post hier plaatje van je bejaarde sportmotor

full


goud van oud
 
nog 1 gixxer 1100 1986 [afbeelding] 8-) 8-) 8-) gr ivo.

Mooi ding man !
Gelijk heb je , dat je die gixxer houdt.

Hier dan mijn bejaard motortje.
Ik blijf deze trouw tot in den doet.



Het is een echte GSX1300R Hayabusa , maar wel een heel speciale.
De aller eerste van de lopende band.
Handgemaakt en na het uitbrengen al gelijk een legende en dus ook tevens bejaard.
Is een legende bejaard ?
Ja.

Maar als enige bejaarde legende al klaar voor de verre toekomst.
Want met 350pk aan boord ben ik al de andere racers de komende 50 jaar voor.
Laat ze maar piekeren en pijnzen.
Deze Hayabusa is als de eerste Bugatti , onverslaanbaar !
En dan , na 50 jaar , dan staat ie op mijn grafzerk.
Dan ben ik dood.

Veel plezier met jullie topic verder !
Ik blijft kijken hoor !
 
Nou dit is mijn kawa GPZ900R uit 1984, dus een beetje bejaard :Y, heb hem alleen afgelopen zaterdag verkocht, maar staat nog in de schuur dus nog steeds een beetje van mij.

DSC00205.jpg



Verder nog een echte bejaarde motor, een Bianchi Scudo del Sud. Dit is dus een 125CC 2 Takt, was toen bedoeld als soort sportmotor. Staat nu veilig bij mij onder de trap

DSC00221.jpg
 
Mijn Honda CB500Four uit 1975
gerestaureerd tot caferacer met 85.000 km. op de teller.
Bij 65.000 km. blok gereviseerd
full
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding man !
Gelijk heb je , dat je die gixxer houdt.

Hier dan mijn bejaard motortje.
Ik blijf deze trouw tot in den doet.

[~~~[url="http://img478.imageshack.us/img478/7089/cimg0536smallvo4.jpg"]afbeelding~~~][/URL]

Het is een echte GSX1300R Hayabusa , maar wel een heel speciale.
De aller eerste van de lopende band.
Handgemaakt en na het uitbrengen al gelijk een legende en dus ook tevens bejaard.
Is een legende bejaard ?
Ja.

Maar als enige bejaarde legende al klaar voor de verre toekomst.
Want met 350pk aan boord ben ik al de andere racers de komende 50 jaar voor.
Laat ze maar piekeren en pijnzen.
Deze Hayabusa is als de eerste Bugatti , onverslaanbaar !
En dan , na 50 jaar , dan staat ie op mijn grafzerk.
Dan ben ik dood.

Veel plezier met jullie topic verder !
Ik blijft kijken hoor !

Hem kom je ook overal tegen he _O-
 
Laatst bewerkt:
Hier mijn oude brikkie's , een GPZ 600R uit '85 (31750km) en een KR1S uit '92 Beiden al aardig op leeftijd zou ik zeggen.
KR1SGPZ600R.jpg


De tweepitter tweeslag is wel de lekkerste stuurmotor!!!
 
Deze 'superbike' heeft mij ruim 2 jaar enorm veel plezier bezorgd! Uiteraard in de originele kleuren (maarja, kwestie van smaak hè...)
full


De 'nieuwe' motor is er weer een in het blauw/wit (dat zijn toch de snelste hè ;) ) met witte wielen geworden! En de volgende.... :Y
 
Laatst bewerkt:
Mijn motortje ook maar even posten, voor menig een al weer een bejaarde motor met haar 13 jaren oud. Een icoon van de jaren 90 en haar tijd ver vooruit!!!
full


Leuk topic dit, erg leuk om te zien wat er nog allemaal op de weg wordt gehouden! Keep up the good work! :]
 
Mijn motortje ook maar even posten, voor menig een al weer een bejaarde motor met haar 13 jaren oud. Een icoon van de jaren 90 en haar tijd ver vooruit!!!
[afbeelding]

Leuk topic dit, erg leuk om te zien wat er nog allemaal op de weg wordt gehouden! Keep up the good work! :]

hea? ik wist niet eens dat die dingen toen al gemaakt werden.

Zou je absoluut niet zeggen dat het een oudere fiets is, zou eerder denken dat ie ergens uit 2000 komt ofzo..
 
hea? ik wist niet eens dat die dingen toen al gemaakt werden.

Zou je absoluut niet zeggen dat het een oudere fiets is, zou eerder denken dat ie ergens uit 2000 komt ofzo..

De eerste 916's komen uit 1994, mijn 748 is uit 1995. Ducati heeft het model tot circa 2002 gemaakt en door geevalueerd van 916 tot 996 en uiteindelijk de 998 met testastrettablok (zelfde als de 999). Maar zoals ik al zei, Ducati was haar tijd ver vooruit!!
 
Laatst bewerkt:
Heel leuk.

Mijn vorige motor was 20 jr oud als trouwe dienaar. Ik had hem 16 jr. Machine deed nog goed, alleen carrosserie begaf omdat alleen buiten stond.

Mijn huidige motor gaat ook mee tot dat die op is, heeft vanaf vorig jaar zijn winterslaap....dus komt zeker hier in dit topic.
 
Mijn brommert, 1990 CBR600F (PC23) - ook zonder brandstofpomp doet dit oude beestje nog steeds 245 op de autobahn, ondertussen een ton op de teller (en 1 op 20/22 bij woonwerkverkeer).

NWEA-7YN2FK.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan