Proefrit, waar moet ik op letten?

Mijn dealer heeft zich onsterfelijk gemaakt met de volgende simpele zin:
"Ik zou daar zelf niet mee gaan rijden dus waarom zouden mijn klanten dat dan wel moeten doen?"


Maar het komt vaker voor / is niet onlogisch dat motoren niet helemaal 100% in de showroom staan.
Het is voor hun ook nog maar net de vraag hoe en wanneer hun handel wordt verkocht.
 
dat vind ik raar wat betreft die remschijven, je koopt een product en een product hoort goed te zijn en vooral iets wat van belang voor je veiligheid is hoort die voor dat bedrag waarvoor de motor te koop staat te verkopen en niet te zeggen ja als je ze zelf zoekt dan krijg je korting.

dat die een beurt heeft gehad en de band vervangen is is toch ook normaal?, heeft met het eindproduct te maken.

bij mij zeiden ze dat ook ja hij krijgt een beurt en een nieuwe voorbandje, ik heb toen gezegd ja maar daar ga ik niet extra voor betalen ;) en ze begrepen dat dan gelukkig ook.
en ze geven toch niet voor niets garantie?

niet al te negatief opvatten hoor! vind super dat je hem genomen hebt. *D
 
Betaal ook nix extra voor de band en zo :)

De voorband had misschien nog even gehouden (2,15 mm profiel) maar ja....das niet 5mm he :P Dus ik ben wel blij met de nieuwe voorband.....De remschijven doe ik ook niet al te moeilijk over he :) Ben onder de streep goedkoper uit, dus prima gokje genomen denk ik dan :) (Onze General Manager zegt altijd: 1 risiko per dag mag.....) dus dat heb ik bij deze vandaag gedaan

Heb nu al zin in vrijdag....dan kan ik hem ophalen.....hoop natuurlijk op veel mooi weer....alleen al de proefrit was gewoon heerlijk....dat verschil met de lesmotoren is gewoon enorm....Nu wordt het motor rijden pas echt leuk :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan