Politie pest motorrijders TT-circuit

Je vergeet 1 ding....
heb je jezelf wel eens afgevraagd hoeveel extra stofdeeltjes je door je sportieve rijstijl de lucht in gejaagd heb?
Door oa jou toedoen hadden we 6 weken prachtig weer *O*

Voor die ene reactie heb ik t allemaal gedaan *O* :j :} :+
 
Wel controleren, maar niet op plekken waar het niet nodig is. Die bochten staan bekend om dat er hard gereden wordt, de reden daarvan is dat het ook kan. Ze mogen van mij op wegen waar veel doden vallen als een gek gaan controleren. Dit zijn vaak ook de drukkere wegen, waar ik me op de motor ook wat minder vaak bevind.

Dus overal waar JIJ als een idioot voorbij komt razen , is het niet nodig :+

Hoezo Hypocriet :9

Alle anderen mogen ze dan wel op de bon slingeren behalve jij want anders ben je zielig

_O- _O- _O-
 
Je zou natuurlijk ook kunnen uitzoeken hoe het oude circuit loopt...dat kan je in grote delen nog bereiden! Daar kan je niet eens te hard rijden - tenminste, als je nog wil leven! En dat is tenminste echt een uitdaging!
Dat mág! Maar niet te hard, anders word het erg onveilig voor mij. Ik woon namelijk aan het oude circuit :9
 
Heb het topic inderdaad een beetje verkeerd ingezet, heb het ook verdiend om veel terechtwijzende vingertjes mijn kant op te krijgen. Maarrrr... jullie zijn toch een beetje hypocriet, bevalve natuurlijk de chopper en toerrijders ;)

Een ieder die op een supersport op de openbare weg rijdt en hier de moraalridder uit loopt te hangen om mij te wijzen op een stomme actie is zielig bezig, want sportief rijden en 80 km/u (snelweg rijden doe je niet voor de lol :r )rijden gaat nou eenmaal niet samen.

Daarnaast zijn er vrij veel kneedown en wheelie topics, beiden acties die nou niet echt legaal zijn en zeg nou zelf op het circuit geen kneedown kunnen maken is lachwekkend.

Samengevat; De politie moet van wegcontroles geen kerntaak maken en op het moment dat ze makkelijk mensen kunnen pakken en toeslaan, is gewoon het punt waar ik me druk over maak. :Y :j
Yeeeeeeeeeeeeeeeee er wordt weer met het woord 'moraalridder' gegooid omdat mensen commentaar leveren waar jij het niet mee eens bent *O*
Je begaat de fout dat sportief rijden met hoge snelheden te maken heeft.... FOUT!
Ook binnen de wet is dat nog redelijk mogelijk. En ook als je je niet aan de max snelheid houdt kun je erg makkelijk 'sportief' rijden zonder je riebiewies kwijt te raken. Zolang je maar weet hoe en waar je het doet (opletten achter je, niet bij woningen en op drukke dijken)
Bovendien, geen kneedown kunnen maken op een circuit is helemaal niet lachwekkend, lachwekkend is als je kneedownende mannen in strakke pakken op hoogwaardige Supersports voorbij gereden ziet worden door iemand op een oude BMW K100, met standaard formaat bandjes en met de beentjes tegen de tank (Zandvoort).
 
opzich is dat best mogelijk...vroeger gingen ze over de hoofdstraat in rolde....en ook een tijdje langs de veemarkt. Dus het is best goed mogelijk dat iemand aan een gedeelte van het oude circuit woont!
 
Yeeeeeeeeeeeeeeeee er wordt weer met het woord 'moraalridder' gegooid omdat mensen commentaar leveren waar jij het niet mee eens bent *O*
Je begaat de fout dat sportief rijden met hoge snelheden te maken heeft.... FOUT!
Ook binnen de wet is dat nog redelijk mogelijk. En ook als je je niet aan de max snelheid houdt kun je erg makkelijk 'sportief' rijden zonder je riebiewies kwijt te raken. Zolang je maar weet hoe en waar je het doet (opletten achter je, niet bij woningen en op drukke dijken)
Bovendien, geen kneedown kunnen maken op een circuit is helemaal niet lachwekkend, lachwekkend is als je kneedownende mannen in strakke pakken op hoogwaardige Supersports voorbij gereden ziet worden door iemand op een oude BMW K100, met standaard formaat bandjes en met de beentjes tegen de tank (Zandvoort).

Een Fazer is nou niet bepaald een hoogwaardige supersport :W
 
Een Fazer is nou niet bepaald een hoogwaardige supersport :W
Ach gut ga je puberaal gedrag vertonen? Te sip voor woorden eigenlijk als je zo gaat reageren terwijl je blijkbaar geen normale reactie kunt geven. Je mist blijkbaar ook nog eens de gehele boodschap.

Als jij denkt dat je dus alleen met een supersport sportief kunt rijden.... :z jij hebt nog een hoop te leren knulletje...
Ik WIL niet eens een 'volwaardig supersport'.
 
Laatst bewerkt:
Ach gut ga je puberaal gedrag vertonen? Te sip voor woorden eigenlijk als je zo gaat reageren terwijl je blijkbaar geen normale reactie kunt geven. Je mist blijkbaar ook nog eens de gehele boodschap.

Als jij denkt dat je dus alleen met een supersport sportief kunt rijden.... :z jij hebt nog een hoop te leren knulletje...
Ik WIL niet eens een 'volwaardig supersport'.

*Hap!*
 
vind ik nog veel mooier dan "trammelant"

;)

als je gewoon normaal doet, waar dan ook, dan zal het allemaal reuze meevallen.
als je denkt dat je rossi bent op de openbare weg, dan kan je wat verwachten.

zoals ik al hier(ergens)boven las actie->reactie

p.s. gerardsx-r600: niet persoonlijk bedoeld, gewoon algemeen grappig dat men deze woordcombi gebruikt ( mijn taalbeheersing zal vast ook geen 100% zijn)


Ach, je typt wat en je leest het niet na en dan komt het wel eens voor dat er rare woordcombinaties in staan. Ik lig er niet wakker van dat jij mij hier op wijst. Vind het eigenlijk wel grappig.
 
De meeste mensen hierzo kennen de locatie wel waar TS in de fout is gegaan. Als je daar 140 rijdt, is dat niet echt gevaarlijk. Als je gepakt wordt, moet je wel op de blaren zitten. Dat beseft TS zich ook volgens mij, maar het feit waar hij over valt is dat het zo vreselijk makkelijk is om juist op die plekken motorrijders te pakken. Ik zelf vind het slim van de politie.

Laat wel duidelijk zijn dat ik er zelf ook niet vrolijk van wordt en het ook kinderachtig vind. Verder weet ik ook dat ik me altijd beheers in de buurt van Assen. Om problemen te voorkomen.
 
uiteindelijk was niet TS maar ondergetekende het uiteindelijk slachtoffer van de acties van TS. :(

Ik zat rustig aan de paasbrunch met de schoonfamilie toen meneer belde... of ik zijn motor wilde komen halen. :(

Weg lekkere bruch... en schoonmoeder is Italiaans, dus het was eigenlijk veeeeel te lekker om te laten liggen. :(


Zonder gekheid:
volgens mij doet iedereen wel eens zoiets stoms, dus laten we stoppen met verwijten, stoppen met zielig doen en gewoon weer over motors gaan praten.
Wie komt er niet eens thuis en denkt bij zichzelf.. ai, ik hoop dat ik niet ben geflitst. Haast enzo.
Iedereen vindt het onterecht dat hij is bekeurt, iedereen is uitgelokt en niemand had het verdient. :W Blaat blaat... jammer voor TS (heeeee Andre ;) ), maar hij weet ook wel beter. :)
 
Zonder gekheid:
volgens mij doet iedereen wel eens zoiets stoms, dus laten we stoppen met verwijten, stoppen met zielig doen en gewoon weer over motors gaan praten.
Wie komt er niet eens thuis en denkt bij zichzelf.. ai, ik hoop dat ik niet ben geflitst. Haast enzo.
Iedereen vindt het onterecht dat hij is bekeurt, iedereen is uitgelokt en niemand had het verdient. :W Blaat blaat... jammer voor TS (heeeee Andre ;) ), maar hij weet ook wel beter. :)
Klopt helemaal.

Volgend jaar de TS een Paasbrunch voor de hele familie laten maken ter compensatie ;)
 
uiteindelijk was niet TS maar ondergetekende het uiteindelijk slachtoffer van de acties van TS. :(

Ik zat rustig aan de paasbrunch met de schoonfamilie toen meneer belde... of ik zijn motor wilde komen halen. :(

Weg lekkere bruch... en schoonmoeder is Italiaans, dus het was eigenlijk veeeeel te lekker om te laten liggen. :(


Zonder gekheid:
volgens mij doet iedereen wel eens zoiets stoms, dus laten we stoppen met verwijten, stoppen met zielig doen en gewoon weer over motors gaan praten.
Wie komt er niet eens thuis en denkt bij zichzelf.. ai, ik hoop dat ik niet ben geflitst. Haast enzo.
Iedereen vindt het onterecht dat hij is bekeurt, iedereen is uitgelokt en niemand had het verdient. :W Blaat blaat... jammer voor TS (heeeee Andre ;) ), maar hij weet ook wel beter. :)

Dat denk ik inderdaad wel eens... })
 
Ik geloof niet dat jij aan het oude circuit woont

EgbertO


Dat kan inderdaad best. Het is maar net wat je met oud bedoelt. Toen de TT nog een TT was reden ze door Hooghalen (behalve de allereerste keer). Daar is pas van afgeweken in 1955 ofzo.

De TS heeft zich kennelijk gewoon laten meeslepen door zijn gevoel voor traditie :+.
 
zo sterk is het niet dat er mensen aan het oude circuit wonen. Staan zat huizen aan de Witterhaar, aan de Graswijk, in Laaghalerveen en in Hooghalen staan er ook veel heb ik me laten vertellen :P Daar liep het circuit vroeger letterlijk recht voor de deur langs. 16.5km lang was het toen.

Komen vooral veel klachten van mensen uit Laaghalerveen. Omdat dat een stuk van het oude circuit is wat nog gewoon open is, maar dus wel een normale straat is waar ook mensen aan wonen. En sommige mensen denken dat daar geen snelheidsbeperking geld, en rijden daar echt idioot hard langs. Dat is dus ook meteen de reden dat er zeer streng gecontroleerd word daar.

Stukje geschiedenis:
In 1955 werd het "huidige" circuit van, toen, 7.5km in gebruik genomen. Dat is tegenwoordig ook al weer flink verbouwd. Grootste verandering was in 1992 toen het circuit ineens geen openbare weg meer was :( Wel jammer. Ben er vroeger wel eens met m'n opa over heen gereden. Staat mij bij als mooi en leuk :D

De eerste keer dat de race werd verreden liep die zelfs door Rolde, Borger, Grolloo en Schoonloo en was het circuit 28.5km lang. Daar wonen heeeel veel mensen aan :P

Maar goed, die route is slechts 1 jaar gereden.

Het bekendste deel van het oude circuit (De Haar, Witterhaar en omstreken) is nog steeds erg in trek bij de "race fanaten". Reden voor de gemeente om alle gebankte bochten te verwijderen en een groot deel van het oude circuit dicht te gooien (Door het te verkopen aan Defensie, die er nu een oefenterrein van heeft gemaakt)
 
Ja kom nou, een reactie die in geen enkel opzich iets te maken had met het voorgaande. Dan komt het op mijn een beetje vreemd over.

Was een inkoppertje, maar snap wat je bedoelt :9
 
Enne... onderschat de Fazers niet, zeker de 1000's niet ;)
De oude fazer 1000 heb ik ook gehad: snel, zuinig, maar de wegligging valt wat tegen.
Vooral de neiging tot shimmiën, al ben ik er wel achter gekomen dat dit geheel verdwijnt na montage van Pirelli Diablo's.
 
De boel modificeren helpt ook :Y achterdemper is te licht gedempt, die moet sowieso aangepakt worden. Voorkant kan ook opgewaardeerd worden. Standaard Metzelers gelijk de ruimte inschieten... Dan blijft het grondspeling effect nog maar met de veringmodificatie zal ie niet zo ver meer inveren in bochten. Komt m'n onderkuipje, schakelpookje, uitlaat, zijstandaard misschien niet meer aan de grond (voetsteuntjes kan zowat elke bocht). in belgië had je de Fazer 1000 Cup, reden ze de onderste framebuizen open in de bochten :o

Maar goed, off-topic :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan