Oww??Het is altijd lastig zulke vertrouwens kwesties, geen van jullie kan wat bewijzen. Jij kan niet bewijzen dat je het niet ontvangen hebt, hij heeft geen bewijs dat hij het heeft opgestuurd. De volgende keer zal je niet meer "zomaar" geld storten op de rekening van een ander. Het nare is vaak dat onder rembours aangekochte produkten vervolgens weer zo duur worden dat het geen zin heeft om het te kopen, of je vind het gewoon zonde van het geld.
Je kunt natuurlijk elkaar erom gaan wantrouwen of kwaad worden maar daar heb je niks aan. Volgens mij is hier geen oplossing voor te vinden.
O.K. als je een digitale camera hebt besteld van 300 euro heb je gelijk.Oww??
misschien dat het komt omdat ik in een durp woon, maar ik vind het af en toe best rendabel om iets onder rembours te bestellen.
voor 10 eurie rij ik misschien net op en neer naar den bosch met de motor... maar niet met de auto, en zeker niet met de trein.
en gezien de motor niet altijd handig is om pakketjes mee te vervoeren....
Heel netjes van verkoper.
Gewoon even geduld hebben kan soms even duren bij tante pos.
(Afbeelding)
www.leeuwardercourant.nl/article290292.ece
even voor de goede orde: de verkoper heeft al aangeboden om het geld terug te storten