Pluggerz speaker vervanging voor oordoppen

CasGas

MF veteraan
30 mrt 2003
2.856
70
Achterhoek
Als oordoppen heb ik de Pluggerz Custom-Fit Road Com, prima dingen, maar ik heb een kabelbreuk aan de linkerzijde dus ik wil graag de kabel vervangen. Deze kan je netjes uit de oordoppen nemen en zie ik als "verbruiksartikel". Helaas op de website van pluggerz kan je die dingen niet los bestellen.

Op mijn vraag waar ik dit artikel kan bestellen krijg je eerst 3x een compleet ander antwoord dan de vraag die gesteld werd en uiteindelijk moet ik maar naar een dealer gaan om te kijken of het te repareren is, zo niet, dan kunnen ze wat nieuws bestellen. Nu heb ik alweer een vermoeden hoe lang dat allemaal gaat duren, dus ik wil liever zien of ik ergens anders die speakertjes kan bestellen. Weet iemand of dat mogelijk is of alternatieven zodat ze erin kunnen?

Ze steken niet ver uit om het een beetje praktisch te houden in de helm natuurlijk, dus ik kan niet zomaar wat erin proppen..

Iemand nog tips voor een ander merk wat je wel in die doppen kan doen? De klantenservice is in ieder geval om te huilen daar bij pluggerz, niet echt klantvriendelijk wat dat betreft..
 
Misschien heb je aan deze site wat om te vergelijken welke stekker er in je oordopjes passen..

 
Misschien heb je aan deze site wat om te vergelijken welke stekker er in je oordopjes passen..


dank je, maar dat zijn ze niet helemaal. De pluggerz hebben al een driver erin zitten, dus die "duw" je als het ware in de oordoppen, daar zit verder geen connector aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan