Ouwebrikkentour (heropend topic)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dinsdag 07 mei 2002 19:00 schreef DaFoolio het volgende:Klopt, mn motor staat bij mn ouders in
[me]DaFoolio heet in het echte leven Rogier Koel[/me]

Bij deze omgedoopt tot Cool Roger 8-) . Voor de ouwebrikkentour moeten we wel allemaal een coole jaren '70 nick hebben natuurlijk... :P
 
Yep ik ben er ok ene... Ik begrijp alleen niet zou goed waarom de A50 maar goed.. 11.00 uur ben ik daar...

Sideburns, zullen wij dan vanaf de St. Jan vertrekken zeg 10.45? rijden we daar samen heen.. Ik weet niet waar in Den Bosch je woont en dus of dat handig is voor jouw, ik woon zo ongeveer onder de St-Jan, dus voor mij is het best :+

We laten alles dus zo voor de Zuidelijke rit??

Op woensdag 08 mei 2002 09:43 vond roestendoenze op internet het volgende:Restaurant De Lucht Bruchem
Autosnelweg A2 (Utrecht-Den Bosch) v.v. Tel. 0418 - 64 70 00
Benzinestation Oost Tel. 0418 - 64 70 10
Benzinestation West Tel. 0418 - 64 70 15


Restaurant De Lucht Geffen/Heesch
Autosnelweg A50 (Den Bosch-Nijmegen) Tel. 073 - 532 12 81
Is lekker misverstandje. Ontstaan in het pre-forum & waarschijnlijk my bad :z .


Die in Bruchem is dus meer logisch.

tussen Veldhoven-Bruchem = 47km (half uurtje)
tussen Bruchem-Barneveld = 73km (heel uurtje)
 
Ik ga voor Relfie (op z'n Engels), was toch het maatje van de Fonz uit Happy Days ofzo? Alleen nog effe zo'n cool leren jekkie scoren ergens... :P
 
Ik ga voor Relfie (op z'n Engels), was toch het maatje van de Fonz uit Happy Days ofzo? Alleen nog effe zo'n cool leren jekkie scoren ergens... :P
Jij bent toch de aanvoerder van de hele ouwebrikkentoer? Dan hoor jij The Fonz te zijn.
Leren jack aan, zonnebril op 8-) , brillcream in je haar (glad achterover kammen)en GO :] !!
 
Is lekker misverstandje. Ontstaan in het pre-forum & waarschijnlijk my bad :z .


Die in Bruchem is dus meer logisch.

tussen Veldhoven-Bruchem = 47km (half uurtje)
tussen Bruchem-Barneveld = 73km (heel uurtje)


Okay,

dus als ik het goed begrijp spreken we af bij tankstation De Lucht langs de A2 richting Utrecht om 11.00 uur??? Dat is denk ik de meest logische plaats.

Wie komen er allemaal uit het Zuiden en dus naar deze de Lucht?
 
Jij bent toch de aanvoerder van de hele ouwebrikkentoer? Dan hoor jij The Fonz te zijn.
Leren jack aan, zonnebril op 8-) , brillcream in je haar (glad achterover kammen)en GO :] !!

Heb jij mijn foto niet gezien?

misc.php


Waar moet ik die brilcream laten dan??? :P :P

Klote, piccie doet het niet. Maar ik heb dus redelijk last van gebrek aan haar. En brilcream op je kale kop en dan in een helm is ook niet zo'n goeie...

Btw. Roger Cool, hoe laat hadden we ook al weer afgesproken? 10.30 u onderaan de ouwe brug toch?
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 08 mei 2002 12:07 schreef Ralfie het volgende:Heb jij mijn foto niet gezien?

plaatje van helemaal niets

Waar moet ik die brilcream laten dan??? :P :P
Tot nu toe kan ik helemaal niets zien. Ik ben benieuwd. ik heb zo het vermoeden dat je niets op je hoofd hebt zitten.

Ook geen baard, snor, okselhaar, borsthaar, schaamhaar, teenhaar, rughaar, etc. om het in te smeren? :+
 
Op woensdag 08 mei 2002 12:07 schreef Ralfie het volgende:
Btw. Roger Cool, hoe laat hadden we ook al weer afgesproken? 10.30 u onderaan de ouwe brug toch?
Ik weet het ook niet meer. Maar tegen die tijd mailen/posten we nog wel hoe en wat. als het erg lekker weer is komt mn vriendin misschien ook wel mee. Maar dan moet ik eerst een kooi maken om dr in te stoppen. Anders kunnen jullie vast de handjes niet thuis houden })
 
Op woensdag 08 mei 2002 12:05 schreef joel het volgende:Wie komen er allemaal uit het Zuiden en dus naar deze de Lucht?
Iig:
Reetje
Roest&doenze
Joel

&als ze t mee eens zijn:
jveg
sideburns
Hellraiser

Wie nog? & Half elf Veldhoven nog iemand?
 
Ik weet het ook niet meer. Maar tegen die tijd mailen/posten we nog wel hoe en wat. als het erg lekker weer is komt mn vriendin misschien ook wel mee. Maar dan moet ik eerst een kooi maken om dr in te stoppen. Anders kunnen jullie vast de handjes niet thuis houden })

Of zij kan haar handjes niet thuis houden...

Misschien valt ze wel op kale mannen met baard en snor (zonder brilcream :+ ). Ook mijn leren broek doet het erg goed bij de vrautjahs... :P :P
 
Laatst bewerkt:
Stop jij je vrouw toch ook in een kooi, kun je je lekker uitleven.. :P :P
Ralfie once wrote:
Mensen met een voorkeur voor oude motoren zijn heel rustige, aardige, beleefde mensen die aan zulk een vuilspuiterij niet mee doen..


Het opsluiten&uitleven lijkt me niet iets voor rustige, aardige, beleefde mensen. ;)
 
Ralfie once wrote:
Mensen met een voorkeur voor oude motoren zijn heel rustige, aardige, beleefde mensen die aan zulk een vuilspuiterij niet mee doen..


Het opsluiten&uitleven lijkt me niet iets voor rustige, aardige, beleefde mensen. ;)

Ik liet me even meeslepen. Ook rusitge, aardige en beleefde mensen draven wel eens door... :P :P

Je vrouw mag gewoon achterop hoor. Ben wel benieuwd naar iedereen die meegaat eigenlijk. :) :)
 
Lees mijn opmerking even in de quote van RDZ: berijders van oude motoren zijn heel rustige, beleefde etc. mensen. Dus gedraag je een beetje volgens die erecode ja??? :) :)

Doet die R100 het nou alweer trouwens?
 
Als ik al die berichten zo lees is het naar barneveld rijden al een hele expeditie op zich.

Nemen jullie wel voldoende brood mee voor de lange tocht naar het noordelijke Barneveld, en doe een das om anders vatten jullie kou.
 
Als ik al die berichten zo lees is het naar barneveld rijden al een hele expeditie op zich.

Nemen jullie wel voldoende brood mee voor de lange tocht naar het noordelijke Barneveld, en doe een das om anders vatten jullie kou.

Ik vrees het ergste...geintje, is allemaal voorpret (voorspel) :P
 
Als ik al die berichten zo lees is het naar barneveld rijden al een hele expeditie op zich.
Nou of het een hele expeditie word weet ik niet, maar ik weet wel dat ik al net zoveel voorpret heb als dat die hele tocht aan lol gaat opleveren.
Nemen jullie wel voldoende brood mee voor de lange tocht naar het noordelijke Barneveld, en doe een das om anders vatten jullie kou.
Zeker weten. Ik neem een grote zak broodjes mee voor onderweg. En een zak gereedschap :P
 
Over gereedschap gesproken: moet ik de stroboscoop nog mee nemen Johan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan