Past ie door de deur?

Waarom achteruit erin?
Waarom ernaast lopen?
Waarom recht ervoor?
Dit maakt het alleen maar lasiger toch.
hoe de motor in de schuur krijgen, hangt af van hoeveel ruimte, motor, en plek.
dit is voor ieder weer anders. :/
TS heeft nog niet echt goed beschreven hoe diens parkeerruimte is...
Ik zit op de motor en rij hem er vooruit schuin in en raak de deurposten niet.
dat werkt voor jou, voor mij niet. :N
bij mijn Suzuki GSX zitten de spiegels op de kuip, dus dan red je het niet met twee keer zwaaien aan het stuur om door de deurpost te komen.
erop zitten en de schuur in rijden lukt ook niet, want niet alleen zit je dan met de spiegels (uitgeklapt slaan ze tegen de deurposten, en ingeklapt beperken ze het stuur)
maar in mijn geval ook met een drempel, waar het voorwiel ook eerst over heen moet.
dit laatste lijkt met erin rijden geen punt, tot je merkt dat de spiegels er dan af liggen... B|

zonder pk's in de schuur rijden werkt dan (voor mij) beter, in die zin dat ik m dan vlekkeloos met uitgeklapte spiegels en al erdoor kan loodsen, en bovendien kan ik gelukkig (bijna letterlijk als figuurlijk) met mijn motor door één deur ;)

ieder zijn manier :t
 
Laatst bewerkt:
hoe de motor in de schuur krijgen, hangt af van hoeveel ruimte, motor, en plek.
dit is voor ieder weer anders. :/
TS heeft nog niet echt goed beschreven hoe diens parkeerruimte is...

dat werkt voor jou, voor mij niet. :N
bij mijn Suzuki GSX zitten de spiegels op de kuip, dus dan red je het niet met twee keer zwaaien aan het stuur om door de deurpost te komen.
erop zitten en de schuur in rijden lukt ook niet, want niet alleen zit je dan met de spiegels (uitgeklapt slaan ze tegen de deurposten, en ingeklapt beperken ze het stuur)
maar in mijn geval ook met een drempel, waar het voorwiel ook eerst over heen moet.
dit laatste lijkt met erin rijden geen punt, tot je merkt dat de spiegels er dan af liggen door contact met de deurpost... B|

zonder pk's in de schuur rijden werkt dan (voor mij) beter, in die zin dat ik m dan vlekkeloos met uitgeklapte spiegels en al erdoor kan loodsen, en bovendien kan ik gelukkig (bijna letterlijk als figuurlijk) met mijn motor door één deur ;)
Zijn die spiegels dan niet het enige lastige ding? Stuur van jouw motor is geen allroad 1 meter breed.

Ik loop hem soms ook wel naar binnen erop of ernaast maar kost veel meer energie en meer kans op deurpost raken. Soms de sleutel nog binnen en geen zin om met pincode te starten en dan achteraf denken. Ok toch maar starten volgende keer _O-
 
Leg een plankje tegen de drempel.
Dan heb je meer controle als je naar binnen moet
De drempel over.
 
Leg een plankje tegen de drempel.
Dan heb je meer controle als je naar binnen moet
De drempel over.
Nee joh, ik zet hem in de endurostand, het is een allroad he. Dit is elke rit mijn challenge.

Maar ff zonder dollen, dat dorpeltje merk je helemaal niks van. Voorwiel is er allang overheen als het stuur bij de deurpost is.
 
Stuur van een meter 8)7:P
Wat ook scheelt zijn de standaard stuurdempers vervangen door dunnere exemplaren ik heb Rizoma's gemonteerd, tevens heb ik de originele spiegels vervangen door smallere van het merk FAR.
je kan ook van het standaard stuur aan weerszijde een paar cm afzagen maar veel kan er niet af, alle beetjes helpen
 
...maken, maar aangezien dat nogal een prijzige aangelegenheid is, en we over 6 maanden verhuizen is dat geen mogelijkheid, en 6 maanden wachten met het kopen van een nieuwe motor ook niet O-) .

Mijn dank voor de hulp :}:}
Vraagje; heb je het bij je nieuwe huis wel goed geregeld qua schuurdeur? :+
En heb je die motor inmiddels gekocht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan