Poll: Voor de Stoner fans

Stelling: Casey Stoner zeikt nog meer dan Manneke Pis

  • Ja

    Stemmen: 128 95,5%
  • Helemaal mee eens

    Stemmen: 6 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    134
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eeehhh.. :Wvallen >> opstaan >> doorrijden met afgebroken schakelpook... en ook nog 1 puntje gepakt meen ik.Rossi liep al iets in, zette ook de snelste tijd van de race neer in ronde 6. Casey zag dat waarschijnlijk ook op z'n pitbord.
Op de BBC zei Parrish iets van: Stoner pushed the panic button.. en wat er toen gebeurde zagen we. (wel erg jammer voor de wedstrijd) '(

Inderdaad erg goed van Lorenzo, hij is een ander mens geworden dit seizoen ! respect voor die lollyboy :) :}

Stoner is in Laguna Seca ook gevallen, opgestaan en nog 20 punten gepakt ;)
 
Stoner is in Laguna Seca ook gevallen, opgestaan en nog 20 punten gepakt ;)

Ja, en door vallen en opstaan leert men het.

Maar Stoner is er tijdens de volgende 2 wedstrijden alweer afgevallen.
Dat is al een unicum op zich en hij zou er eigenlijk punten voor moeten krijgen, helaas voor hem denkt de wedstrijdleiding daar anders over.
 
Ja, en door vallen en opstaan leert men het.

Maar Stoner is er tijdens de volgende 2 wedstrijden alweer afgevallen.
Dat is al een unicum op zich en hij zou er eigenlijk punten voor moeten krijgen, helaas voor hem denkt de wedstrijdleiding daar anders over.

Jij moet dat Astra Programma bij RTL maar gaan doen...

;)
 
ha :) wie weet krijg ik nog gelijk ook :P


ps: pak past perfect!
(heb zelfs de bescherming al "getest") ;)

Je bent er gelukkig nog dus het pak was ok :?

;)

Kon je dat niet voorspellen dan ;)

Heb m,n nieuwe pak helaas ook al getest.........was ook goed :P
 
Je bent er gelukkig nog dus het pak was ok :?

;)

Kon je dat niet voorspellen dan ;)

Heb m,n nieuwe pak helaas ook al getest.........was ook goed :P

Nee, het pak IS nog steeds okay :)
Was een low speed lowsider, wat schaafplekken maar verder nog "als nieuw" ;)

Die van jou WAS, niet te herstellen dan ?
 
Voor iedereen die op mij pist omdat ik over Stoner zeur; ik pis na de seks met jullie vrouwen mijn zaad van d´r gezicht 8-)

superdoei!

En nu weer over Stoner...fijne rijder, enthousiast en mentaal bijzonder sterk.
 
Voor iedereen die alleen maar kan zeuren over Stoner: ik pis op jullie.
Ik heb één groot kritiekpunt voor hem:

PRUTSER! Als je dan toch zo nodig moet vallen, doe dat gvd dan aan het EINDE van de race en niet aan het begin! Dan hou je er tenminste nog een béétje spanning in! Nu was het na acht rondjes alweer beslist... Don't get me wrong, ik hou er ook van om te zien hoe Toseland een top gevecht levert met Dovi en Capi, maar een gevecht vooraan is gewoon het meest interessant! Dus Stoner, snel rijden okay, snel vallen NOT okay! Grr!!

:+
 
Dat scheelt, ik veeg mijn reet af met jouw hoofd, sodemieter toch op man eikel :r

Nou, nou, nou wat een taalgebruik weer.
Gewoon lekker on topic blijven en zo niet dan discussieer lekker via pm beetje iedere keer lopen kloten in topics.
De 1 pist over de vrouwen van sommige leden, de ander veegt zijn reet met een persoon van hier af en ik kots op jullie met dit kinderlijke gedrag.
Ga lekker kloten en de puber uithangen op kindertent.nl of zo.
 
Nou, nou, nou wat een taalgebruik weer.
Gewoon lekker on topic blijven en zo niet dan discussieer lekker via pm beetje iedere keer lopen kloten in topics.
De 1 pist over de vrouwen van sommige leden, de ander veegt zijn reet met een persoon van hier af en ik kots op jullie met dit kinderlijke gedrag.
Ga lekker kloten en de puber uithangen op kindertent.nl of zo.

Waar bemoei jij je nu weer mee? :Z

Reet en eikel...is dat tegenwoordig al grof taalgebruik :? _O-
Ga lekker zelf weg als je het niet bevalt......o wacht dat zou je al doen zei je in een ander topic :W

Ik ben met dit forum en sommige mensen klaar tot ziens.

Man van je woord :X


Maak nog altijd zelf uit wat ik zeg en heb ik jou niet voor nodig hoor :N
 
Laatst bewerkt:
Waar bemoei jij je nu weer mee? :Z

Reet en eikel...is dat tegenwoordig al grof taalgebruik :? _O-
Ga lekker zelf weg als je het niet bevalt......o wacht dat zou je al doen zei je in een ander topic :WMan van je woord :X


Maak nog altijd zelf uit wat ik zeg en heb ik jou niet voor nodig hoor :N

Dan verneuk je maar een topic van jezelf, maar niet die van een ander.
Of moeten ze het schijt uit je ogen pissen en kun je op dit moment niet lezen wie de starter van dit topic is?
Nog lager dan vmbo zeker?
 
Dan verneuk je maar een topic van jezelf, maar niet die van een ander.
Of moeten ze het schijt uit je ogen pissen en kun je op dit moment niet lezen wie de starter van dit topic is?
Nog lager dan vmbo zeker?
Duit...
Zakje...

Waarom moet jij altijd anderen kleineren met opleidingsniveau e.d.?? Je verbeterde anderen ook als een vanwege taalfouten terwijl je het zelf verkeerd verbeterde ook nog, dus...

Ik ben het wel met je eens dat sommige reacties hier nogal off-topic en kort door de bocht zijn... Maar was jij het ook niet die een ander topic vervuilde met het (foutief) verbeteren van taalvouten??
 
Dan verneuk je maar een topic van jezelf, maar niet die van een ander.
Of moeten ze het schijt uit je ogen pissen en kun je op dit moment niet lezen wie de starter van dit topic is?
Nog lager dan vmbo zeker?

En wat zou daar dan, weer mis zijn ?????
Je hele houding is gewoon vekeerd , je kunt gewoo maar een ding doen, jump. :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan