Politie pest motorrijders TT-circuit

huilen006.gif
 
Tsjonge wat is er ineens een begripvolle houding richting verkeersordehandhavers :(
In de ene topic door de stront gehaals en nu ineens ver boven de wolken verheven O-)
 
[offtopic]

Ik reed gister op m'n dooie gemak naar Utrecht, kwam ik een motoragent tegen. Ik zwaaien natuurlijk. Hij zwaaide gewoon terug! Wat een eikel! :(

:+

[/offtopic]
 
Getver, ik kan alleen maar :^ zeggen...Dat zegt nog iets te weinig... Hoe hard mocht je daar, hoe hard reed jij en wat waren de omstandigheden qua verkeer?

hij heeft al aangegeven dat hij 140 reed waar dus 80 is toe gestaan. het is de beruchte weg achter het circuit langs , dan weet je ook welke weg het is.

het is algemeen bekend dat daar hard wordt gereden, maar goed als we nu weer een tijdje rustig zijn achter het circuit verdwijnt dat vanzelf ook weer.
 
En waarom werd je rijbewijs ingenomen ?

Sorry, maar als je bij een dergelijk evenement je RBW kwijtraakt ben je op zijn zachts gezegd niet handig bezig.

Lijkt me meer dat je dan je gezonde verstand niet gebruikt hebt

Die gasten gebruiken hun verstand ook niet altijd alleen hun mogen dat :r
 
Jouw opmerking op de onderstaande post vind ik dan wel weer bijzonder:Met als reactie van jou

Zeer scherp ;)

Ik ben die dag dus ook niet bij assen gaan rijden, juist vanwege die reden. Leer van mn fouten, want niet lang daarvoor, tijdens een kleiner evenement, ben ik gepakt.

Dus dezelfde waarschuwing aan het begin van het topic gaf ik hem al eerder, ook omdat ik die jongen ken. In die zin is de reactie niet zo heel vreemd. :W

Zeker opvallend dat veel mensen dit topic de grond instampen, ik doe gewoon een bevinding die wellicht eerder is gedaan en men staat vreemd genoeg altijd aan de kant van de politie :N
 
Zeer scherp ;)

Ik ben die dag dus ook niet bij assen gaan rijden, juist vanwege die reden. Leer van mn fouten, want niet lang daarvoor, tijdens een kleiner evenement, ben ik gepakt.

Dus dezelfde waarschuwing aan het begin van het topic gaf ik hem al eerder, ook omdat ik die jongen ken. In die zin is de reactie niet zo heel vreemd. :W

Zeker opvallend dat veel mensen dit topic de grond instampen, ik doe gewoon een bevinding die wellicht eerder is gedaan en men staat vreemd genoeg altijd aan de kant van de politie :N
als je wil dat ik je gelijk geef , dan wil ik je dat plezier best doen ...
maare soms is het beter om een keertje extra na te denken voordat je het gas losdraaid ..
ik ben vorig jaar ook door het oog van de naald gekropen met 70km/uur te hard ..
resultaat half jaar voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar
en rekening van 560 pleuri ..
ik zie het zo ... er is niemand die tegen mij /jou gezegt heeft dat je harder moest gaan rijden ... en die coppers doen waar ze voor betaald worden

jah en jij ziet dat als pesten
 
niet dat ik nu veel rustiger aan doe , maar als ik bij Assen in de buurt ben (kleine/grote evennementen) doe ik het wel wat rustiger aan :+
 
hij heeft al aangegeven dat hij 140 reed waar dus 80 is toe gestaan. het is de beruchte weg achter het circuit langs , dan weet je ook welke weg het is.

het is algemeen bekend dat daar hard wordt gereden, maar goed als we nu weer een tijdje rustig zijn achter het circuit verdwijnt dat vanzelf ook weer.
:N de auto reed 140 ;) Dat gaf hij aan.

Als je die inhaalt doe je dat in stijl en met errug veel herrie, dus misschien snaptie ondertussen zelf ook wel dat dat dom is :Y


weinig kans geloof ik |(
 
:N de auto reed 140 ;) Dat gaf hij aan.

Als je die inhaalt doe je dat in stijl en met errug veel herrie, dus misschien snaptie ondertussen zelf ook wel dat dat dom is :Y


weinig kans geloof ik |(

Zeker, dom, laat het voortaan ook wel om met snelle autos wedstrijdjes te gaan doen.

als je wil dat ik je gelijk geef , dan wil ik je dat plezier best doen ...
maare soms is het beter om een keertje extra na te denken voordat je het gas losdraaid ..
ik ben vorig jaar ook door het oog van de naald gekropen met 70km/uur te hard ..
resultaat half jaar voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar
en rekening van 560 pleuri ..
ik zie het zo ... er is niemand die tegen mij /jou gezegt heeft dat je harder moest gaan rijden ... en die coppers doen waar ze voor betaald worden

jah en jij ziet dat als pesten

Ik hoop dat je toch wel door hebt dat ik me stoor aan de manier waarop ze hun geld moeten verdienen. Voor alle duidelijkheid, in de bosjes gaan staan of door met onopvallende autos te gaan rijden, vind ik laag en niet de manier om jezelf als politie populair te maken. Veel mensen krijgen ook zo het idee dat de politie er alleen is om je op de bon te slingeren. Want pas als ze echt moeten gaan werken dan treedt de bureaucratie in werken en wel tegen je :W
 
Zeker opvallend dat veel mensen dit topic de grond instampen, ik doe gewoon een bevinding die wellicht eerder is gedaan en men staat vreemd genoeg altijd aan de kant van de politie :N

Dus iedereen die vind dat de TS niet slim bezig is staat automatisch aan de kant van de politie?
Vreemde redenaties houd jij er op na :?

Ik ben het ook niet eens met het verkeersbeleid in Nederland, maar iedereen weet dat het nou eenmaal geld en streng nageleefd word.
Als je dan op een motorevenement waarvan iedereen weet dat het er barst van de politie zware verkeersovertredingen begaat ben je behoorlijk stom bezig.

Ga dan lekker op een rustiger plekje met minder politie lopen gassen, maar kennelijk is het imponeren van je motorvriendjes rond het circuit belangrijker...

Voor de duidelijkheid: van mij mag iedereen best verantwoord te hard rijden en vreet de politie de bekeuringen maar op, maar als je zelf de controles ongeveer opzoekt moet je niet achteraf gaan janken!
 
hij heeft al aangegeven dat hij 140 reed waar dus 80 is toe gestaan. het is de beruchte weg achter het circuit langs , dan weet je ook welke weg het is.
:N Er stond dat die Audio 140 reed en niet op wat voor weg het was ;)

Maar 140+ waar je 80 mag is inderdaad niet handig in de buurt van het circuit als er een evenement is.


Soms wel ;)

Zeker opvallend dat veel mensen dit topic de grond instampen, ik doe gewoon een bevinding die wellicht eerder is gedaan en men staat vreemd genoeg altijd aan de kant van de politie :N
Ik sta niet aan de kant van de politie maar ik sta ook niet aan jouw kant ;) Als je 140+ rijdt waar je 80 mag is het gewoon echt goed opletten! En om dan ook nog een beetje dikke auto in te halen die te hard rijdt met 2 mensen erin... En als je dan gepakt wordt is het goed zuur '( maar om nu de schuld in de schoenen van die agenten te schuiven... :N
 
Dus iedereen die vind dat de TS niet slim bezig is staat automatisch aan de kant van de politie?
Vreemde redenaties houd jij er op na :?

Ik ben het ook niet eens met het verkeersbeleid in Nederland, maar iedereen weet dat het nou eenmaal geld en streng nageleefd word.
Als je dan op een motorevenement waarvan iedereen weet dat het er barst van de politie zware verkeersovertredingen begaat ben je behoorlijk stom bezig.

Ga dan lekker op een rustiger plekje met minder politie lopen gassen, maar kennelijk is het imponeren van je motorvriendjes rond het circuit belangrijker...

Voor de duidelijkheid: van mij mag iedereen best verantwoord te hard rijden en vreet de politie de bekeuringen maar op, maar als je zelf de controles ongeveer opzoekt moet je niet achteraf gaan janken!


Volmondig :^
 
Zeker, dom, laat het voortaan ook wel om met snelle autos wedstrijdjes te gaan doen.
:} eigenlijk snap je het dus wel...
Ik hoop dat je toch wel door hebt dat ik me stoor aan de manier waarop ze hun geld moeten verdienen. Voor alle duidelijkheid, in de bosjes gaan staan of door met onopvallende autos te gaan rijden, vind ik laag en niet de manier om jezelf als politie populair te maken. Veel mensen krijgen ook zo het idee dat de politie er alleen is om je op de bon te slingeren. Want pas als ze echt moeten gaan werken dan treedt de bureaucratie in werken en wel tegen je :W

Met een opvallende auto kunnen ze ook gaan rijden ja ;)
Meer zeg ik niet :W
 
Laatst bewerkt:
Dus iedereen die vind dat de TS niet slim bezig is staat automatisch aan de kant van de politie?
Vreemde redenaties houd jij er op na :?

Ik ben het ook niet eens met het verkeersbeleid in Nederland, maar iedereen weet dat het nou eenmaal geld en streng nageleefd word.
Als je dan op een motorevenement waarvan iedereen weet dat het er barst van de politie zware verkeersovertredingen begaat ben je behoorlijk stom bezig.

Ga dan lekker op een rustiger plekje met minder politie lopen gassen, maar kennelijk is het imponeren van je motorvriendjes rond het circuit belangrijker...

Voor de duidelijkheid: van mij mag iedereen best verantwoord te hard rijden en vreet de politie de bekeuringen maar op, maar als je zelf de controles ongeveer opzoekt moet je niet achteraf gaan janken!

Inderdaad, misschien is proberen te imponeren middels een pc wel veel slimmer :W
 
Zeker, dom, laat het voortaan ook wel om met snelle autos wedstrijdjes te gaan doen.Ik hoop dat je toch wel door hebt dat ik me stoor aan de manier waarop ze hun geld moeten verdienen. Voor alle duidelijkheid, in de bosjes gaan staan of door met onopvallende autos te gaan rijden, vind ik laag en niet de manier om jezelf als politie populair te maken. Veel mensen krijgen ook zo het idee dat de politie er alleen is om je op de bon te slingeren. Want pas als ze echt moeten gaan werken dan treedt de bureaucratie in werken en wel tegen je :W

De politie is er ook niet om populair te worden. Niemand vindt het leuk om een bekeuring te krijgen.

Hoe moeten ze dan gaan controleren volgens jou? :]
 
Laatst bewerkt:
Hahaha... vallen niet op die onopvallende auto's...heb je dus ook geen last van...alhoewel...
tenzij je er tegen aan rijdt, kan wel eens gebeuren...doordat ze niet opvallen B|
 
De politie is er ook niet om populair te worden. Niemand vindt het leuk om een bekeuring te krijgen.

Hoe moeten ze dan gaan controleren volgens jou? :]

Wel controleren, maar niet op plekken waar het niet nodig is. Die bochten staan bekend om dat er hard gereden wordt, de reden daarvan is dat het ook kan. Ze mogen van mij op wegen waar veel doden vallen als een gek gaan controleren. Dit zijn vaak ook de drukkere wegen, waar ik me op de motor ook wat minder vaak bevind.
 
Was het maar zo simpel, hier in de buurt ligt een kaarsrechte provinciale weg met keurige op- en afritten.
Dat was jarenlang een 100km weg, totdat er door wat idiote inhaalacties mensen frontaal tegen een vuilniswagen aangeplakt zaten.

Nu is het dus een 80km weg waar zwaar gecontroleerd wordt. Bij een lompe inhaalactie ben je net zo goed dood, het is gewoon een keurige veilige weg.
Maar ze blijven dus controleren omdat er ooit doden gevallen zijn... B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan