Phillip Island, de resultaten!!!

edraket

MF veteraan
12 dec 2001
10.143
0
wijk bij duurstede
Eindelijk een goed begin van het weekend

JURGEN P4

Dat gaat er nog op lijken ook

1 Barros 1'33.002
2 McCoy +0.150
3 McWilliams +0.213
4 vd Goorbergh +0.312
5 Rossi +0.409
6 Kato +0.425
7 Ukawa
8 Biaggi
9 Aoki
10 Capirossi
11 Laconi
12 Jacque
13 Nakano
14 Roberts +1.343
15 Pitt +1.413
16 Cardoso
17 Checa
18 Gibernau
19 Harada
20 Abe
21 Hopkins
22 Itoh +2.740
 
Laatst bewerkt:
Jurgen stond zelfs P2 en ging 2x voor een pole ronde, maar liet het helaas in de laatste sectie liggen.

Maar toch een goed resultaat, zeker als je dat naast die P22 van Itoh zet.
McWilliams was trouwens ook aardig aan het boenderen. Je zag duidelijk dat Kato in de weg reed, anders had mcWilliams misschien wel de Pole gehad.
 
Dit gaat een heeeeeeeeeele gave GP worden!!!

Mooi van Jurgen :}

Maar ook McCoy en de Protons!!!
 
Was dit op een droge of een natte baan?
Jurgen nog voor Rossi !!!!

Volgens mij moet ie een contractje in de wacht slepen...
 
Als dit de tijden van een natte baan zou zijn, dan hebben ze wel heel erg hete peper in hun reet gehad :+


Vanmorgen live kwalificatie gekeken, Jurgen was er vanaf het begin goed bij. Heeft heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang P2 gestaan, veel in beeld, had regelmatig rode helmpjes alleen in de laatste sectie daar moest ie constant laten gaan. Maar hoe dan ook een geweldige prestatie, zeker als je die afzet tegen de matige 22 plaats van Itoh, die toch 2,5 seconden langzamer reed dan Jurgen


Maar goed: 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Hopen dat Jurgen dit tempo morgen en zondag ook vol kan houden.
 
Als je kijkt welke snelle mannen allemaal achter hem staan, kan Jurgen inderdaad alleen nog maar achteruit. (hoewel ik dit niet hoop!!)
 
hij was trouwens 1,2 seconden sneller dan in de vrije training. Het blijft natuurlijk wel hopen dat het niet veel sneller gaat morgen.
 
Rossi is eerst altijd zijn machine aan het afstellen..
Geloof die komt straks echt wel boven jurgen en ben bang dat dat er meerdere zullen doen. '(
 
Kut, heb het weer druk, dus effe de weersverwachting nog een keer bekeken. Is dus alweer gewijzigd. Zaterdag: 0% kans op regen, hier en daar wat wolkjes, graadje of 18. Nog wel redelijke wind, 18mph, noord-noordwest. Hee, da's een landwindje daaro, raar.
 
Super nieuws!! Weer Barros die van zich laat spreken. Hopen dat Jurgen zoveel mogelijk standhoudt tussen de groten der MotoGP-rijders en dat deze training een goede weerspiegeling is van wat ons te wachten staat zondag, spektakel gegarandeerd! :9~

Shit, ik kon al niet wachten tot zondag, nu is het helemaal niet meer te verdragen :( ;)
 
Super nieuws!! Weer Barros die van zich laat spreken. Hopen dat Jurgen zoveel mogelijk standhoudt tussen de groten der MotoGP-rijders en dat deze training een goede weerspiegeling is van wat ons te wachten staat zondag, spektakel gegarandeerd! :9~

Shit, ik kon al niet wachten tot zondag, nu is het helemaal niet meer te verdragen :( ;)
Ik denk dat Jurgen op zondag er gewoon niets van bakt. Ik zou het zelf ook anders willen zien, maar in de meeste races zakt hij na een tijdje terug tot de 11e of 12e plaats, zelfs toen hij nog enkele poles haalde. Hij mist gewoon iets, net dat beetje die je in de races nodig hebt. Kijk maar naar Rossi en M.Schumacher in de F1, die hebben meer overwinningen dan poles, bij Jurgen is het net andersom. Jurgen zou meer de mentaliteit van Verstappen ofzo kunnen overnemen en na de start gewoon alles op alles om plaatsen goed te maken.

Even voor de duidelijkheid, ik ben ook een beetje Jurgen-fan en ik zou hem ook een keer op de hoogste trede van het podium willen zien.
 
Tof voor Jurgen..........maar vergeten we niet dat de tijden van de eerste training 1,4 seconden boven de pole tijd van Biaggi van vorige jaar lagen :?
De kans is dus er groot dat als er weer rond die tijd wordt gereden dat er wat mensen aardig terug zullen zakken in de lijst.
Uiteraard hoop ik dit niet maar ik juich maar niet TE vroeg.

Jurgen hoopt waarschijnlijk al op regen tijdens de twee kwalificatie. Zou wel leuk zijn als ie nog even een eerste rij weet mee te pakken. Altijd goed voor zijn onderhandelingspositie.

P.S. op motogp.com stond dat Gibernau waarschijnlijk weggaat bij Suzuki vanwege de wisseling van sponsor. Hij zou mogelijk onderdak vinden bij Gresini op Honda en Jurgen staat volgens mij in de picture/is in onderhandeling met Suzuki. *D
 
ff het lijstje erbij gepakt:

Poletijd nu:
Barros 1'33,002

Circuit record lap: 1999 Kenny Roberts 1'32,743
Circuit best lap: 2001 Max Biaggi 1'31,984

Ze zitten idd. nog ruim 1 seconde van de poletijd van verleden jaar af. Wel vreemd want over het algemeen gaan de 4-takten overal wel een seconde sneller dan afgelopen jaar.
 
Inderdaad ja, da's waar. Enige wat ik kan bedenken is dat het nu wel hardstikke koud is, 18 graden maar, zal wel wat minder grip zijn dan of zo. Weet niet hoe koud het vorig jaar was. Eerste dag ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan