Poll: Voor de Stoner fans

Stelling: Casey Stoner zeikt nog meer dan Manneke Pis

  • Ja

    Stemmen: 128 95,5%
  • Helemaal mee eens

    Stemmen: 6 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    134
Status
Niet open voor verdere reacties.
toch vond ik het een spannende wedstrijd in het begin.
:+ :+
 
Laatst bewerkt:
Was ik toen al lid?
Lekker geslapen nee zeker?
och jawel hoor heb een vette race gezien maar dat gezeik achteraf hoeft van mij allemaal niet zo. So what dat ie je ff heeft aangetikt dan tik je toch ff terug als ze mekaar d'r maar niet afschoppen vind ik het kick om naar te kijken en ik vond dit de mooiste race tot nu toe op de supersports race van gister na dan.
:Y ;) :+
 
ach mister Sportphornografie is weer actief...Nogmaals ik ben Rossi-Fan net als u dus daarover geen twijfel.
Vanwaar dit beroerde gedrag van u? beetje semi-gevatte opmerkingen heel de tijd...iets teveel bijdehandjes gegeten volgens mij. Maar ik ga gauw stoppen met deze post anders word ik zo gebanned wegens ongegronde kritiek.
 
ach mister Sportphornografie is weer actief...Nogmaals ik ben Rossi-Fan net als u dus daarover geen twijfel.
Vanwaar dit beroerde gedrag van u? beetje semi-gevatte opmerkingen heel de tijd...iets teveel bijdehandjes gegeten volgens mij. Maar ik ga gauw stoppen met deze post anders word ik zo gebanned wegens ongegronde kritiek.

Een paar dingen:

Stoner is heilig volgens velen, maar in rechtstreekse duels laat hij het afweten!

Stoner zal nooit een race met positief commentaar afsluiten!

En het laatste heet sarcasme ik had het gevoel en ik denk met mij een paar anderen dat sommige Stoner fans maar weer eens met beide voeten op aarde gezet moesten worden evenals Casey zelf.
Gelukkig hebben de fans en Stoner 4 week de tijd om na te denken over hun uitlatingen Rossi was gisteren heer en meester en wat het nog erger maakt voor Stoner hij is geklopt in de race na alle dagen dominant te zijn geweest, Rossi zorgde ervoor dat Stoner fouten maakte ( op een eerlijke manier ), hij is geklopt in een strijd die zeer prettig was om te zien en Rossi rijd nog niet eens op de motor die helemaal 100% is.
Kortom:

Priceless
 
Ok, nu nog even een poll. Wie zeikt en zeurt er meer:

1) Casey Stoner
2) SportsFrustratie aka SportsPhotography

Ja, langzaam maar zeker blijkt dat topicstarter eigenlijk heel erg op Stoner lijkt! Alleen geeft TS behoorlijk meer af op zijn opponenten :+

En ik zal het nogmaals even vermelden voor de naïeven onder ons: ook ik ben een groot liefhebber van Rossi :Y
 
Dus als er een topic wordt geopend waar je alleen maar op Stoner kan stemmen is het prima maar als er nu een geintje wordt gemaakt dmv een knipoog naar die poll kan het niet.

Ik vind hem erg leuk gevonden en dat de Stoner fans het minder vinden kan ik wel begrijpen......what goes around comes around :W
 
Dus als er een topic wordt geopend waar je alleen maar op Stoner kan stemmen is het prima maar als er nu een geintje wordt gemaakt dmv een knipoog naar die poll kan het niet.

Ik vind hem erg leuk gevonden en dat de Stoner fans het minder vinden kan ik wel begrijpen......what goes around comes around :W

Tsja, de Stoner groupies vinden het sneu dat hij een slechte beurt heeft gemaakt.
Ik denk dat ze met zijn allen op een "beurt" met Stoner willen!
De date die Stoner met Rossi had zorgde er in ieder geval voor dat er 1 persoon eens flink genaaid werd.
 
Ok, nu nog even een poll. Wie zeikt en zeurt er meer:

1) Casey Stoner
2) SportsFrustratie aka SportsPhotography

Ja, langzaam maar zeker blijkt dat topicstarter eigenlijk heel erg op Stoner lijkt! Alleen geeft TS behoorlijk meer af op zijn opponenten :+

En ik zal het nogmaals even vermelden voor de naïeven onder ons: ook ik ben een groot liefhebber van Rossi :Y

Heb ik opponenten?
Wist niet dat ik mee deed aan de speciale olympische spelen.
Ik vind alles prima, maar als je een geintje als dit niet kunt waarderen dan vraag ik mij of of je in het echte leven alles net zo serieus neemt en nergens een geintje in ziet.
Nog leuker is het hoe jullie ( de Stoner groupies ) mij in een hokje proberen te plaatsen hoe harder jullie drukken hoe meer tegengas ik geef.
Enne na 3 overwinningen op rij mocht iemand anders wel weer eens winnen!
Immers 3 maal raak is scheepsrecht ( in dit geval na 3 onverwinningen maakt Stoner eens een dikke fout vraag mij alleen af of het wel was gebeurt met TC :X :X )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan