Overwinter topic (filmpjes)

YiiHaaa

MF'er
7 okt 2009
71
0
 
McCoy :} :}
Nog steeds jammer dat hij zich niet meer in de schijnwerpers heeft weten te rijden. Maar behalve dat TC hem waarschijnlijk genekt heeft, was het toch ook wel een beetje een riskante rijstijl :X

En die kwalificatie van Kiyonari was ook echt ongelofelijk. Op een natte baan zo het randje opzoeken... diep respect.
 
Die van Vermeulen zag ik toen op tv gebeuren en werd gek dat die verslaggevers dat niet zagen lol.

Hier nog een paar echte powerslides van Mamola die laat zien dat je met minder dan 180 pk echt wel kunt sliden :P

Mamola 500cc cagiva slide
 
Stoner heeft duidelijk de mooiste,die van Gibernau valt ook niet tegen.Die van Rossi wel,sliden is niet zo zijn ding denk ik.
 
Stoner heeft duidelijk de mooiste,die van Gibernau valt ook niet tegen.Die van Rossi wel,sliden is niet zo zijn ding denk ik.

Dude, _O- _O- _O- _O-

Voordat jij MotoGP keek en Stoner nog in de 250cc reed toen was Rossi al aardig aan het glijden op de NSR.
Gibernau, Rossi, Hayden, Ukawa, McCoy konden hartstikke mooi de bochten door driften.
Als jij nog maar 2 seizoenen het motorracen volgt dan heb je de mooiste jaren gemist ;)

Michael Doohan kon hem ook aardig dwars zetten.


On-topic:

Jammer dat Doohan tijdens het mooiste seizoen noodgedwongen afscheid moest nemen.


mick-doohan-photo-18.jpg
 
Stoner heeft duidelijk de mooiste,die van Gibernau valt ook niet tegen.Die van Rossi wel,sliden is niet zo zijn ding denk ik.

rossi heeft een schitterende slide gemaakt, ik kan alleen het filmpje niet vinden,

sports weet jij hem? hij was nog bezig met de laatste ronde maar al aan het zwaaien naar het publiek enzo _O-

volgens mij in de camel kleuren?
 
Om de winter door te komen is het miniverhaal van Bob den Uyl - Het morele verval erg leuk om te lezen. Gaat over een verslaggever die voor het eerst de TT Assen moet verslaan. :)

Verhaal niet volledig over de TT, maar is zeker leuk leesplezier. Kon het helaas niet op het web vinden.
 
rossi heeft een schitterende slide gemaakt, ik kan alleen het filmpje niet vinden,

sports weet jij hem? hij was nog bezig met de laatste ronde maar al aan het zwaaien naar het publiek enzo _O-

volgens mij in de camel kleuren?


Nee joh,dat was Melandri op Phillip Island 2006
Embedded media from this media site is no longer available

Verdomd sports,da's toch wat langer dan 2 jaar
full
 
In de laatste ronde van Catalunya 2006 deed ie het ook.
Dit
filmpje is helaas niet die hele ronde
 
Embedded media from this media site is no longer available

Mooie van McCoy,volgens mij na Stoner the king of slide.
 
Oh ik zie dat de topic titel (slide filmpjes) heeft gekregen maar mag van alles zijn gewoon oude koeien en dingen die je wil delen met andere liefhebbers ;)
 
Stoner heeft duidelijk de mooiste,die van Gibernau valt ook niet tegen.Die van Rossi wel,sliden is niet zo zijn ding denk ik.

Nu weten we wel dat je anti-Rossi bent hoor :Z

Sliden is niet zo zijn ding _O- |(
Ga eens zoeken op Youtube....spreken we je dan wel weer.............

Mooie post Yiihaaa met mooie beelden :Y
 
Bedankt AppiePappie


Mogen ook beelden zijn die je normaal niet zo snel ziet zoals deze prive opname nadat Melandri op Philip Island gewonnen had "klinkt altijd mooi op prive opnames" veel echter


KLIK voor Melandri's burnout
 
Laatst bewerkt:
Nu weten we wel dat je anti-Rossi bent hoor :Z

Sliden is niet zo zijn ding _O- |(
Ga eens zoeken op Youtube....spreken we je dan wel weer.............

Mooie post Yiihaaa met mooie beelden :Y


Hey Appie,anti-Rossi ik?? _O-
Nee hoor ik ben gewoon een racefan en ondanks Rossi absoluut de grootste is kan ik niet zulke mooie slides vinden als bijv. die van Stoner.
Is gewoon een feit,hij is gelukkig ook maar een mens.
Maar ja iets niet positief(dus niet negatief)over Rossi melden is op motorforum helaas een doodzonde.Beetje jammer.
 
Tututut kinders, niet meteen gaan steigeren. Er is een verschil tussen kunnen sliden en het ook als onderdeel van je rijstijl gebruiken. Dat zie je eigenlijk alleen bij de rijders met een dirt track achtergrond, en dus voornamelijk de Aussies en de Americanos zoals Doohan, McCoy, Stoner, Hayden. De Europeanen rijden nou eenmaal een 'vloeiender' stijl. Doet niets af aan supermooie slides als die van Melandri op PI '06 of Rossi Jerez '03.
 
'Overwinter topic (slide filmpjes)' > 'Overwinter topic (filmpjes)'
 
Tututut kinders, niet meteen gaan steigeren. Er is een verschil tussen kunnen sliden en het ook als onderdeel van je rijstijl gebruiken. Dat zie je eigenlijk alleen bij de rijders met een dirt track achtergrond, en dus voornamelijk de Aussies en de Americanos zoals Doohan, McCoy, Stoner, Hayden. De Europeanen rijden nou eenmaal een 'vloeiender' stijl. Doet niets af aan supermooie slides als die van Melandri op PI '06 of Rossi Jerez '03.


:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan