R1 vraagje

Loop toch niet te kloten allemaal neem nou maar van mij aan dat een 98 r1 supper rijd maar je kunt deze absoluut niet verglijken met een 2004 r1 die zijn gewoon veeel sneller.

de een zegt dat die veel sneller is en de ander zegt dat het wel meevalt.
volgens de tijden is de 2004 dus maar 0,2 sec sneller op de 400 meter.
als dat echt zo is valt het hardstikke mee

of zal dat maar gewoon onzin zijn?
 
Je hebt alleen geld voor een 98'er model.
Waarom vraag je dan naar de nieuwere modellen ?
Die zijn nooit slechter in ieder geval.

Ik heb zelf gekozen voor het 2000 model, en heb er geen spijt van.
Het vermogen is echt mooi vlak, en je zit in een poep en een scheet op de 200.
Maar vergis je niet, ook 150PK is veel, als je geen "smooth" handje hebt.

Het 1998 model heeft volgens mij iets kortere gearing, en iets kortere wielbasis, en voelt daarom bruut aan met accelereren. Het 2000 model is wat verbeterd hierin. de 1e versnelling loopt nu tot zo'n 135km/h. En dat is precies goed. in 1e versnelling wheelie bij zo'n 4000 toeren op het gas.
2e versnelling ook nog wel, maar veel later. Met koppeling in zijn 3e versnelling nog omhoog te krijgen (>200km/h).

de nieuwere modellen lijken me inderdaad bruter, maar qua speel plezier niet onderdoen voor de nieuwere modellen. tenzij je altijd graag 290km/h wilt rijden ipv 280km/h. en in de stad is een 1e versnelling tot 170km/h echt niet leuk.

suc6
 
In voorgaande reaktie de ene laatste regel door deze vervangen :

de nieuwere modellen lijken me inderdaad bruter, maar qua speel plezier niet onderdoen voor de oudere modellen.
 
Loop toch niet te kloten allemaal neem nou maar van mij aan dat een 98 r1 supper rijd maar je kunt deze absoluut niet verglijken met een 2004 r1 die zijn gewoon veeel sneller.En wat een lul verhalen van er zijn veel snellere fietsen dan een R1 .{ de gsxr1000 kom nou laat me niet lachen _O- das al helemaal geen partij .Wie niet maximaal durft dan moet je geen R1 kopen dan kun je beter een gsxr 1000 kopen lekker tam zoon ding :Z Gr Alwin


en hiermee kunnen we concluderen dat jij de grootste hebt?
 
ja dat filmpje had ik al gezien..
inderdaad cool filmpje ;) beetje schandelijk voor een r1 dat een 750 net zo snel is eigenlijk :X
 
omdat ik een busa niet mooi vind
veel te groot en ziet er niet meer super sportief uit..
dan maar een mooie slanke R1 met iets minder vermogen
 
Loop toch niet te kloten allemaal neem nou maar van mij aan dat een 98 r1 supper rijd maar je kunt deze absoluut niet verglijken met een 2004 r1 die zijn gewoon veeel sneller.En wat een lul verhalen van er zijn veel snellere fietsen dan een R1 .{ de gsxr1000 kom nou laat me niet lachen _O- das al helemaal geen partij .Wie niet maximaal durft dan moet je geen R1 kopen dan kun je beter een gsxr 1000 kopen lekker tam zoon ding :Z Gr Alwin
hahahahahahahahahahahahahahhaha hahahhahahahahahahhahahaha hahahahhahahahahahahahahah sorry kan het niet laten.dan wil ik best een x voor de sleutels racen met jou jij op je r1 uit 98 en ik op mijn gsxr 1000 2002... deal?? kijken of je veel uitlaat gassen kan ruiken. ow nee niet kan maar MOET! je kan MIJ niet wijs maken dat een r1 '98 senller is dan een gsxr 1000 (dan wel beide origineel, ok andere uitlaat systeem mag })
 
Een R1 uit 98 is snel zat, tot 200 maakt t geen drol uit en voor de meeste okkos hier is een R6 al veel te snel.

neeeeeee je snapt het niet :9 Siko kan pas een wijf krijgen als ie zijn fantastische R1 laat zien, en haar overwelmt met het feit dat het de beste wheelie motor is, in heel de wijk :Y :Y :Y





;) ;)
 
hahahahahahahahahahahahahahhaha hahahhahahahahahahhahahaha hahahahhahahahahahahahahah sorry kan het niet laten.dan wil ik best een x voor de sleutels racen met jou jij op je r1 uit 98 en ik op mijn gsxr 1000 2002... deal?? kijken of je veel uitlaat gassen kan ruiken. ow nee niet kan maar MOET! je kan MIJ niet wijs maken dat een r1 '98 senller is dan een gsxr 1000 (dan wel beide origineel, ok andere uitlaat systeem mag })

hij heeft een 2004 vrolijke vriend.

greetz *D
 
hahahahahahahahahahahahahahhaha hahahhahahahahahahhahahaha hahahahhahahahahahahahahah sorry kan het niet laten.dan wil ik best een x voor de sleutels racen met jou jij op je r1 uit 98 en ik op mijn gsxr 1000 2002... deal?? kijken of je veel uitlaat gassen kan ruiken. ow nee niet kan maar MOET! je kan MIJ niet wijs maken dat een r1 '98 senller is dan een gsxr 1000 (dan wel beide origineel, ok andere uitlaat systeem mag })

Ja .. maar maar.. als ik dan heeeeeeelemaal vol gas geeft!! dan dan.. ga ik je zo helemaal voorbij! en als dat niet zo is nouwwwww dan dan.. haal ik me vader derbij... PAPPAAAAAAA!!! ;)
 
en dan lomt er plotseling een bocht.
en dan lig je op je plaat
en dan komt omdat er diesel op de weg lag
of omdat er een steentje tussen je ketting kwam
of omdat het de schuld van een koekblik was
ofzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan