Post hier je pic van je helm

Status
Niet open voor verdere reacties.
2
full
 
heeft iemand misschien nog een goedkoop adresje voor een gekleurd visier voor m'n shark helm??smoke of spiegel effect...
damm die dingen zijn duur '(
thanx!
 
Termaat in nijmegen, was ik een jaartje geleden iets van €33 kwijt voor een dark smoke (rsf2i). Nergens goedkoper kunnen vinden iig.

De spiegel is een stuk duurder.
 
ik heb een shark rsr-2 k.fujiwara editie

vind er op het moment geen betere afbeelding van..zal er binnenkort eentje eens maken.

full
 
Laatst bewerkt:
Van de week opgehaald, damn wat een verademing na een nolan systeemhelm.
De schubert zonder oordoppen is stiller dan een nolan met oordoppen.
full
 
Voor me verjaardag deze gekregen :P

flat-sblack.jpg

Nolan N102 Target NCOM Flatblack systeemhelm :)

Moet alleen nog wachten tot hij bezorgd word...
 
hebben er hier mensen ervaring met de r1 helm van schubert?
schubert schijnt zo ongv. de stilste helm te hebben, c2, dacht ik. maar hoe is het qua geluid met de r1?

full
 
hebben er hier mensen ervaring met de r1 helm van schubert?
schubert schijnt zo ongv. de stilste helm te hebben, c2, dacht ik. maar hoe is het qua geluid met de r1?

[afbeelding]
Ik heb met deze helm op een stukje gereden en ik vond de helm lekker stil ik had geen oordopjes meer nodig ik heb de helm nu besteld. Het eenigste waar je even om moet denken bij deze helm dat het neuskapje en de wind geleider onder je kin er niet standaard bij geleverd wordt.
 
heb em ook besteld, maat m was gelijk leverbaar (morgen of donderdag binnen) en maat L stond in backorder......in het rood dan wel he :P die zijn ook sneller -O-
 
Een Reevu Titanium kleur en met spiegel

[afbeelding]
Begrijp ik het nou goed, heb jij er zo 1?
Of heb je er weleens mee gereden dan?
Ben er namelijk wel nieuwsgierig naar, maar hoor alleen maar matige verhalen, en lees alleen maar matige recencies. Wou nog kijken of ze op de beurs stonden pas geleden, maar was die week helaas ziek en dus verhinderd '( ...

En hoe is dat nu s'avonds, als je bv wat auto's achter je hebt.
In het donker dus he, is dat dan niet heel vervelend?
Je heb dan zowel van voren als van achteren de lichten in de ogen te schijnen toch?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan