Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

De B500 meed ik al in 1983.
 
Om dezelfde reden als ik RR, zelfs toen al? Die dag terug was de route 580 km waarvan 480 binnendoor, dan schiet de B500 wel lekker op namelijk, en op snelheid is ie ook leuk vind ik.
 
Om dezelfde reden als ik RR, zelfs toen al? Die dag terug was de route 580 km waarvan 480 binnendoor, dan schiet de B500 wel lekker op namelijk, en op snelheid is ie ook leuk vind ik.
Het was er superdruk, vooral met motorrijders op de toen nieuwste motoren. Ik reed alleen die kleine weggetjes met haarspeldbochten, maar dan kruis je af en toe de B500.
 
Dat lange weekend (do, vrij, za, zo) ook de kleine weggetjes gereden en de B500 gemeden. Weer was perfect en niet veel verkeer. Op de zaterdag wel veel motorrijders, die misschien, ook wel van een van de laatste mooie dagen van het jaar aan het genieten waren. Ik heb de B500 overigens nog nooit druk meegemaakt. Geluk misschien.
 
Een KTM die ik wel mooi vind (want het oog wil ook wat).
"Het oog wil ook wat". Dat is bij KTM nu juist het probleem. Die verschrikkelijke kleur oranje.
KTM als motor nix mis mee. Zeker een 890 is an-sich niet verkeerd.
Als ik bij een grote dealershow ben dan loop ik altijd de afdeling "oranje" direct voorbij.