passen/meten/draaien/slijpen/lassen/CB450

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
:} :} :} :} :}
 
zelfs de kilometerteller kan weer aangesloten worden !!!
vervolg van de opbouw volgt zeker, maar echt snel gaat het allemaal niet..behoorlijk wat tijd gaat erin zitten maar het resultaat lijkt me heel gaaf, op je zelfbedachte motor en grotendeels zelf in elkaar gezet, veranderd..gelast enzovoort..
 
Super gaaf dit! Erg mooi om dit te zien :)

Waar laat je je draaiwerk doen? Heb binnenkort wat dingetjes nodig voor een uitlaat.
 
dank je !! denk ook wel dat het goed komt, moet er alleen wel steeds meer brikken en onderdelen verkopen voor de financiering..best kostbaar..maar als hij af is, ben ik dat vast allemaal vergeten !! :)
 
Super gaaf dit! Erg mooi om dit te zien :)

Waar laat je je draaiwerk doen? Heb binnenkort wat dingetjes nodig voor een uitlaat.


ik ben idd regelmatig te vinden bij TZ750 en Laverdino...( <--jammer dat het tussen jullie is misgelopen)
(geert houd me in de gaten :+ )
 
dank je !!!! vind het ook steeds leuker worden nu het einde in zicht (lijkt) te komen...!!! BMW weer helemaal Ok ??


BMW rijdt weer super goed, maar hij word me wel een beetje warm. Dus daar moet ik nog maar eens naar gaan kijken. Maar ben nu stage aan het lopen in Haarlem en dat kan ik op het fietsie af (beetje zuinig doen met geld, moet ook weer collegegeld aftikken) dus ik rij nu niet zoveel als anders.

En ja KGB still watching U ;) Ach toch makkelijk als je af en toe eens een haspeltje nodig hebt :P
 
BMW rijdt weer super goed, maar hij word me wel een beetje warm. Dus daar moet ik nog maar eens naar gaan kijken. Maar ben nu stage aan het lopen in Haarlem en dat kan ik op het fietsie af (beetje zuinig doen met geld, moet ook weer collegegeld aftikken) dus ik rij nu niet zoveel als anders.

En ja KGB still watching U ;) Ach toch makkelijk als je af en toe eens een haspeltje nodig hebt :P

:} :)
 
...en daar komt het blok aan !!
onderblok was al klaar (startmotor gaat er later weer af, maar is even handig om hem te starten...)
full
 
...en daar komt het blok aan !!
onderblok was al klaar (startmotor gaat er later weer af, maar is even handig om hem te starten...)
full
 
...en daar komt het blok aan !!
onderblok was al klaar (startmotor gaat er later weer af, maar is even handig om hem te starten...)
full
 
...en daar komt het blok aan !!
onderblok was al klaar (startmotor gaat er later weer af, maar is even handig om hem te starten...)
full
 
misc



zo en nu op naar de revisie-boer: nieuwe zittingen laten zetten en nwe geleiders erin (eerst de oude eruit voor de maat)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan