Poging tot diefstal van leasemotor Adam

tis kut dat het gebeurd maar dat is nou eenmaal tegenwoordig lang leven open grenzen zullen we maar zeggen :W
italianen zijn een heel ander volk n hebben een andere mentaliteit daar(top mensen *D ) daar loopt ook minder tuig rond dan hier :)
was laatst nog iets over Friesland op tv je kunt zo bij iedereen naar binnen lopen dag en nacht :')

Ik weet niet...
Misschien loopt er minder klein tuig rond, maar de maffioso daar zijn toch wel goed fout volk. :9

Die hebben sinds 19ikweetnietprecies meer doden op hun naam staan als Al Qaida heb ik in een docu gezien.

Foute jongen daaro!
(Maar die jatten vast geen brommers)
 
Ik weet niet...
Misschien loopt er minder klein tuig rond, maar de maffioso daar zijn toch wel goed fout volk. :9

Die hebben sinds 19ikweetnietprecies meer doden op hun naam staan als Al Qaida heb ik in een docu gezien.

Foute jongen daaro!
(Maar die jatten vast geen brommers)

ja ok maar de gewone man heeft geen last van de mafia over het algemeen :+
die stelen geen brommerts denk idd di ehebben t te druk met ''bakpoeder'' te verhandelen :+
 
Echt de politie doet tegenwoordig helemaal niets nuttigs meer,, als ze weten wie het waren kunnen toch zowiezo even langs? Kijken of ze een verklaring willen afleggen (wat me erg sterk lijkt) maar dat is toch het minste wat je kan doen. :?
En dan zeggen dat politie je beste vriend is,, de uwe misschien maar de mijne niet :+
Echt wel! Ze gaan achter zielige diertjes aan! Die zijn immers veel belangrijker om voor te zorgen dan mensen :Y
 
Ik weet zeker dat ze met dit warme weer, relaxt met de airco aan, ergens in de berm aan het kamperen zijn hoor.

Ook zeer nuttig voor de staatskas...

Ik wil er best om wedden!
 
Laatst bewerkt:
Echt de politie doet tegenwoordig helemaal niets nuttigs meer

Nou, soms hebben ze een opleving waardoor ze weer een beetje in achting stijgen.
Ik was van het weekend met een vrachtwaggeltje in Assen en op de terugweg werd ik aan de kant gezet door de KLPD.
Ze wilden enkel even in de bak kijken of daar geen motorfietsen stonden.

Dus ja, ze zijn er toch ergens mee bezig.
 
Nou, soms hebben ze een opleving waardoor ze weer een beetje in achting stijgen.
Ik was van het weekend met een vrachtwaggeltje in Assen en op de terugweg werd ik aan de kant gezet door de KLPD.
Ze wilden enkel even in de bak kijken of daar geen motorfietsen stonden.

Dus ja, ze zijn er toch ergens mee bezig.

Ik neem aan dat je die hele bak vol had staan met fietsen van jezelf :+

Ook leuk als je dat dan allemaal moet gaan uitleggen en aantonen dat het je eigen fietsen zijn :')
 
Ik neem aan dat je die hele bak vol had staan met fietsen van jezelf :+

Ook leuk als je dat dan allemaal moet gaan uitleggen en aantonen dat het je eigen fietsen zijn :')

Nee, het is fantastisch om uitgerekend het weekend van de TT te moeten gaan verhuizen bij iemand anders. :N
Dus da's niet fijn als motorist '(

Maar inderdaad, als ik zo eens een paar ongekentekende circuitfietsjes achterin had staan was ik vast niet binnen 10 minuten weer aan het rijden :+
 
Laatst bewerkt:
tis kut dat het gebeurd maar dat is nou eenmaal tegenwoordig lang leven open grenzen zullen we maar zeggen :W
italianen zijn een heel ander volk n hebben een andere mentaliteit daar(top mensen *D ) daar loopt ook minder tuig rond dan hier :)
was laatst nog iets over Friesland op tv je kunt zo bij iedereen naar binnen lopen dag en nacht :')

Rapport over Italiaanse criminaliteit in NL:
Vanaf het einde van de jaren tachtig is de Italiaanse mafia actief in Nederland. Dat geldt voor de camorra, die actief is in de cocaïnehandel. Nederland wordt daarbij vooral gebruikt als handelsplaats. Het gaat met name om het treffen van logistieke voorzieningen.

Daarnaast zijn andere Italianen (niet-mafia) crimineel actief in Nederland. De omvang van de Italiaanse georganiseerde criminaliteit in Nederland is omvangrijker dan menigeen had verwacht of voor mogelijk had gehouden. De precieze omvang blijft ook hier onduidelijk. Van een directe betrokkenheid van de kleine Italiaanse gemeenschap in Nederland bij mafiapraktijken is weinig gebleken.
Heeft dus geen fluit te maken met open grenzen.

Dat is niet alleen in Friesland zo, dat vrij en gezellig binnenlopen hoor; dat is nog steeds in veel streken in NL, alleen niet in de randstad en de grotere steden. Blij dat ik daar niet woon, Amsterdam, pffffff, ik moet er niet aan denken.....

Maarrrr, het feit blijft dat anderen met hun klauwen van je spullen moeten afblijven, hoe en waar dat ook is, Vogelaarwijk, villawijk, boeit niet!
 
Laatst bewerkt:
Nee, het is fantastisch om uitgerekend het weekend van de TT te moeten gaan verhuizen bij iemand anders. :N
Dus da's niet fijn als motorist '(

Maar inderdaad, als ik zo eens een paar ongekentekende circuitfietsjes achterin had staan was ik vast niet binnen 10 minuten weer aan het rijden :+

Verhuizen is inderdaad niet het beste om te doen tijdens TT-weekend :)

Het lijkt mij wel humor op zich als je daa langs de kant staat met een bak vol fietsen zonder kenteken en dan nog aan kunnen tonen ook dat ze allemaal van jouw zijn :+

Die gezichten van de politie wil ik dan wel graag zien :+
 
Ik was afgelopen 2 weken in Italie zo'n 20 km onder Rimini. Ik kwam net uit het restaurant en ik zag een mooie Duc supermotard staan. Tot mijn grote verbazing zat het sleuteltje gewoon in het slot en ik had hem gewoon mee kunnen nemen. Niemand daar haalt het in zijn botte hersens om dat ding ook maar mee te nemen.
Als je ziet hoe gemoedelijk het daar gaat en hoe weinig criminaliteit daar nog is dan sta je verbaasd. martktkooplui leggen na afloop een deken over de goederen en laten dit de hele nacht zo liggen tot de volgende ochtend. Fietsen kun je gewoon neerzetten zonder slot.
Zegt niet zoveel over de mentaliteit daar vind ik. Gast heeft gewoon geluk ook gehad. Óók in Italie worden motoren gestolen.... minstens net zoveel denk ik.
 
Zegt niet zoveel over de mentaliteit daar vind ik. Gast heeft gewoon geluk ook gehad. Óók in Italie worden motoren gestolen.... minstens net zoveel denk ik.


En daarbij, het is een moment opname.
In een bergdorpje of op het platteland kun je het wagen, daar zijn nog niet zoveel bontkraagjes etc. en grote kans dat de dief bij wijze van spreken eerder een hooivork in zijn rug heeft dan dat de politie gebeld is.
Herhaal je hetzelfde bijv. in of rond Rome dan is het :W :W doei fietsje.
 
Dat is niet alleen in Friesland zo, dat vrij en gezellig binnenlopen hoor; dat is nog steeds in veel streken in NL, alleen niet in de randstad en de grotere steden. Blij dat ik daar niet woon, Amsterdam, pffffff, ik moet er niet aan denken.....

Maarrrr, het feit blijft dat anderen met hun klauwen van je spullen moeten afblijven, hoe en waar dat ook is, Vogelaarwijk, villawijk, boeit niet!

Leuk dat juist altijd mensen van buiten de randstad gaan vertellen hoe gevaarlijk en naar de randstad is. Blijkbaar geloven deze mensen alles wat ze lezen zonder zelf de feiten na te gaan. Eigen lief mensen die zelf nog in sprookjes geloven :')
 
Dan maak je het er ook zelf een beetje naar :')
Gast, wat is dit nou weer voor een massie-opmerking.
Je maakt het er naar?
Ik woon ook in een doodlopende straat, maar hier komen ze sinds 2004 gelukkig niet meer om andermans spullen mee te nemen. Buurman schoot iemand door zn knie bij een huisinbraak (ze wilden de sleutels van zn mercedes binnen jatten). Wel triest dat je vervolgd wordt als je zoiets doet, die criminelen kunnen wat mij betreft allemaal het lazarus krijgen. Raar dat die gasten 'rechten' hebben tijdens het uitvoeren van hun :r beroep :r .
 
Leuk dat juist altijd mensen van buiten de randstad gaan vertellen hoe gevaarlijk en naar de randstad is. Blijkbaar geloven deze mensen alles wat ze lezen zonder zelf de feiten na te gaan.
Ook als je het niet geloofd veranderen de feiten niet... hier wordt alles wat los en vast zit gejat, bij mijn familie (achterhoek en Zeeland) kan ik moeiteloos kostbare spullen buiten laten liggen.
 
waarom gaat de politie niet gewoon langs bij die lui met het verhaal dat ze ze de volgende keer pakken?

schrikt ze misschien wel af waardoor een derde keer niet meer voorkomt.
 
Ik laat altijd mijn motoren na een ritje een paar uur buiten staan met sleutel omdat ik dan te lui ben om ze gelijk binnen te zetten. Worden nooit gejat. Woon in het mooie Twente!
 
Edit Meangreengirl: Zulke kansloze reacties mag je voor je houden. Reageer normaal of reageer niet!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zelfde als wanneer een dame sensueel gekleed uit gaat en op de weg terug naar huis word verkracht.
Ja mevrouw, had u maar niet zo sexy erbij moeten lopen :X


Inderdaad... Geef die dame gewoon een artikel 5 wegens afleiding van het wegverkeer...
 
Rapport over Italiaanse criminaliteit in NL:
Vanaf het einde van de jaren tachtig is de Italiaanse mafia actief in Nederland. Dat geldt voor de camorra, die actief is in de cocaïnehandel. Nederland wordt daarbij vooral gebruikt als handelsplaats. Het gaat met name om het treffen van logistieke voorzieningen.

Je vergeet dan de 'Ndrangheta en de Cosa Nostra, beide ook actief in Nederland en België. Het gaat dan overigens om meer dan logistieke handelingen.
 
Volgens mij vergeet je te editten.... :+

Pff, beetje gauw verwijderen............
 
Laatst bewerkt:
Maar.... je hebt wel groot gelijk :Y Job well done as they say :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan