Oudere dames deel 3 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemorgen slaapkoppen })

Wart, doe het goed morgen he!

dsc00048ju7.jpg


Rest staat hier:
The Motorforum Universe!
 
@Wart, heel veel succes morgen. Ik zal morgenavond pas lezen wat je ervan gemaakt hebt. Ga de hele dag naar de dierentuin met een vriendin.
Maar ik zal tussen de olifanten en apen aan je denken en positieve stralen die kant op zenden :+
En hopelijk kunnen we je dan op 9 september op je eigen motor zien. Doe je best!!
 
@................Wart....................??????????


Heel veel succes morgen met je examen :] ......... will keep my fingers crossed.

Rij je eigen rit en doe net of er niemand achter je rijdt die op je let.
Doe maar net alsof je je rijbewijs al hebt (in je hoofd) en dat je lekker een stukje aan het rijden bent. :Y

Go Wart *O* go.............
 
Dank meisjes :}
Starterke, wat gaaf!
De koe past wel mooi in het kijkglasplaatje :Y
Leuk! Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik 'm niet zelf geanimeerd heb....
Hoe is het met je motor Starterke? Ben je nou weer helemaal terug bij af, of valt het enigzins mee?
Morgen... oef, beetje zenuwachtig wel; ik hoop dat alles wat ik geleerd heb morgen bij elkaar komt op een soort van vloeiende manier. Inderdaad "m'n eigen rit rijden", dat ga ik proberen.
Annet, veel plezier in de dierentuin!
 
Ineke ik mis je aftellen.. hoeveel dagen nog???

WART.. succes, probeer, als het mogelijk is, met plezier te rijden, dat zien ze echt aan je rijstijl en werkt positief beide kanten op.
Ik ga morgenochtend voor je duimen... laat je het snel horen?

Annet, niet te veel sjansen met de mannetjes apen he O-)
 
Laatst bewerkt:
Truffel, heerlijk om te lezen dat het al weer wat beter met je gaat! :j

WART : HEEL VEEL SUCCES STRAKKIES !!!!


Hopelijk kun je ook snel genieten van het :] :]
 
*O* goede morgen dames;

al even niets meer gepost maar ik lees natuurlijk wel mee
pff de kinderen zijn vrij en manlief ook dus dan komt het er niet altijd van

*O* WART;

het duimen isin volle gang


*O* TRUFFEL;

was weer gezellig gisteren
en vond geweldig dat jij zelf de deur open deed!!
de meiden hadden het ook na hun zin gehad en vanalles gescoord,
zoals ze dat dan zeggen
en nee ik heb niets meer gekocht in de stad

en aan alle overerige dames de groetjes van mij :W
 
Hoe zou het gegaan zijn met Wart? Ik heb uiteraard ook voor haar geduimd. We horen het zo wel. Spannend.

En Truffel, hoe is het nu? Went het al een beetje om wel wat te mogen doen, maar nog niet te veel?
 
gisteren was beemer op bezoek , gezellig , had een heerlijke quiche meegebracht.Lekker zitten smullen gisteren avond

verder klote ,
twee zeer klote berichten ,dus de hele nacht wakker gelegen van ellende,.

het eerste was dat ik eerste sta op de 800 vrij (van europa) ,. ik heb een veel langzamere tijd ingeschreven als mijn beste tijd omdat ik minder heb kunnen trainen met mijn schouder,,,, en dan nog eerste ,,,,echt super klote , kon ik eindelijk een gouden medaille winnen,
op de estafette stonden we tweede , dat gaat dus ook niet door.

ik kan wel ophouden met tellen is het tweede bericht omdat me gisteren in niet te verstane woorden duidelijk gemaakt is dat ik de eerste drie maanden ,niks maar dan ook niks mag doen ,,, ook niet zwemmen..
toen had ik het dus niet meer. heb ik me al die tijd op liggen focussen.
de prognose is dat ik minimaal een half jaar moet revalideren en dan duurt t een jaar voordat ik eventueel de oude kan zijn .
Tot twee jaar na t ongeval bestaat er nog gevaar dat mijn rug inzakt , dus tot dan moet ik rustig aan doen ,... en dat voor een sportvrouw.
Ik zit helemaal in de put en zie t niet meer zitten nu.
heb medelijden met mijzelf en lig continue te janken,

sorry, moet eff zielig doen, ;(
 
gisteren was beemer op bezoek , gezellig , had een heerlijke quiche meegebracht.Lekker zitten smullen gisteren avond

verder klote ,
twee zeer klote berichten ,dus de hele nacht wakker gelegen van ellende,.

het eerste was dat ik eerste sta op de 800 vrij (van europa) ,. ik heb een veel langzamere tijd ingeschreven als mijn beste tijd omdat ik minder heb kunnen trainen met mijn schouder,,,, en dan nog eerste ,,,,echt super klote , kon ik eindelijk een gouden medaille winnen,
op de estafette stonden we tweede , dat gaat dus ook niet door.

ik kan wel ophouden met tellen is het tweede bericht omdat me gisteren in niet te verstane woorden duidelijk gemaakt is dat ik de eerste drie maanden ,niks maar dan ook niks mag doen ,,, ook niet zwemmen..
toen had ik het dus niet meer. heb ik me al die tijd op liggen focussen.
de prognose is dat ik minimaal een half jaar moet revalideren en dan duurt t een jaar voordat ik eventueel de oude kan zijn .
Tot twee jaar na t ongeval bestaat er nog gevaar dat mijn rug inzakt , dus tot dan moet ik rustig aan doen ,... en dat voor een sportvrouw.
Ik zit helemaal in de put en zie t niet meer zitten nu.
heb medelijden met mijzelf en lig continue te janken,

sorry, moet eff zielig doen, ;(

He meisje, je mag zielig doen, hoor. Dit zijn nogal geen kl*te berichten. '(
Je had je er zo op gefocussed om weer te gaan zwemmen en dan krijg je dit bericht. En om je gouden medaille op deze manier aan je voorbij te zien gaan, dat is ook niet leuk. En dan druk ik mij erg zachtjes uit.

En janken, dat lucht vaak wel op. Ook al duurt het soms een langere tijd als 1 jankpartij.

Dus vertel hier maar hoe je je voelt, hoor. Wij leven allemaal met je mee en steunen je via dit medium. En sommigen, zoals Beemer, ook in persoon. Lief van haar.

Truffel, veel sterkte en stapje voor stapje vooruit.
love-smiley-024.gif
 
Truffel, wat een rotberichten; vooral dat je twee jaar rustig aan moet doen...jank het er lekker uit, maar vergeet niet ook te lachen. Die twee jaar kom je ook doorheen, en rustig aan doen moet je, of je wil of niet; probeer het te accepteren.
En, misschien een schrale troost; zijn meer uitdagingen in het leven, toch? Zoek iets anders waar je je op kunt storten; Portugees leren ofzo...


Ik ben gezakt -O- volgende keer beter :)
Alles zat mee; ik heb het echt helemaal zelf verkloot; 2x een verkeerde beslissing (met uitvoegen en het kiezen van een baan bij een rotonde) en een auto voorrang gegeven die het niet had. stom stom stom |(
Ging gewoon niet lekker... volgende examen is pas 1 november '( Hij gaat kijken of er eerder wat vrijkomt...
 
Wart, jammer, jog. Maar zoals je zelf al zegt, volgende keer beter. Gewoon lekker doorgaan met lessen.

Maar 1 november, dat is een eind weg. Hopen dat er inderdaad een plekje eerder voor je is. Succes, en de volgende keer duimen we nog harder voor je. :j
 
Gedeelde smart...... halve smart...
Ik voel me een beetje leeg.... in eerste instantie was ik opgelucht dat het voorbij is, maar nu begint het een beetje door te dringen. Maar ja, ik heb de auto en de bus ook in twee keer gedaan, zal hier dus ook wel zo zijn.
Stom he, terwijl ik hele dagen op de weg zit. De motor is toch weer echt anders.
En op de terugweg ging het hartstikke lekker, toen dacht ik; kijk, zo moet het dus... geen idee waarom ik dat eerder niet deed. Zenuwen zal wel.
Volgens m'n instructeur denk ik teveel na; zal ie wel gelijk in hebben.
 
Gedeelde smart...... halve smart...
Ik voel me een beetje leeg.... in eerste instantie was ik opgelucht dat het voorbij is, maar nu begint het een beetje door te dringen. Maar ja, ik heb de auto en de bus ook in twee keer gedaan, zal hier dus ook wel zo zijn.
Stom he, terwijl ik hele dagen op de weg zit. De motor is toch weer echt anders.
En op de terugweg ging het hartstikke lekker, toen dacht ik; kijk, zo moet het dus... geen idee waarom ik dat eerder niet deed. Zenuwen zal wel.
Volgens m'n instructeur denk ik teveel na; zal ie wel gelijk in hebben.


goedemiddag wart
je kent me wel niet maar ik vindt het heel vervelend voor je
en wat je instuctuur ook zegt teveel nadenken dat is het ook om dat je zo je best wil doen
mijn instructuur zei ook niet nadenken het is jouw rit lekker motor rijden
wij volgen wel
 
Gedeelde smart...... halve smart...
Ik voel me een beetje leeg.... in eerste instantie was ik opgelucht dat het voorbij is, maar nu begint het een beetje door te dringen. Maar ja, ik heb de auto en de bus ook in twee keer gedaan, zal hier dus ook wel zo zijn.
Stom he, terwijl ik hele dagen op de weg zit. De motor is toch weer echt anders.
En op de terugweg ging het hartstikke lekker, toen dacht ik; kijk, zo moet het dus... geen idee waarom ik dat eerder niet deed. Zenuwen zal wel.
Volgens m'n instructeur denk ik teveel na; zal ie wel gelijk in hebben.


Da's niet leuk ;(

Ging mij toen net zo hoor,de eerste keer dat ik gezakt was.
Pas als je thuis bent dringt het tot je door...........

Ik zit ook voor mijn beroep de hele dag op de weg,en toch ook twee keer gezakt voor motor.............terwijl auto en aanhangerrijbewijs in 1 keer had gehaald.

Zal idd wel een vrouwen trekje zijn om veel na te denken *D doe het op de motor ook nog steeds net als Lady BMW zegt.
(terug tellen met de versnellingen......5,4,3,2 klik ,ja door de bocht,ruim nemen of juist niet........goed kijken meid,ja nu is het veilig oversteken maar......!!!!!)

Zo gaat dat ongeveer........ :+

Maar je moet niet vergeten dat zenuwen een grote rol spelen,ik zat voor elk examen met mijn hoofd boven de plee van de zenuwen.
:r
En dat voor een beroepschauffeur _O-

De volgende keer beter meid.............je kan het wel,alleen nu moet je nog een examinator treffen die het ook ziet en je moet het nog zelf laten zien tijdens een examen.
Komt vanzelf wel dat papiertje...............
 
Laatst bewerkt:
Is dat niet vrouw eigen? Ik denk ook veel te veel na tijdens het rijden. Niet alleen tijdens het lessen, maar nog steeds, hoor. En hard op tegen mijzelf kletsen in die helm. _O-

het nadenken is bij mij wel een stuk minder
waar ik nu last van heb is, dat ik niet zomaar ff een stukje kan rijden
ik moet een doel hebben waar ik naar toe ga
mijn vriend (aanstaande) kan rustig een paar uur zomaar rijden in zijn eentje
dat kan ik echt niet
op een kruispunt heb ik dan van ik ga rechtdoor nee toch maar links
dan begin ik met twijfelen
 
Wart, Truffel, wat een verdriet allemaal. Beide zeer verschillend maar beide zwaar kl*te.
Dat zo'n volgend examen zo lang moet duren, pfff. Hopelijk is er eerder een plekkie.
He, ik deed net m'n computer aan om te kijken of je was geslaagd. Ik had echt zo'n gevoel dat het gelukt was. En nu lees ik dit...
Nou,sterkte allebei. Komt wel weer goed maar uiteraard wil je dat het NU goed komt en niet over maanden.
 
Als "oudere" heer wil ik Truffel veel sterkte toewensen. Heb de berichten met belangstelling gevolgd. Ken het gevoel wel een beetje. Ben 2 x aan mij rug geholpen en daarmee bij 6 maanden in het ziekenhuis gelegen. Wou de eerste keer "te snel" . Resultaat was dat ik in gips ben vastgezet en plat moest liggen. Als zelfstandig ondernemer valt het dan niet mee om je "neer te geven". Is uiteindelijk wel gelukt.

Het moraal van dit verhaal. Hoe diep je ook in de put zit ........... er komt altijd een oplossing.

@wart ....... jammmmmmeeeeeeerrrrrrrrrr, volgende keer beter.
 
Nou, nu even wat leuks tussen deze vervelende berichten. We waren dus vandaag naar de dierentuin en daar was vanacht een olifantje geboren. 2 maanden te vroeg, iets aan de lichte kant (80 kg!) en het is een meisje. En daar zijn ze heel blij mee want die hoeft de kudde niet uit. Mannetjes moeten naar verloop van tijd verhuizen. Deze mogen ze houden dus.
En natuurlijk beschuit met muisjes gehad! Op een monitor hebben we nog een glimp op kunnen vangen van de baby want die stond tussen de moeder en een tante en wordt 'zwaar bewaakt'.
 
Tsja, ik kom er wel overheen hoor, beetje een luxe-probleem he ;)

Truffel, blijf vooral vertellen wat je dwars zit, dat scheelt misschien weer een beetje en maakt het wat makkelijker om ermee om te gaan...

Harley's, waar rij je beroepsmatig in?
Ik had voor m'n busexamen vooral veel geoefend met vooruit kijken; borden, situaties, wegmarkeringen, enz. Daar had ik enorm veel plezier van, maar dat is weer gesleten; ben de afgelopen maanden veel meer bezig met; routes, haltes, zones.... en het rijden gaat veel meer op gevoel, omdat ik over het algemeen wel weet hoe hard je waar mag, waar voorrang, enz. Maar ja, op gevoel slaag je niet.
En inderdaad zenuwen....
Vandaag geprobeerd om het bus rijden weer te gebruiken om te oefenen met vooruit kijken en te bedenken hoe ik het met de motor zou doen...
Nou idd maar hopen dat er eerder ergens een plekje is; instructeur gaat ook bij andere CBR's kijken; hij heeft me al aardig wat gematst, ik weet zeker dat hij z'n best zal doen voor me.

Annet, wat leuk dat jonge olifantje *O*
In welke dierentuin was je?
 
*O* TRUFFEL en *O* WART

even een opkikkertje voor jullie beide


wart hoop voor jou dat het de volgende keer lukt
en dat er sneller een plekje vrij is dan pas 1 nov.
en voor truffel
wat een teleurstelling zeg
kan je depri bui wel begrijpen maar stap er morgen weer overheen aub
probeer het zo als afgelopen maand ook positief te bekijken
hoe moeilijk dat ook is.
ook veel sterkte namens mijn man

:W

ps; fijn dat de quiche je gesmaakt heeft,graag gedaan
 
Beemer, wat lief dat je voor Truffel kookt :j
En dankjewel voor het opkikkertje :j
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan