R1 2004 / 2005 / 2006 (deel 4) !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Bas1000

Deze foto mag je van mij wel aan het begin van het topic plaatsen :Y

full
 
Enne... niemand een beetje lava red voor mijn schade bij te werken?
Dealers hier hebbnen het niet in huis, en duurt anders zekers 2 weken :(

Misschien kan Brain je er aan helpen, heb hem mijn soloseat verkocht en een potje lak erbij gedaan omdat mijn R1 total was. De kleur DMRK dus, 100 ml, had ik eens laten mengen. Ben even zijn nickname kwijt, als je wilt kan ik hem wel mailen.
 
Hey guys,

heeft iemand toevallig een tank liggen van een 98-99'er ???? mag gerust wat beschadigd zijn ofzo... maatje van me heb een lekke tank , voor de tweede keer want hij is al eens gelast -O- -O- -O- -O-

als iemand iets heeft hoor ik het graag

greetz WhiteR-1
 
Quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:38 schreef René_R1 het volgende:
................
Bjorn en Peter, het was een gezellig bezoek, nog even en ik kan hopelijk ook eens bij jullie of op de Ring komen buurten, sinds 29/8 niet meer gereden op een R1 .


Quote Bjorn:
Het was inderdaad een leuke dag, bedankt(ook Peter en Karin) en succes nog met je hand.

ps. ik weet niet of je DSF (Duitse sportzender) op de tv kunt ontvangen. Maar daar is vanaf 19.30 uur de 24 uurs race op van de Nordschleife.

gr.
Bjorn

******************************************

Was idd mooi om te buurten over de Ring, circuitrijden, etc, etc. Wordt nog een moeilijke afweging wat ik eind vh jaar ga doen. Straat en/of circuit en met welke fiets(en)....... Eerst maar eens in augustus naar Pau Arnos en dan maar de ogen openhouden op Marktplaats.

Groeten!
Peter
 
Hey guys,

heeft iemand toevallig een tank liggen van een 98-99'er ???? mag gerust wat beschadigd zijn ofzo... maatje van me heb een lekke tank , voor de tweede keer want hij is al eens gelast -O- -O- -O- -O-

als iemand iets heeft hoor ik het graag

greetz WhiteR-1


Heb nog een beschadigde carbon tank liggen die een spuitbeurt kan gebruiken.Kan weg voor relatief "weinig"


full
 
Misschien kan Brain je er aan helpen, heb hem mijn soloseat verkocht en een potje lak erbij gedaan omdat mijn R1 total was. De kleur DMRK dus, 100 ml, had ik eens laten mengen. Ben even zijn nickname kwijt, als je wilt kan ik hem wel mailen.

Hi Rene,

Graag, ben ook ff z'n nick kwijt.
Van die 100ml kan ie toch wel een 1cc van missen denk ik.
Thanx alvast :}
 
(Afbeelding)

Het remt echt als de beste, een heel verschil! Zie voor de overige pics de vorige pagina!

Gaaf spul BAS :} :}
Remt zekers lekkerder i.c.m. Gilles...... en ook heel lekker icm ICR hendeltjes :X


@PterR1
+ BTW en invoerkosten, idd.

Plus het voordeel van makkelijke communicatie snelle levertijden en garantie wat dus veel eenvoudiger en sneller en goedkoper afgehandeld kunnen wordn, en, en, en, .........
OK ok ik ben overtuigd......................














een beetje dan })
 
Ja icm gilles werken ze nog beter! gheheheh....

@bekkie, ik wou zeggen dat hij er glimmend bij stond op de eerste pagina, maar hij is mat B|

Hij staat er dus mat bij op de eerste pagina!
 
en wat is relatief weinig ??? in relatie tot wat dan ?? :? :? _O- _O-


Relatief weinig is 120€ wat weer relatief veel is voor zo weinig gewicht :P
In relatie tot een nieuwprijs van ruim 750€ (mét carbon tankdop) is het echter een schijntje.
Potentiëel ander nadeel is dat een magnetische tanktas niet plakt!


8-)
 
Relatief weinig is 120€ wat weer relatief veel is voor zo weinig gewicht :P
In relatie tot een nieuwprijs van ruim 750€ (mét carbon tankdop) is het echter een schijntje.
Potentiëel ander nadeel is dat een magnetische tanktas niet plakt!


8-)

_O- _O-
 
Relatief weinig is 120€ wat weer relatief veel is voor zo weinig gewicht :P
In relatie tot een nieuwprijs van ruim 750€ (mét carbon tankdop) is het echter een schijntje.
Potentiëel ander nadeel is dat een magnetische tanktas niet plakt!


8-)

maarre als tie gewoon weer te maken is, is er wel interesse hoor, ik zal het ff met me maatje overleggen, de carbon was toch niet ver door geschuurd he ?, voor zover ik het kon zien was het voornamelijk lakschade ....

wordt vervolgd

greetz WhiteR-1
 
Laatst bewerkt:
Quote:
Op maandag 19 juni 2006 01:19 schreef René_R1 het volgende:
[...]

Misschien kan Brain je er aan helpen, heb hem mijn soloseat verkocht en een potje lak erbij gedaan omdat mijn R1 total was. De kleur DMRK dus, 100 ml, had ik eens laten mengen. Ben even zijn nickname kwijt, als je wilt kan ik hem wel mailen.





Hi Rene,

Graag, ben ook ff z'n nick kwijt.
Van die 100ml kan ie toch wel een 1cc van missen denk ik.
Thanx alvast



Jongens toch....de nickname van Brain.....Brian is No Fear Here!
Laat hem even weten waar je woont en het komt vast goed 8-)

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan