Helaas, de Powercommander is weggegooid geld: uit diverse dynojettests is gebleken dat het effect van de Powercommander vooral bij de eigenaren tussen de oren zit.
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat het verschil bij bijvoorbeeld een GSXR1000 precies 0% betrof, dus niet meer vermogen, niet zuiniger, als deze resultaten al behaald worden is dat te wijten aan aanpassingen welke zijn gedaan in de vorm van een k&n filter al dan niet in combinatie met een Dynojet-kit.
Het gaat hem niet altijd om méér vermogen.
Als je een andere luchtfilter en uitlaat monteerd moet wel even je ECU aangepast worden anders draaid ie niet lekker meer. Beter middengebied is meestal beter dan enkele top PK\'s meer.
EEN DYNOJET KIT IS ALLEEN VOOR MOTOREN MET CARB\'S
De POWER COMMANDER is voor injectie motoren.
en die heeft bij een GSX-R1000 wel degelijk zin een kameraad van mij raced ermee dus hij zal het wel weten.
Ben benieuwd wie de bron is.
Thanx Poo, de zoek functie had ik gebruikt maar gaf niets aan.