Even een professionele mening: cover b komt beter over want is coherenter. Het concept van cover a past beter bij je doelstelling/inhoud maar is nog te veel los zand. Ga op zoek naar een goed lettertype en houdt het bij een en gebruik daar de verschillende varianten van. Meerdere verschillende lettertypen wordt al snel rommelig.
Geef je hoofdonderwerp de aandacht (groot beeld, grote letters) en laat de rest wat kleiner. Je wil de aandacht trekken. Is de interesse eenmaal gewekt, dan gaat men de rest van de coverteksten ook lezen. Weinig 'ankerpunten' of om aandacht concurrerende coverteksten/elementen werken niet.
Gooi wat peper in je coverteksten. Is bij cover b aardig gelukt maar cover a kan nog wel wat gebruiken. 'De sensatie is wederom geboren' of 'hoe komt hij uit de tekst' is wat braaf. Denk eerder aan: 'Fijngeslepen racer' en 'Puur, aggressief, naakt en handelbaar'. Is hem ook niet maar het prikkelt wel wat meer.
Ondanks mijn opmerkingen (puur opbouwend!) vind ik het een heel leuk project! Vooral cover b (special rondom een bepaald merk) zou best wel eens levensvatbaar kunnen zijn.