[Pas op] Gladheid

Nocer

MF veteraan
13 mrt 2006
34.248
5
Aangezien het gisteren heeft geregend en het nu aardig tegen de 0 ging ( of eronder ) kan het glad zijn vanochtend.
Klinkerwegen gaan wel, maar het ging wel bijna net mis op het asfalt bij de rotonde O-)

Dus kijk even uit op wegen waar het water niet makkelijk is af te voeren ( denk dat het vanmiddag wel weer weg is ).
 
Aangezien het gisteren heeft geregend en het nu aardig tegen de 0 ging ( of eronder ) kan het glad zijn vanochtend.
Klinkerwegen gaan wel, maar het ging wel bijna net mis op het asfalt bij de rotonde O-)

Dus kijk even uit op wegen waar het water niet makkelijk is af te voeren ( denk dat het vanmiddag wel weer weg is ).
Thanks voor de tip :}
 
ik merkte het ook ja, bij de oprit A50 bij Oss een achterwiel-uitstapje (van nix maar toch) gehad.
 
....Kou!...OK.
....maar dat verradelijke.... :N
...geef me dan maar meteen een pak sneeuw, weet je meteen waar je aan toe bent...

Elefantentreffen-II.jpg


...sneeuwkettinkje er om een gáán!..... :P

wf_schneekette.jpg
 
Heemstede en Hoofddorp viel het allemaal wel mee. Wel een hufter in een vrachtwagen die het nodig vond om zijn strooimengesl aan te zetten op het moment dat ik eraan kwam.

Heb eerst mijn motot helemaal af staan spuiten.
 
Heemstede en Hoofddorp viel het allemaal wel mee. Wel een hufter in een vrachtwagen die het nodig vond om zijn strooimengesl aan te zetten op het moment dat ik eraan kwam.

Heb eerst mijn motot helemaal af staan spuiten.
Ja, das waar... Die strooiauto's dienen op te letten dat er niemand in de buurt is voor ze de apparatuur aanzetten. Vooral geen motorrijders, natuurlijk.


|(

Get real.
 
Ja, das waar... Die strooiauto's dienen op te letten dat er niemand in de buurt is voor ze de apparatuur aanzetten. Vooral geen motorrijders, natuurlijk.


|(

Get real.
so ook goeiemorgen :P je hebt absoluut wel gelijk hoor maar om dat nou zo te brengen :+
ik maar gewoon beetje kalm aan gedaan, wel grappig hoe mn banden stonden te dampen :+ worden dus toch nog wel een klein beetje warm.
 
Ja, das waar... Die strooiauto's dienen op te letten dat er niemand in de buurt is voor ze de apparatuur aanzetten. Vooral geen motorrijders, natuurlijk.


|(

Get real.
Als hij al aanstaat moet er niet gezeurd worden maar het lijkt me wel degelijk handig even te kijken of er niet een motorrijder/fietser/voetganger achter je sproeiinstallatie staat wanneer je hem aanzet.
 
Ook een beetje geglibberd vanmorgen... niets ernstigs aan de hand... zolang je er rekening mee houdt. Alleen die stijle afrit de parkeergarage bij mijn werk in was even "spannend.. Vooral de haakse bocht aan het eind is heel appart als je op die afrit niet kunt afremmen wegens een ijslaagje.... :P

[me="Billy the kid"]vindt wat helder vriesweer op de motor wel verfrissend :][/me]
 
Ja, das waar... Die strooiauto's dienen op te letten dat er niemand in de buurt is voor ze de apparatuur aanzetten. Vooral geen motorrijders, natuurlijk.


|(

Get real.

:^ Ik zie het al voor me dat zo'n strooiauto-chauffeur 's morgen in de spits op een randstedelijke snelweg moet wachten tot er geen andere weggebruikers meer in de buurt zijn.. :N -O-
 
:^ Ik zie het al voor me dat zo'n strooiauto-chauffeur 's morgen in de spits op een randstedelijke snelweg moet wachten tot er geen andere weggebruikers meer in de buurt zijn.. :N -O-

:N

lijkt me simpel...als tie zijn zwaailichtje aanzet weet je als je erachter zit hoe laat het is!

Als de chauffeur dan ff wacht..
 
Ook wat last gehad vanmorgen, gleed toen ik wilde remmen bij een stoplicht gewoon rechtdoor (gelukkig) over een paar natte betonnen platen met van die ijzeren randjes die ze kennelijk vorige week daar hebben neergelegd, en ook in een bochtje met bakstenen wilde m'n achterwiel nog even een stukje rechtdoor... ging allemaal op zich wel ok...


Beetje jammer dat ik bij het parkeren op m'n werk alsnog de motor op de grond gelegd heb omdat ik met m'n voet van de middenbok afgleed bij het opbokken '(
 
Met de trapfiets ging ik al bijna op m'n plaat. :X
Pekel ligt er ook weer zat.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor overal over pekel strooien en vriezen, maar hier in midden-limburg is het 5 graden ofzo, en nergens strooien
 
Vanmorgen viel het wel mee in het alkmaarse, maar toch maar voorzichtig aan gedaan, je weet het nooit, wel beetje fris op de moto, maar wel lekker na een verjaardagskater _O- _O- _O-
 
Ik hoor overal over pekel strooien en vriezen, maar hier in midden-limburg is het 5 graden ofzo, en nergens strooien
Klopt :+ maar toch wel even rustig getest voor ik het gas erop gooide 8-) (of was nou het gas erop gooien de test :? O-) )
 
Vanmorgen uit de nachtdienst collega's heel blij: ik heb een kachel in de auto :)
Hasseman op trapfiets: ik ben al thuis tegen de tijd dat jij je ruiten schoon hebt })

Ook nog even achterwiel wegglijden in een bochtje, brrr het wordt winter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan