Politie houdt jacht op motorrijders!!!

Nooit van ctrl c en ctrl v gehoord?? scheeltveel type werk :P :P :P :P :P

Jawel, heb het gezien mijn typetempo (is het typ- of typetempo??) waarschijnlijk uitgevonden. Maar kon het zo gauw niet vinden op het I-net. De rest hab ik al in een eerdere post uitgelegd
 
'K heb nog ergens een typecursusje liggen, gekregen van Bierelier. Heeft daarvoor nog steeds een
drink.gif
tegoed... Damn, nog steeds geen motor+rijbewijs. |(

Als je 'm wil hebben dan zoek ik 'm wel op en gaat ie naar een volgende MF-er. Als ik 'm tenminste kan vinden!
 
Ik heb gisteren een heel stuk gereden (richting Lemmer enzo) om de 2de Toertocht van het Noorden uit te zetten. Vlak nadat ik Leeuwarden uit reed, heb ik ruim een half uur lang een politie-camera-eikel achter me aan gehad om te zien of ik ook zo stom was om het gas open te draaien. Heb heel veel motorrijders door middel van wijzen en lichtsignalen op de auto en de controles geattendeerd. Laten we hopen da’k niet op een of andere weg gepakt ben.....

Ik vond het al een tijdje verdacht druk met politie etc, en ja hoor:

vandaag (Maandag 10-6-02) stond er een heel stuk in de Leeuwarder Courant, en omdat ik toch niet de minste ben, heb ik het hele artikel maar even overgetikt.Dus, wees voorzichtig als je in FRL bent!!!!!

Dat achterlijke klootjesvolk uit die dorpen moesten ze trouwens ook verbieden. Niet klagen over die herriebakken die ook wel tractor genoemd worden, maar als ik met 220 voorbij kom blazen :+ hebben we de poppen aan het dansen. Bah....

Ach dan hebben die gasten ook eens wat vertier. Wat moet je anders doen in dat gat....
 
als ik dit lees gaan me haren recht overeind...

wat een stelletje eikels,mo***len,kl#&*$(zkn..
hebben ze niks beters te doen???

we moeten gewoon ff een tijdje uit frieslan blijven...6 maanden niks doen daaro...gaan ze vanzelf weg...en dan kunnen we weer hakkuh daaro...!! :)

ennuh...die politie heli gaat niet harder dan 250....dus daar hoef je je ook niet druk te maken als je een R1 of sneller rijdt (of soortgelijk).

gewoon ff een heli los rijden op de afsluitdijk...of de a7 tussen leeuwarden en groningen...! :) hehehe...lijkt me wel wat...
 
we moeten gewoon ff een tijdje uit frieslan blijven...6 maanden niks doen daaro...gaan ze vanzelf weg...en dan kunnen we weer hakkuh daaro...!! :)

Laat die flikken zich maar lekker op Friesland concentreren. Blijven er mooi nog 11 andere provincies over om onveilig te maken :)
 
Laatst bewerkt:
Dat achterlijke klootjesvolk uit die dorpen moesten ze trouwens ook verbieden. Niet klagen over die herriebakken die ook wel tractor genoemd worden, maar als ik met 220 voorbij kom blazen :+ hebben we de poppen aan het dansen. Bah....
Ik heb gehoord dat boeren ook last hebben van dat zelfde kllotjesvolk. Van die mensen vanuit de randstad, die voor hun rust op het "rustige" platteland zijn gaan wonen en vervolgens klagen over het feit dat een boer om 03:30 uur begint met het oogsten van suikerbieten uit ZIJN veld. Vervolgens krijgt die boer dan ook nog eens een procesverbaal, omdat hij teveel herrie maakt! Ik snap het hier in dit land echt niet meer hoor. :?
 
Klote wouten !

Achter je aan zitten doen ze in Zwijndrecht ook. Reed vorige week donderdag uit mijn werk over de Lintsedijk. Staan ze heel vaak te flitsen. Stonden ze met een lasergun. 6 agenten !!!
fingerc.gif
Waarvan 3 broekies in opleiding. Affin, kom net van de uitrit van mijn werk. Reedt niet te hard, want de motor was nog koud. Zie ik ze al staan op zeker 200m afstand. De sukkels. :? Dus ik voorbij met 45km (veilige grens) en ik grijns ze aan en groet ze op m'n gemakkie (zovan LOSERS!! mij heb je toch niet !) Zie ik na 100m dat er dus een lichtblauwe Spacestar de weg op draait (Dit is dus de bekende woutenwagen vol met radertroep) En die haalt me langszaam in totdat die achter me rijdt. Zaten ze in burger. Ja :j ik ben niet gek !! Blijven die klootzakken 15min achter me aan rijden. Bang dat ik zeker het gas opengooi als ik uit hun zicht ben. Dus ik lekker langzaam rijden. Ruim 10km onder de toegestane snelheid. Volgen ze me zelfs op de snelweg !! Stelletje pubers ! Gelukkig namen ze de eerste afslag (dordrecht) weer terug, waarna ik weer normaal kon gaan rijden. :]

Ik bedoel, wat een lage actie !! Kost 6 man, terwijl ik van de week in de krant heb gelezen dat de politie niet alle geweldsdelicten, berovingen, inbraken, aanrandingen etc kan oplossen ivm met onderbezetting! Ze kunnen maar 20 % oplossen, waarvan de helft van de andere 80 % niet op te lossen is door te kort aan mensen.
PV's gaan linearecta de la in.

WAT EEN LOSERS!!

Zo dat lucht op !
 
Laatst bewerkt:
Klote wouten !

Achter je aan zitten doen ze in Zwijndrecht ook. Reed vorige week donderdag uit mijn werk over de Lintsedijk. Staan ze heel vaak te flitsen. Stonden ze met een lasergun. 6 agenten !!!
fingerc.gif
Waarvan 3 broekies in opleiding. Affin, kom net van de uitrit van mijn werk. Reedt niet te hard, want de motor was nog koud. Zie ik ze al staan op zeker 200m afstand. De sukkels. :? Dus ik voorbij met 45km (veilige grens) en ik grijns ze aan en groet ze op m'n gemakkie (zovan LOSERS!! mij heb je toch niet !) Zie ik na 100m dat er dus een lichtblauwe Spacestar de weg op draait (Dit is dus de bekende woutenwagen vol met radertroep) En die haalt me langszaam in totdat die achter me rijdt. Zaten ze in burger. Ja :j ik ben niet gek !! Blijven die klootzakken 15min achter me aan rijden. Bang dat ik zeker het gas opengooi als ik uit hun zicht ben. Dus ik lekker langzaam rijden. Ruim 10km onder de toegestane snelheid. Volgen ze me zelfs op de snelweg !! Stelletje pubers ! Gelukkig namen ze de eerste afslag (dordrecht) weer terug, waarna ik weer normaal kon gaan rijden. :]

Ik bedoel, wat een lage actie !! Kost 6 man, terwijl ik van de week in de krant heb gelezen dat de politie niet alle geweldsdelicten, berovingen, inbraken, aanrandingen etc kan oplossen ivm met onderbezetting! Ze kunnen maar 20 % oplossen, waarvan de helft van de andere 80 % niet op te lossen is door te kort aan mensen.
PV's gaan linearecta de la in.

WAT EEN LOSERS!!

Zo dat lucht op !
Gewoon gas opentrekken, zo snel mogelijk naar een politie bureau rijden en daar in paniek roepen dat je achtervolgd wordt door ongure types in een bestelbus... :+
 
Maare...goed bezig dat blauw.
En het raar vinden dat mensen zich als burger op straat niet veilig voelen en de toenemende criminaliteit...tssssssss...(ik loop leeg ;) )
[/quote]

Dit is het gevolg van 8 jaar paars :r , ten voeten uit, Lage CB.
 
Heb net effe gekeken op tuftufclub :

De auto die ik bedoelde staat er nog op ook :

20020429ruud4.jpg


Staat ook nog een leuk stukje op tuftufclub :

=================================================

We zijn de lafaards bij politie zat
Zaterdag 1 april 2001: langs de A2 Maastricht - Eindhoven gooit een 22-jarige vrouw een mobiele radar aan stukken nadat ze door toedoen van die radar in een aanrijding verzeild is geraakt.

Zaterdag 1 juni 2002, Burum: een 26-jarige Leeuwarder schopt in een opwelling een radar aan gort. Zondag 9 juni 2002, Almelo: een 52-jarige man vernielt met enkele welgemikte trappen de flitslamp van een snelheidscontroleur. En dat zijn maar enkele incidenten uit de lange reeks.
Zijn wij nou zoveel agressiever geworden? Ik ken de laatstgenoemde heren niet, maar de dame die die Multanova vernielde is toevallig mijn vriendin en daarom weet ik als geen ander dat het een lieve, zachtaardige meid is die absoluut niet gewelddadig is aangelegd. Daarnaast ben ik zelf van nature ook vredelievend, maar toch voel ik regelmatig een griezelig sterke aandrang tot niet nader te specificeren acties als ik de zoveelste lamlendige klootzak op zijn luie reet in de berm zie hangen, terwijl ik net in de krant heb gelezen dat het zoveelste kind het ziekenhuis in kon worden geschopt omdat de politie te weinig mankracht op straat heeft. Ik beschik gelukkig over een grote dosis zelfdiscipline, niettemin heb ik diverse fysieke aanvaringen gehad met de (gelukkig belachelijk slappe) kneuzen die de big brother rotzooi van de overheid moeten bewaken. Vorige week bereikte mij het bericht dat een TTC-forummer die getuige was van een door de politie veroorzaakte aanrijding (zie foto’s onder de kop ‘politie slaat er op los’) en daar foto’s van maakte, slachtoffer werd van mishandeling en vernieling van eigendom door diezelfde politie.

Meer dan zat
De conclusie ligt dan ook voor de hand: Nederland is het zootje losers dat politie heet meer dan zat. Groepsverkrachtingen worden gedoogd, gestolen auto’s staan open en bloot op ‘het kamp’ en wie aangifte van diefstal wil doen, wordt met een kluitje het riet in gestuurd. Maar ondertussen zien de bermen van ’s heeren wegen blauw van de ambtenaren die te laf zijn om een dertienjarige zakkenroller tot de orde te roepen, maar met grote voortvarendheid de hardwerkende burgers (lees: degenen die hun salaris bijeen verdienen) met haast naar hun werk te komen in de bek naaien.
En dat roept agressie op. Ik kan daarom smakelijk lachen om de vernieling van radarapparatuur en zal alles in het werk stellen de ‘daders’ schadeloos te stellen. Jullie verlenen ons allen namelijk een grote dienst.

==============================================
 
Iemand moet het mij maar eens uitleggen, maar volgens mij worden er twee dingen door elkaar gehaald. Net zo min als de waterpolitie inbraken gaat oplossen, zal de verkeerspolitie dit gaan doen. Je kan die verkeersagenten dus niet kwalijk nemen dat ze het verkeerde werk doen. Alleen misschien dat ze dat werk hebben gekozen, maar goed.

De politiek bepaalt waar de prioriteit ligt, dus die kun je de schuld geven! En dat doe ik dan wel weer graag, want ook ik heb een teringhekel aan die automatische incasso :(
 

De politiek bepaalt waar de prioriteit ligt, dus die kun je de schuld geven! En dat doe ik dan wel weer graag, want ook ik heb een teringhekel aan die automatische incasso :(


Al met al blijft het zonde van de tijd. Ze kunnen beter die sukkels omscholen naar agenten. Dan kunnen ze tenminste weer normaal gaan surveilleren en criminaliteit bestrijden ipv te incasseren.
 
eve een mededeling ik het uit betrouwbare bron
gehoord dat enkele leden van het team fryske dyken
behoorlijk fan is geworden van de diverse motor-forums
dus ook deze, het word ze dan ook wel heel makkelijk gemaakt door locaties en tijden en zelfs routes gewoon op het net te zetten.
nog eve een mooie foto erbij en ze kunnen je bij
wijze van spreken gewoon opwachten.

deze actie is een van vele die deze komende
zomer zullen volgen :j

praat dus niet meer over meeting points en dat
soort dingen

big brother is watching
dus auke je hebt gelijk.....
revolution ik spreek je nog wel op joure
je was er vorige week ook nietwaar...

einde mededeling doe er mee wat je wil

8-) FE

 
Laatst bewerkt:
Ik heb gehoord dat boeren ook last hebben van dat zelfde kllotjesvolk. Van die mensen vanuit de randstad, die voor hun rust op het "rustige" platteland zijn gaan wonen en vervolgens klagen over het feit dat een boer om 03:30 uur begint met het oogsten van suikerbieten uit ZIJN veld. Vervolgens krijgt die boer dan ook nog eens een procesverbaal, omdat hij teveel herrie maakt! Ik snap het hier in dit land echt niet meer hoor. :?

Je neemt me de woorden uit de bek.
 
Godverdegodver.. Nou ja, dan maar via MSN. Zal het meteen installeren.

Het is toch van den zotte als je als motorrijders niet eens meer fatsoenlijk je hobby uit kan oefenen zonder dat je constant over je schouder hoeft te kijken of d'r ook zo'n etter achter je zit. Van mij mogen ze best controleren. Als het maar een beetje redelijk blijft.

Wat gebeurt er straks?? Kan ik dan bekeurd worden omdat ik hier schrijf dat ik 83 heb gereden waar je 80 mag??? Of dat ik van plan ben om morgen op de A12547598375 constant wheelies, endo's en high-speed run's te maken??? Dan komen ze de motor straks preventief in beslag nemen. KOTS!!!! :r :r :r :r :r :( :(

Ik zit nu ook al te bedenken wie ik wel en niet op het forum kan vertrouwen, en dat ik waarschijnlijk "banger" ben voor de politie dan de echte criminelen.
 
Laatst bewerkt:
“Op andere Zondagen wordt er veel harder gescheurd”, zei operationeel coördinator Arend Klontje. Hij gaf de schuld aan een haperend gsm-netwerk. Daardoor rammelde ook het speciaal opgezette verbindingsnet van de politie, zodat moest worden overgeschakeld naar de gewone werkfrequentie. “Dat draagt er toe bij dat de actie snel bekend wordt onder scannerluisteraars.”

Ja, wij topcriminelen beluisteren eerst de politiefrequenties voordat we onze criminele aktiviteiten gaan uitoefenen :(
 
“De buikschuivers laten het afweten”, meldde ook Klaas Stuiver, die met collega Doede van der Werff van Fryske Dyken in een onopvallende VW Bora door het gebied reed. De oogst aan snelle motorrijders was volgens hen niet om naar huis te schrijven

Heheh, hier maakt ie nog maar eens duidelijk waar't om gaat. Rijden er eens weinig mensen te snel is't nog niet goed |(
 
uuuhhhh... voor de accountants onder jullie

eve berekenen

30 man politie
dat betekend dat er altijd 10 wagens bij
betrokken waren
een heli

heeft zeker een 50.000 euro gekost minimaal
die amtenaren krijgen natuurlijk ook extra
betaald op zondag

had deze man kracht ingezet voor een andere
onopgeloste zaak

maarja het zijn hier ook allemaal motorduivels
hier in fryslan, allemaal gekken op motoren

ga maar eens aangifte doen voor schade of diefstal

trek maar een nummer .....

er moet maar eens een ingezonden stuk naar de
leeuwarder courant
 
Laatst bewerkt:
***msn is geinstalleerd*** En reken maar niet, dat iedereen die in mijn lijstje wil komen te staan daar ook daadwerkelijk komt. Alleen de mensen die hun rijbewijs al eens kwijt zijn geraakt of een hoge (snelheids-)boete hebben gehad komen daarvoor in aanmerking }) :+ . Degene die niet in voorgenoemde categorie valt en door de strenge selectieprocedure heenkomt wordt ook toegevoegd. Dus: Alleen voor ZWARE criminelen!!! :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan