Rappie
MF veteraan
M'n KTM 690 Duke is even op de bank geweest bij JR Tuning (afstelling gechecked, iets rijker gezet na kat vervanger)
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
overdrijvend bankje.
maar zoals altijd, is alleen het verschil tussen 2 runs na afstellen belangrijk.
testbanken tussen elkaar vergelijken is appels met peren vergelijken.
Dyno run laten doen om te weten of een power commander zin had of niet :
[afbeelding]
Mag absoluut niet klagen ~
overdrijvend bankje.
maar zoals altijd, is alleen het verschil tussen 2 runs na afstellen belangrijk.
testbanken tussen elkaar vergelijken is appels met peren vergelijken.
een 2005 R6 is ook niet zo wild hoor.... maar ehh, is jouw 2006 ZX6R niet stiekem een 636? die zijn idd ff sterker als de "echte" 600's van die periode
een 2005 R6 is ook niet zo wild hoor.... maar ehh, is jouw 2006 ZX6R niet stiekem een 636? die zijn idd ff sterker als de "echte" 600's van die periode
Met K&N luchtfilter en slip-on Akra demper met een PCV.
Kreeg te horen als hij te rijk loopt dit ten koste kan gaan van je vermogen MAAR hij rijdt lekker en een betere gasrespons waar het uiteindelijk omgaat! Zijn er meer lui die met een Z750 97 PK eruit kregen?
Ik persoonlijk had meer verwacht aan PK aangezien de standaard specs van een Z750 106 PK is.
[afbeelding]
waar ben je geweest ?
Je bent er wel erg trots op hè..Pas m'n GSX-R 1000 L0 op de bank gehad bij de Valkenier.
Resultaat:
164 Hp, 164 Nm Top Power
305 km/h Top speed @ 5th gear
162 Hp and 105 Nm in 5th gear
Video er van:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al met al een heel net resultaat.
Afstellen was niet nodig.
Mooie vlakke vermogenskromme
Pas m'n GSX-R 1000 L0 op de bank gehad bij de Valkenier.
Al met al een heel net resultaat.
Afstellen was niet nodig.
Mooie vlakke vermogenskromme
afstellen is niet heel hard nodig, maar wél beter, hij loopt te rijk