Jow,
Heb onlangs een alarm gekocht voor een schappelijke prijs van 30 euro op ebay,
zie object,
cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=32628&item=2491506191&rd=1&ssPageName=WD2V
alles werkt perfect buiten dat de lampen werken, ik heb dus zoals aangeduid stond
bijde lampen verbonden met de oranje draadjes en dit dan in parallel met orginele bedrading,(indien massa (zwarte draad) intern doorverbonden is).
dit alles zonder succes...
indien ik nu meet(met de massa op -batterij) komt er bij activering van het alarm
juist 0.2 volt dc in fractie van seconde op de orange draad te staan.( dit met de 2oranje draden losgekoppelt) indien deze verbonden zijn zoals hierboven staat vermeld is er deze 0.2 volt zelfs niet meer(alsof deze aan massa verbonden is).
Hoe worden deze verbonden bij andere alarmsystemen..?
of heeft er iemand een andere oplossing om mischien deze 0.2volt nuttig te kunnen gebruiken om mischien met transistors een relais aan te sturen die mischien wel die 12V kunnen leveren om de lampjes te doen branden?
of branden die lampjes op een andere voltage..?
bijkomend probleem is dan de motor onderbreking,
dit is een lus die doorgeknipt moet worden om dan bv: de startknop te onderbreken van je moterfiets, indien ik deze twee uiteinde meet is er geen verbinding te bespeuren onderling, indien het alarm uitgeschakelt staat.
met andere woorden, onmogelijk om moter te starten indien aangesloten zoals op schema.
Hiebij ook graag een stukje informatie van mensen met hetzelfde probleem,ervaring of kennis.
De betreffende moto is een suzuki bandit 600 van het jaat '95.
ik had wel het bedrading-schema willen posten van de bandit maar
dit is mischien niet toegelaten dus stuur ik het wel per mail voor de geintresseerden.
Heb onlangs een alarm gekocht voor een schappelijke prijs van 30 euro op ebay,
zie object,
cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=32628&item=2491506191&rd=1&ssPageName=WD2V
alles werkt perfect buiten dat de lampen werken, ik heb dus zoals aangeduid stond
bijde lampen verbonden met de oranje draadjes en dit dan in parallel met orginele bedrading,(indien massa (zwarte draad) intern doorverbonden is).
dit alles zonder succes...
indien ik nu meet(met de massa op -batterij) komt er bij activering van het alarm
juist 0.2 volt dc in fractie van seconde op de orange draad te staan.( dit met de 2oranje draden losgekoppelt) indien deze verbonden zijn zoals hierboven staat vermeld is er deze 0.2 volt zelfs niet meer(alsof deze aan massa verbonden is).
Hoe worden deze verbonden bij andere alarmsystemen..?
of heeft er iemand een andere oplossing om mischien deze 0.2volt nuttig te kunnen gebruiken om mischien met transistors een relais aan te sturen die mischien wel die 12V kunnen leveren om de lampjes te doen branden?
of branden die lampjes op een andere voltage..?
bijkomend probleem is dan de motor onderbreking,
dit is een lus die doorgeknipt moet worden om dan bv: de startknop te onderbreken van je moterfiets, indien ik deze twee uiteinde meet is er geen verbinding te bespeuren onderling, indien het alarm uitgeschakelt staat.
met andere woorden, onmogelijk om moter te starten indien aangesloten zoals op schema.
Hiebij ook graag een stukje informatie van mensen met hetzelfde probleem,ervaring of kennis.
De betreffende moto is een suzuki bandit 600 van het jaat '95.
ik had wel het bedrading-schema willen posten van de bandit maar
dit is mischien niet toegelaten dus stuur ik het wel per mail voor de geintresseerden.