Race tweeling is de pineut

Sorry jongens ik had het verkeerd gelezen maar nooit terug ge-edit.

Vandaag was het een sanctie voorstel. OVJ hield zich aan de richtlijnen.
Zijn dus niet op in gegaan en gaan niet akoord met het sanctie voorstel van 4 maanden rijbewijs kwijt & een boete bedrag van 1200 euro.

Vanaf dat het proces verbaal is op gemaakt tot 6 maanden daarna moeten ze dit voor de rechter laten komen dus uiterlijk 7 November komt de zaak voor de rechter achja dan zijn die 4 maandjes al voorbij maar kan dan toch nog mischien het tegendeel bewijzen & eventuele schadevergoedingen eisen als we ons gelijk krijgen. Zodra ik een datum heb zal ik het hier updaten.
 
5 Juli Kanton rechter.
Dan word er mischien wat serieuzer naar de zaak gekeken en eventuele sanctie's opgelegt als de rechter het eens is met de OVJ.

Geen update meer ? Hoe is het afgelopen bij de kanton rechter?
 
Sorry jongens ik had het verkeerd gelezen maar nooit terug ge-edit.

Vandaag was het een sanctie voorstel. OVJ hield zich aan de richtlijnen.
Zijn dus niet op in gegaan en gaan niet akoord met het sanctie voorstel van 4 maanden rijbewijs kwijt & een boete bedrag van 1200 euro.

Vanaf dat het proces verbaal is op gemaakt tot 6 maanden daarna moeten ze dit voor de rechter laten komen dus uiterlijk 7 November komt de zaak voor de rechter achja dan zijn die 4 maandjes al voorbij maar kan dan toch nog mischien het tegendeel bewijzen & eventuele schadevergoedingen eisen als we ons gelijk krijgen. Zodra ik een datum heb zal ik het hier updaten.
 
Sorry jongens ik had het verkeerd gelezen maar nooit terug ge-edit.

Vandaag was het een sanctie voorstel. OVJ hield zich aan de richtlijnen.
Zijn dus niet op in gegaan en gaan niet akoord met het sanctie voorstel van 4 maanden rijbewijs kwijt & een boete bedrag van 1200 euro.

Vanaf dat het proces verbaal is op gemaakt tot 6 maanden daarna moeten ze dit voor de rechter laten komen dus uiterlijk 7 November komt de zaak voor de rechter achja dan zijn die 4 maandjes al voorbij maar kan dan toch nog mischien het tegendeel bewijzen & eventuele schadevergoedingen eisen als we ons gelijk krijgen. Zodra ik een datum heb zal ik het hier updaten.
ik hoop het voor je bij mij hebben ze ook te lang me rijbewijs ingehouden hier heb ik gelijk in gekregen na bezwaar (toen was ik me rijbewijs al 2 maanden kwijt terwijl ze hem eigenlijk na 10 dagen terug hadden moeten geven. dus kon ik me rijbwijs op halen en werd de boete kwijt gescholden zal ik maar zeggen. boete was eigenlijk iets van 750 euro
 
ik hoop het voor je bij mij hebben ze ook te lang me rijbewijs ingehouden hier heb ik gelijk in gekregen na bezwaar (toen was ik me rijbewijs al 2 maanden kwijt terwijl ze hem eigenlijk na 10 dagen terug hadden moeten geven. dus kon ik me rijbwijs op halen en werd de boete kwijt gescholden zal ik maar zeggen. boete was eigenlijk iets van 750 euro

Ben em precies 4 maanden kwijt geweest :P




Rijbewijs alweer terug. nog steeds niks van een zitting gehoord zal vast wel binnekort wat van horen. :z
 
:^
dat komt nog wel 2jaar voorwaardelijk
o ja die 4maanden waren toch ook zo om
Het was ook een heel natte zomer... jullie hebben niet zoveel gemist... :X
(ik had het druk waardoor ik nauwelijks heb gereden van de zomer.)
 
Laatst bewerkt:
hmmm, ik heb niet alles gelezen maar er viel mij wat op:

19 jaar en 200 rijden?
moeten ze geen 25 kw rijden?
25 KW rijd geen 200 :N

maar kan aan mij liggen O-)


GR NEMO!
 
hmmm, ik heb niet alles gelezen maar er viel mij wat op:

19 jaar en 200 rijden?
moeten ze geen 25 kw rijden?
25 KW rijd geen 200 :N

maar kan aan mij liggen O-)


GR NEMO!


17 pagina's chef, lijkt mij dat iemand wel al zo snugger geweest is om zoiets te opperen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan