Pepe's driewieler project!

kan heel wat neer zetten maar valt onder de categorie "scheldwoorden" :( dus doe het maar niet en beperk me tot je heel veel sterkte toe te wensen en je familie en naasten ook. *knuf*
 
Hoe is het nu verder Pepe?

Heb je al veel 'last' ? (zowiezo natuurlijk :( )


Kan je zeggen dat het me behoorlijk aangrijpt (en ik heb je zelfs nog nooit live ontmoet)
Heb altijd bewondering en respect voor je als ik hier de verhalen lees over hoe je er weer bovenop bent gekrabbeld, na je ongeluk.
:}
 
Laatst bewerkt:
Indringend, indrukwekkend, de man, het span.....de kracht weer door te gaan en dan dit.

Pepe, sterkte voor jou, de familie, leden van de COBB en verdere vrienden!
 
@ Pepe, heb je kracht voor een update? Moeilijk om dit op de juiste manier te vragen trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Valt niet zo heel veel te up-daten.

Het wordt natuurlijk niet beter...

Bij vlagen veel pijn en dan zo suf als een konijn van de pillen, maar ook uren dat ik me eigenlijk naar verhouding best goed voel en gewoon dingetjes kan doen.

Ik heb het een en ander aan 'achterstallig' tattoo werk bij mensen gedaan. Bezig zijn helpt ook. Ik zal er de bladen niet mee halen maar die mensen zijn blij iets blijvends van me te hebben.

Als er iets belangrijk veranderd zal ik het natuurlijk melden. Ondertussen doen de belangstelling en de beste wensen me goed.
 
Valt niet zo heel veel te up-daten.

Het wordt natuurlijk niet beter...

Bij vlagen veel pijn en dan zo suf als een konijn van de pillen, maar ook uren dat ik me eigenlijk naar verhouding best goed voel en gewoon dingetjes kan doen.

Ik heb het een en ander aan 'achterstallig' tattoo werk bij mensen gedaan. Bezig zijn helpt ook. Ik zal er de bladen niet mee halen maar die mensen zijn blij iets blijvends van me te hebben.

Als er iets belangrijk veranderd zal ik het natuurlijk melden. Ondertussen doen de belangstelling en de beste wensen me goed.
Tof dat je zelf/zelfs een update geeft, ik hoop er nog veel te mogen lezen !!

Fijn dat je af en toe periodes hebt van geen/minder pijn en ff met iets anders bezig kan zijn in je hoofd en met je handen :Y
 
Shit, ik lees dit akelige bericht nu pas. Veel stekte Peet en maak er nog wat van, en natuurlijk ook voor Anja en de rest.

Jebt de wilskracht gehad om na het ongeluk door te gaan en nu dit..
;( ;( ;(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan