Post hier je Naked Bike pic

gs9klein.jpg
 
Op woensdag 23 juli 2003 12:18 schreef InSiDeOuT het volgende:don't like V-max but this ...
...is pas echt een knakenbak })

He Nielsie, mag mijn naked zijspan ook in je topic? :?
 
Je zoekt oorlog man, check eens hoeveel uur ie aan dat kuipje is beziggeweest ;)
I denk dattie er NOGAL trots op is 8-)
Tsja...ik snap het probleem allemaal niet zo hoor. Voor mij is een naked bike een motor waar de techniek te zien is, maar waar ook geen kuip of scherm op zit. Zoeen waar je dus lekker vol in de wind op zit. Ik heb dan ook helemaal niets tegen dat kuipje....alleen heb ik dus een ander idee over een naked bike.
 
Beste Orpheus, dan moet bijvoorbeeld deze Plaats hier je Gixxer foto, laat je zien!!! ook naar "Sport" ! :( Terug naar "Algemene motorpraat" met dit topic!

[me]Tumblin Tummie wil vindt dat niet naked rijders ook best mogen zien hoe mooi pure motoren zijn! :X [/me]
Ok, staat in sport, dat andere topic. :P

En, als niet-naked rijders mooie nakeds willen zien, waar zouden ze dan naar toe gaan? Juist! Het Post hier al je motor-babe foto's topic Naked Bikes forum, natuurlijk... :P
 
Tsja...ik snap het probleem allemaal niet zo hoor. Voor mij is een naked bike een motor waar de techniek te zien is, maar waar ook geen kuip of scherm op zit. Zoeen waar je dus lekker vol in de wind op zit. Ik heb dan ook helemaal niets tegen dat kuipje....alleen heb ik dus een ander idee over een naked bike.
Horen we toch hier Niels :
Post hier je Half-Naked Bike pic
:P :P :P

Of niet ik een topic starten met: "Post hier je mooiste Streetfighter-foto's" ?
Dan móéten ze wèl 2 koplampen hebben, want anders zijn het geen echte Streetfighters ( dat staat zo in de regels :+ ).
Dus minimaal moet het een motor met een kuip zijn die gevallen is en waar dan snel bij de Hallfords 2 verstralers voor gekocht zijn voor 15 Euro :X :X

 
Laatst bewerkt:
Tsja...ik snap het probleem allemaal niet zo hoor. Voor mij is een naked bike een motor waar de techniek te zien is, maar waar ook geen kuip of scherm op zit. Zoeen waar je dus lekker vol in de wind op zit. Ik heb dan ook helemaal niets tegen dat kuipje....alleen heb ik dus een ander idee over een naked bike.
Vol in de wind...
Ik zit nu nog meer in de wind dan voorheen.
En 240 rechtop doe ik ook gewoon en hou het redelijk lang vol.

Maar volgens mij is dit topic om je fiets te showen en niet om af te geven voor een ander zn frustratie.
 
ennnnnnnnnnn nog wat monsters...

full

full


@Niels: hoezo zit je met het scherpje nog meer in de wind? heb er net 1tje overgekocht van Henkes voor op mn 900, hoop dat t toch een beetje wind tegenghoudt eigenlijk.
 
Ja als we dan toch bezig zijn dan moet dat Naked Brik van mij er ook bij.
bol35.jpg

:+
 
Laatst bewerkt:
ennnnnnnnnnn nog wat monsters...

(Afbeelding)
(Afbeelding)

@Niels: hoezo zit je met het scherpje nog meer in de wind? heb er net 1tje overgekocht van Henkes voor op mn 900, hoop dat t toch een beetje wind tegenghoudt eigenlijk.
Stroomlijn van mijn kuipje is over het stuur heen recht op me.
Was voor de looks en niet voor het comfort.
Wie pijn wil lijden moet mooi zijn :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan