Porky levert rotstreken !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

CBR Clau

Die hard MF'er
20 jan 2002
886
0
Den Haag
Zoals jullie hebben gezien heb ik mijn motor te koop staan. Heb ondertussen op diverse sites een advertentie geplaats. Onder andere op marktplaats.nl. Een paar dagen geleden kreeg ik een mailtje van marktplaats, er had iemand een bod gedaan van € 5500,00. Ik was helemaal blij, en kreeg de tip om deze even te laten staan zodat een ander misschien meer biedt. Na 10 minuten kreeg ik weer een bod, nu € 5700,00. Ik heb de laatste een email gestuurd met daarin de vraag of deze nog interesse heeft voor mijn motor. Hier kreeg ik het volgende antwoord op:

Van:
"Andre Don" <adon70@hotmail.com>
Toevoegen adon70@hotmail.com aan Mijn Messenger contacten

Aan:
cbrclau@hotmail.com

Onderwerp:
Re: CBR 600 f

Datum:
Tue, 01 Apr 2003 22:23:48 +0000

MIME-Version: 1.0
X-Originating-IP: [80.60.7.117]
X-Originating-Email: [adon70@hotmail.com]
Received: from 80.60.7.117 by lw11fd.law11.hotmail.msn.com with HTTP;Tue, 01 Apr 2003 22:23:48 GMT

Tuurlijk heb ik daar interesse in,
groeten André Do(n)ggy.

Ik vond dit maar een vaag mailtje. Dus ik heb een mailtje teruggestuurd en geschreven dat ik het idee had dat het een grap is. En zoniet, dan moest ie maar ff laten weten wanneer hij kon komen kijken.

Ondertussen viel mij de afzender van zijn mailtje op.. doggy :? mijn eerste gedachte was dat dit Porky zou kunnen zijn. Die heeft het altijd over 'doggystyle' :Z Maar ja, zoiets schiet net zo snel je gedachte weer uit als dat het erin kwam..

Zaterdag ga ik dus kijken bij de GSXR 600 die ik wil kopen. Gisteravond heb ik samen met Milad mijn motor grondig schoongemaakt en gepoetst. Want misschien kon ik mijn motor nog wel voor zaterdag verkopen, zodat ik zaterdag de GSXR gelijk mee kon nemen als deze zou bevallen.

Vandaag heb ik toch ook maar een mailtje gestuurd naar degene die € 5500,00 heeft geboden. Daar kreeg ik het volgende van terug:

Van:
"Kees Versteeg" <kversteeg64@hotmail.com>
Toevoegen kversteeg64@hotmail.com aan Mijn Messenger contacten

Aan:
cbrclau@hotmail.com

Onderwerp:
Re: CBR 600 f

Datum:
Thu, 03 Apr 2003 12:55:49 +0000

MIME-Version: 1.0
X-Originating-IP: [80.60.7.117]
X-Originating-Email: [kversteeg64@hotmail.com]
Received: from 80.60.7.117 by lw12fd.law12.hotmail.msn.com with HTTP;Thu, 03 Apr 2003 12:55:49 GMT

From: "Kees Versteeg" <kversteeg64@hotmail.com>
To: cbrclau@hotmail.com
Subject: Re: CBR 600 f
Date: Thu, 03 Apr 2003 12:01:49 +0000

Natuurlijk heb ik hier interesse in,alleen moet ik mijn eigen Suzuki gsxr600 verkopen en dat is niets zo makkelijk.
Ik heb zelf dus die srad"99 in dezelfde kleuren als jou motor,maar hij is mij TE sportief en ik rij er haast nooit op.Dus weinig km's,als jij iemand weet..........
Ik kom uit Rotterdam-Noord(Ommoord) en ik weet niet of dat in de buurt is.
Ik hoor het wel,
groeten Karin.

Heel toevallig dat die "Karin" pcies zo'n GSXR heeft die ik wil.

From: "Claudia van Dop" <cbrclau@hotmail.com>
To: kversteeg64@hotmail.com
Subject: Re: CBR 600 f
Date: Thu, 03 Apr 2003 14:27:39 +0200

Dat is toevallig !! En hoop dat dit serieus is !!

Ik heb zelf een GSXR 600 srad uit 99 op het oog. Daarom wil ik mijn motor verkopen. Hoeveel km staat er op jouw GSXR en wat voor opties zitten hierop ?? Is de kleur zilvergrijs/zwart/antraciet ?? Misschien kunnen we ruilen.

Klinkt bijna als een grap moet ik zeggen. Maar het zou geweldig zijn als dit serieus zou zijn !!

Ik woon in Rijswijk, dat is dus niet ver van Rotterdam vandaan !

Groetjes,

Claudia

From: "Kees Versteeg" <kversteeg64@hotmail.com>
To: cbrclau@hotmail.com
Subject: Re: CBR 600 f
Date: Thu, 03 Apr 2003 12:34:17 +0000

Nou zeg..dat is toevallig!
Op mijn motor staat nu net 11000 km,in het begin reed ik er veel mee maar de laatste tijd ga ik last van mijn rug en polsen krijgen.
Er zitten geen speciale opties op en ja hij is die kleur!
Ik ben de 1e eigenares.
Het lijkt mij dat een cbr veel relaxter zit,of niet soms?
Misschien kunnen we wat afspreken,ik ben zaterdag bij een vriend die een motorzaak heeft hier in Rotterdam.Of moet ik jou kant opkomen?
groetjes Karin.

From: "Claudia van Dop" <cbrclau@hotmail.com>
To: kversteeg64@hotmail.com
Subject: Re: CBR 600 f
Date: Thu, 03 Apr 2003 14:38:31 +0200

De CBR zit inderdaad erg lekker ! En ik weet dat ik ff zal moeten wennen aan een GSXR ! Ik heb deze nu anderhalf jaar. En was eigenlijk niet van plan om deze te verkopen. Maar toen ik de GSXR zag was ik gelijk verkocht.

Ik wil zaterdag wel afspreken. Smiddags heb ik eigenlijk een afspraak met degene met die andere GSXR. Misschien s'ochtends ? En naar welke motorzaak ga je als ik vragen mag ?

Wat is de vraagprijs van jouw GSXR ? Ook erg handig om te weten !


From: "Kees Versteeg" <kversteeg64@hotmail.com>
To: cbrclau@hotmail.com
Subject: Re: CBR 600 f
Date: Thu, 03 Apr 2003 12:48:37 +0000

Mijn vraagprijs is ergens rond de 6000 Euro,hij ziet er erg goed uit en is schadevrij.
Dit in tegenstelling van die zaak waar ik ben,die doet alleen maar in schadegevallen.
De zaak is:
Knoppers Motoren,die zal je wel niet kennen want die is net nieuw!
Aardige gozer en vrijgezel ;-)
Hoeveel km's heeft jou cbr gedraaid?
Karin.

From: "Claudia van Dop" <cbrclau@hotmail.com>
To: kversteeg64@hotmail.com
Subject: Re: CBR 600 f
Date: Thu, 03 Apr 2003 14:51:59 +0200

Die zaak ken ik wel. En betwijfel of je wel serieus bent. Hans is trouwens niet vrijgezel.. en zeker niet mijn type !

Geef je tel.nr. even door als je serieus bent. Ik begin toch aardig te twijfelen !

Ik wil mijn motor verkopen en heb zeker geen zin in dit soort geintjes.

Sorry als je wel serieus bent.

Laatste mail van 'Karin'

huh????
heeft hij je wat aangedaan ofzo?
06-26185075
Ik begrijp er niks van,bel je me?
Karin.

Ik wist dus al ondertussen voor 99% wie dit t*fus geintje had uitgehaald. Maar ik wilde bewijs hebben. Ik heb dus Hans Knoppers gebeld of hij ene Karin kent met een GSXR.. en nee dus. Hij had er nog nooit van gehoord.. Toen ben ik de IP adressen gaan controleren. En heel toevallig :X komen de IP adressen van Adon70, Kversteeg64 en Marcel Neerhout allemaal met elkaar overeen.

Dit betekend dus ook dat ik misschien wel reacties heb gemist op mijn advertentie, omdat er al een redelijk bod bij stond.

Ik weet dat Porky altijd erg grappig is :X maar dit had ik zelfs niet van hem verwacht !!!!


Ik hoop dat ik mijn motor alsnog spoedig kan verkopen. Het liefste maak ik er werk van, omdat mondelinge toezeggingen ook geldend zijn. Maar ik pas ervoor om ook maar een dubbeltje uit te geven voor iets wat met Porky te maken heeft !

Hierbij ook het IP van zijn andere mail:

Van:
Marcel Neerhout <mneerhout@planet.nl>

Aan:
Claudia van Dop <cbrclau@hotmail.com>

Onderwerp:
Re: Hey

Datum:
Tue, 07 Jan 2003 00:57:35 +0200

MIME-Version: 1.0
Received: from smtp09.wxs.nl ([195.121.6.38]) by mc8-f34.law1.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(5.0.2195.5600); Mon, 6 Jan 2003 15:58:35 -0800
Received: from [80.60.7.117] ([80.60.7.117]) by smtp09.wxs.nl (Netscape Messaging Server 4.15) with ESMTP id H8BH9J00.0ZE for <cbrclau@hotmail.com>; Tue, 7 Jan 2003 00:58:31 +0100
User-Agent: Microsoft-Outlook-Express-Macintosh-Edition/5.02.2106
Message-ID: <BA3FD67F.1F31%mneerhout@planet.nl>
In-Reply-To: <F74CfngVdwnPUF4eNuX00005e4b@hotmail.com>
Return-Path: mneerhout@planet.nl
X-OriginalArrivalTime: 06 Jan 2003 23:58:35.0229 (UTC) FILETIME=[861EB8D0:01C2B5DF]

 
Laatst bewerkt:
:( :( :(

Wist dat ie af en toe kinderachtig deed ... maar om deze streken uit te halen. Is beneden alle niveau. Ergens een trauma aan overgehouden?

Edit: ow ja, adverteren op marktplaats is NIET gratis. Het is geen groot bedrag, maar toch weer 6 euro down the drain :X
 
Laatst bewerkt:
Sjonge jonge wat een klotestreek zeg... Gaat echt nergens over, ik hoop van harte dat je je motor alsnog aan een geinteresseerde kunt verkopen!
 
Erg rot allemaal, maar moeten zulke dingen hier op het forum worden uitgevochten?
 
Tja, de eerste meel was ook received op 1 april he. Maar idd, dit gaat net ff te ver.

[me]Bandito Bob die er toch wel om moest lachen en die Max wel had willen zien poetsen :+ [/me]
 
Netjes gedaan sherlock !!!

Maaruh.. je hebt wel een erg mooie fiets.. heb hem in Almere in het echt gezien en was gelijk verliefd :9~

Om nu direct mijne te gaan verkopen :?

succes iig !
 
Zoals jullie ook wel kunnen bedenken.. het nummer is of niet bereikbaar of niet in gebruik ;)
 
Aannemelijk verhaal.....

Maar ben je er 100% zeker van....

heb je die Karin al gebeld......

zou ik zeker doen.... !!!

Suc6 met de verkoop... komt wel goed zo'n mooie CBR raak je wel kwijt.
 
uhm....
..
...
...
....
....
..
.....
........
....
..
.....
..
..
...
Bannen??? kvind dit toch wel wat te ver gaan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan