R1 2007 als eerste motor?

:} :}

Ik denk dat zelfs een rijder als Rossi, nog moeite zal hebben om die motor tot zijn max te rijden. ALS dat al mogelijk is. Ik heb nog nooit op een R1 gereden, zal ook niet snel gebeuren, en ALS ik er binnen nu en een jaar op rijd is dat illegaal... 25KW :z
Maar wat ik bedoel met ALS dat al mogelijk is, de R1 lijkt mij eigenlijk wel een beetje een fiets die niet op zijn max gereden KAN worden. Max snelheid kan iedereen op een recht stuk (bij wijze van) maar denk aan bochtenwerk e.d.... U'r the king if U can drive that bike 2 THA MAX! :) :}

[me]EDIT: En naast de R1, die overigens super :9~ is... Zijn er nog wel meer fietsen waarbij dit volgens mij onmogelijk, neem BIJVOORBEELD de GSX-1000R en de meest geile fiets... CBR1000RR... En zo zijn er nog wel een aantal :Y :z [/me]
Toch bizar dat er zo weinig (lees: "géén één") mij op mijn '91 gsxr1100 voorbijstaken toen ik regelmatig op de autosnelweg de topsnelheid ging opzoeken. (periode rond '92 - '93, toen kon het nog)
(en ik had toen géén last van overstekende kindjes...)
 
Laatst bewerkt:
't gaat niet om beheersing, maar om aanleg :Z


Als je net je rijbewijs hebt, kun je nog niet rijden.

Klein foutje en ze kunnen je onder een vangrail wegpeuteren, van de voorkant van een auto schrapen of heb je een paaltje van het hek waar je in stuiterde in je hol :W

laatste voorbeeld staat op die gruwelijke site trouwens :X kweet zo ff niet wat het adres is

ride2die.com?
 
Toch bizar dat er zo weinig (lees: "géén één") mij op mijn '91 gsxr1100 voorbijstaken toen ik regelmatig op de autosnelweg de topsnelheid ging opzoeken. (periode rond '92 - '93, toen kon het nog)
(en ik had toen géén last van overstekende kindjes...)

Sow hee! Jij bent stoer!

Wacht... hier moet ik gewoon even voor buigen hoor, zoveel stoerheid... :}
 
1)Prestatiegeil ben ik niet dus al kan dat ding 400km/u of gewoon 150km/u,al heeft ie 70pk of 5000pk dat kan mij weinig tot niks schelen...

Hmmm, waarom klinkt dit nu net als al die mannen die zeggen dat ze de Playboy alleen voor de goede interviews lezen? Kom op zeg, je vindt die motor alleen geil omDAT ie zo bloedsnel is. Prima penisverlenger. Nix mis mee, hoor. Maar maak je zelf nix wijs. Als je niet geweten had dat ie zo fel was, dan zou je hem niet gewild hebben.
Het is net als het dragen van een merkspijkerbroek: zonder het merkje is ie lang niet zo mooi.

Alleen van spijkerbroeken ga je niet zo snel dood....Ik ben in elk geval erg blij dat ik jouw vriendin niet ben. :N

aan de andere kant: dan had je vast niet zo'n extreme behoefte gehad aan een penisverlengend apparaat O-)
 
Hmmm, waarom klinkt dit nu net als al die mannen die zeggen dat ze de Playboy alleen voor de goede interviews lezen?
Maar er staan wel degelijk mooie artikels in de Playboy.
Een vriend van mij heeft (voorlopig nog) de Playboy... vandaar.
knip

aan de andere kant: dan had je vast niet zo'n extreme behoefte gehad aan een penisverlengend apparaat O-)

(maar jij wel...)
 
Laatst bewerkt:
Ja hé, en ik deed het zelfs zonder motorpak (short en t-shirt), voetjes op de achterste steunen en met de linkerhand de kuip vasthouden.

(niet te diep buigen hoor, slecht voor je rug, beter is door je knieën zakken)

Hmmm... volgens mij heb ik nu eens een subtiele sarcastische opmerking over het hoofd gezien....
 
Net je rijbewijs gehaald hebben, op een R1 stappen en "lekker" touren is hetzelfde als net je autorijbewijs op zak hebben en gelijk "lekker" gaan touren met een Ferrari Enzo. Denk je dat dat gaat lukken?

Mijn advies en dat van 90% van alle andere MF-ers: Begin nou gewoon met een motor waar je echt lekker mee kunt oefenen. Al heb je die maar een jaar, dan heb je al gelijk zoveel meer ervaring en gevoel in het motorrijden. En dan kun je een stuk meer genieten van die geile R1 die daarna komt ;)
 
Laatst bewerkt:
Als je de R1 zo mooi vind, koop hem gewoon en zet hem in de woonkamer. Koop daarnaast een langzamere motor voor het rijden op de weg. Zo'n goedkope motor hoeft nog geen 1000 euro te kosten, en dat haal je er makkelijk uit met verzekeringen enzo, want die R1 hoef je niet te verzekeren dan natuurlijk.

Probleem opgelost :+
 
Het is idd wel een wereld van verschil ja :N , aangezien TS de R1 hem daarom boven al het andere verkiest...

R6
[afbeelding]

R1
[afbeelding]

jeetje, ligt het aan mij of kun je deze 2 plaatjes net zo goed gebruiken voor "zoek de tien verschillen"? Ze lijken echt veel op elkaar. ok een zilveren lijn erdoor (daardoor vind ik de R6 eigenlijk mooier) maar dat is dan denk ik ook alles :P

En granpa stijl rijden op zo'n motor lijkt me ondoenlijk, alleen vertrekken vanuit stilstand is al onmogelijk met zo'n ding lijkt me. Zo'n motor wil toch eenmaal constant van je wegrijden... dat is toch niet relaxed rijden? (als je het niet beheerst)
 
jeetje, ligt het aan mij of kun je deze 2 plaatjes net zo goed gebruiken voor "zoek de tien verschillen"? Ze lijken echt veel op elkaar. ok een zilveren lijn erdoor (daardoor vind ik de R6 eigenlijk mooier) maar dat is dan denk ik ook alles :P

En granpa stijl rijden op zo'n motor lijkt me ondoenlijk, alleen vertrekken vanuit stilstand is al onmogelijk met zo'n ding lijkt me. Zo'n motor wil toch eenmaal constant van je wegrijden... dat is toch niet relaxed rijden? (als je het niet beheerst)
Idd, volgens mij is TS een beetje veel beinvloed(baar) door de wet van de grote getallen ipv gezond verstand.
Mijn huidige motor staat ook niet echt bepaald bekend als rijder-vriendelijk, en ben best blij dat ik van te voren al wat jaartjes ervaring heb opgedaan op andere motoren voor de kleine foutjes, acties van mezelf en mede weggebruikers die toch veel elende voorkomen.

Maar ja, het gros roept lekker doen want jij bent de baas over de motor...jaja...zo ken ik er meer... sorry, kende ik er meer... Die waren ook baas over hun eigen motor...
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, waarom klinkt dit nu net als al die mannen die zeggen dat ze de Playboy alleen voor de goede interviews lezen? Kom op zeg, je vindt die motor alleen geil omDAT ie zo bloedsnel is. Prima penisverlenger. Nix mis mee, hoor. Maar maak je zelf nix wijs. Als je niet geweten had dat ie zo fel was, dan zou je hem niet gewild hebben.
Het is net als het dragen van een merkspijkerbroek: zonder het merkje is ie lang niet zo mooi.

Alleen van spijkerbroeken ga je niet zo snel dood....Ik ben in elk geval erg blij dat ik jouw vriendin niet ben. :N

aan de andere kant: dan had je vast niet zo'n extreme behoefte gehad aan een ~penisverlengend apparaat~[/big] O-)

Verleng je snikkel! Koop een R1! _O- :+

Idd, volgens mij is TS een beetje veel beinvloed(baar) door de wet van de grote getallen ipv gezond verstand.
Mijn huidige motor staat ook niet echt bepaald bekend als rijder-vriendelijk, en ben best blij dat ik van te voren al wat jaartjes ervaring heb opgedaan op andere motoren voor de kleine foutjes, acties van mezelf en mede weggebruikers die toch veel elende voorkomen.

Maar ja, het gros roept lekker doen want jij bent de baas over de motor...jaja...zo ken ik er meer... sorry, kende ik er meer... Die waren ook baas over hun eigen motor...

Tja, dat zie/hoor je steeds meer idd. :Y
Óf ze roepen zonder enige rij-ervaring: "Dat wordt m'n dood!"
Of het is: "Straks als ik een R1 / Blade / GSX-1000R heb ben jij helemaal nergens meer met je 600SS!!"

Maargoed, zolang die getalletjes de roekeloze idioten afschrikken vind ik het best.
Hebben ze toch nog een beetje gezond verstand. ;)
 
Wel Spoon. Als je eerlijk bent en werkelijk voor jezelf meent wat je daar schrijft moet je dat ding gewoon kopen.

Al dat gezever over rijervaring etc ... Alles zit tussen de oren ... En als je het niet meehebt dan draai je met een CBtje ook kot open. En lig je er net zo vlot vanaf zonder rijervaring ...

Zoals ik al schreef ken een gezapige kerel die een R1 gestart is. Draai met eender welke motor rondjes rond hem en ben er al paar keer mee op stap geweest. Een voorzichtige rustige rijder die zich niet laat verleiden tot sprintje, snelle bochten etc ...

Waarom heeft ie dan in godsnaam zo een ding gekocht ? Wel omdat de beste man gewoon graag race motoren ziet, er van geniet om andere te zien rijden en hij de rest er gewoon niet vindt uitzien. Hij wil uiteraard zijn rijvaardigheid wat opschroeven zoals iedereen ...

Wat is daar mis mee ?

Enige is dat je je ten alle tijden moet realiseren dat zo een ding eens hard kan terugbijten ;) Maar eigenlijk doet iedere motor als je maar snel genoeg gas open trekt _O- _O-

Als we allemaal moesten rijden wat we absoluut aankonden dan vrees ik dat er maar weinig racemotoren verkocht zouden worden ;)
 
ga naar die maat van je en vraag of je nogmaals op zn r6 mag rijden, geef nu eens een keer vol gas ipv die 80km/u en je zult aangenaam verrast zijn! onwetendheid is fijn :D
 
M'n meest vervelende advies omtrent motoren was wel om een traag geval te kopen.
Dus een Honda silverwing gereden.
Jeemig, was ik blij dat ik binnen een week een vastloper had!

Weg met dat ding!
Toen een Susuki 750F gekocht.

Je moet iig de eerste paar dagen effe normaal blijven denken maar dan gaat het wel, lekker knallen!

Note: The Koos Spee fund is close at hand as well..
 
?
Het maximum van het vermogen toch? Of toch dichter bij de 100% vermogen dan als ik aan 120 km/u zou rijden in 5e.
Iedereen snapt dat ik het heb over de max van wat de motor aankan over het algemeen gezien. Jij leest blijkbaar niet zo goed... Ik copy -> paste wel ff voor je ;)

:} :}

Ik denk dat zelfs een rijder als Rossi, nog moeite zal hebben om die motor tot zijn max te rijden. ALS dat al mogelijk is. Ik heb nog nooit op een R1 gereden, zal ook niet snel gebeuren, en ALS ik er binnen nu en een jaar op rijd is dat illegaal... 25KW :z
Maar wat ik bedoel met ALS dat al mogelijk is, de R1 lijkt mij eigenlijk wel een beetje een fiets die niet op zijn max gereden KAN worden. Max snelheid kan iedereen op een recht stuk (bij wijze van)[/big] maar denk aan bochtenwerk e.d.... U'r the king if U can drive that bike 2 THA MAX! :) :}

[me]EDIT: En naast de R1, die overigens super :9~ is... Zijn er nog wel meer fietsen waarbij dit volgens mij onmogelijk, neem BIJVOORBEELD de GSX-1000R en de meest geile fiets... CBR1000RR... En zo zijn er nog wel een aantal :Y :z [/me]


Zo... Nu snap ook JIJ wat ik bedoel! :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan