Ongeveer 250 kg geloof ik, het is alleen even hard werken bij de chicane na de sacramentsheuvelHeeft hij zijn gewicht niet tegen? Wat weegt een cb1300 tegenwoordig nog?
gaaf! gaat plat zat zo'n naked
Mooie foto's, vooral die eerste. En die rondetijden ook! Ik ga met mijn Street Triple meedoen met de ZAC light op 12 oktober.
Afgelopen zaterdag mijn debuut gemaakt met de Naked in de Supercup 600. Na dat ik dit seizoen veel vering setup perikelen heb gehad, eindelijk de naked naar mijn hand kunnen zetten. Gekwalificeerd als 16de met een 1:50.4. Had een goede start met de race, rond de 10de plek de eerste bocht in. De wedstrijd werd na 3 rondes afgevlagd met een rode vlag omdat één van de rijders er met een enorme highsider er in de GT af was gegaan. Zij lag op de baan en haar motor ook (gelukkig allemaal goed afgelopen) Na 20min herstart, ook weer een goede start, meerdere plekken kunnen pakken. Uiteindelijk 12de geworden met een nieuw pr: 1:49.5. Mooie klassering voor een eerste wedstrijd, maar zal komende wedstrijden minder hoog eindigen omdat er 4 Supercuppers niet meereden omdat zij dit weekend bij het IDM reden. En in deze klasse kun je weinig fouten permitteren, want dan wordt je gelijk voorbij gereden. Genoeg uitdaging iig
Bohh vet om je tussen de racers te zien. Met het mechanische geluid geen problemen ?
Nee, zat op 98,8dB.
Lange demper en je luchtinlaat isolatoren. Heb hier nooit problemen mee. 600cc is nog wel aardig stil te krijgen maar een dikke 1000 hebben ze meer moeite mee.
Mag ik nu weer posten?MF op zich welMaarre… rijdt worldbeater eigenlijk wel op een naked? Ik zie elke keer een S1000RR in de plaatjes
De S1000R heb ik ook gehad, de vering op dynamic zetten en het gaat eigenlijk wel goed.Op de foto's lijkt hij vrij snel om te gooien met topkuip, je hebt er alleen een grindbak voor nodig. Maar je kunt er ook een hoog stuur opgooien en dan heb je een S1000R. Alleen na mijn proefrit daarop zou ik dat niet direct aanraden, stuur begint op die motor enorm snel te klapperen als je een klein beetje enthousiast rijdt.
Mijn circuitmotor is stuk dus de 765 rs gaat morgen mee naar Assen. Demping is enigszins afgesteld en staat op sportsmart 2 max banden, verder kompleet standaard. Nog zaken waar ik op moet letten?
Het rijden zelf zal wel loslopen verwacht ik, het is nog steeds gewoon een rondje rechtsom, meer of ik nog dingen moet aanpassen aan de motor. Recall voor de falende remblokken heeft hij in ieder geval achter de rug, dus hopelijk blijft het frictiemateriaal zitten.als jij een circuit motor hebt weet je dat beter dan ik denk ikik zou zeggen vooral veel lol hebben