Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joh, smeert dat? Is dat niet tricky omdat het ontvlambaar is?Spiritus nog beter
Ik was meer bezorgd over de dampen die blijven hangen. De alcohol wordt wel warm en de kans dat iemand anders nog aan het lassen is is aanwezig. Het is wel goud omdat het geen zooi achter laat. Vandaar dat er graag meer over weet. Al komt het bij mij bijna niet voorAlu vonkt niet.
Spiritus smeer heel licht maar koelt daar en tegen heel goed en bij aluminum is koelen een must .Joh, smeert dat? Is dat niet tricky omdat het ontvlambaar is?
Spiritus inderdaad! Remreiniger werkt ook goed. Alles wat ontvettend werkt.Spiritus nog beter
Ik zette daarentegen de krik uit het boordgereedschappakket onder mijn 2700 kilo wegende transporter om "effe zelf de wielen te wisselen" Draaien draaien draaien en die bus kwam maar niet omhoog... Verdween gewoon die krik samen met twee straatklinkers de grond inWielen wisselen van m’n bus. Geen zin om hem in het midden onder een as te zetten of onder het subframe. Ik pak wel effe een felsrand vd koets. Krik omhoog, bus blijft staan en het ijzer veerde keurig niet terug
Ik was meer bezorgd over de dampen die blijven hangen. De alcohol wordt wel warm en de kans dat iemand anders nog aan het lassen is is aanwezig. Het is wel goud omdat het geen zooi achter laat. Vandaar dat er graag meer over weet. Al komt het bij mij bijna niet voor
Wielen wisselen van m’n bus. Geen zin om hem in het midden onder een as te zetten of onder het subframe. Ik pak wel effe een felsrand vd koets. Krik omhoog, bus blijft staan en het ijzer veerde keurig niet terug
Pas dan op bij je volgende busBij mijn transporter gaat het prima hoor,en is 11 jaar oud,nog nooit anders gedaan
En mijn bus is zo zwaar geladen dat hij 3200 kilo weegt
Die komt er niet meer,wordt waarschijnlijk een caddy,dus wel vw,die zijn gewoon goedPas dan op bij je volgende bus
Volkswagen hé toppertje
Ik denk maar weet het niet zeker dat ik aardig in de buurt kom van die 1400 kg,Mijn bus mag 1400 kg laden, een deel van dat laadvermogen hadden ze beter in dikker metaal voor de dorpels kunnen steken. Doen ze bij Volkswagen ook, maar ach die mag niet zoveel laden.
Daar heb ik vaker van gehoord. Hoe doen ze dat dan met de 3500kg bussies zoals het merendeel van de Sprinters, Crafters, Masters, Ducato’s etc en het leger campers op B rijbewijs?Ik heb ook een verzwaarde uitvoering. Je mag maar 2800 wegen he , moeite heeftie niet met meer dan 3 ton. Toch, @Mr. R.
2800 is een transportlimiet in D.
En dat is waarom je geleerd wordt om ze altijd op de rug te leggen met de slijpschijf omhoog.Bij ons werden de haakse slijpers waarvan je de knop vast kon zetten afgekeurd.
Omdat deze na bv een stroomuitval (in de aan stand) er vandoor kunnen gaan als de stroom weer ingeschakeld wordt.