Racen of vrij rijden op een NAKED

Vandaag ook Mettet gedaan.
Eerste sessies vrij koud en niet verder geraakt dan 1.14.4 voor de middagpauze.
Motor voelde opzich redelijk goed maar rijden ging niet zo lekker.
In de middag redelijk wat geregend en de eerste na de middag over geslaan de 2e wel gereden op opdrogende baan weer 1.14
De sessie erna iets verbeterd maar nog altijd een 1.14 de laatste sessie begon ik eindelijk wat meer men draai te vinden vooral snelle linkse ging beter en wat later remmen hier en daar.
1.13.2 en 6 rondes na elkaar 1.13 gereden begint te lukken.
Reed na de middag met een metzeler K3 achter want de rosso Corsa 2 had meer dan zen beste tijd gehad.
Voorlopig slijt die echt supermooi.
Vooraan nog de Rosso Corsa 2.

Hoop dat ze in de winterstop Mettet wel nieuw laagje asfalt geven want in de laatste bocht en de bocht voor de corkscrew liggen redelijk wat diepe putten op de ideale lijn is toch iedere keer spannend om over te rijden.

Je bedoelt de hairpin?
Viel mij ook al op ,asfalt is ver op.
 
Ja idd die bedoelde ik.
In de winter word Mettet ook wel gebruikt in supermoto layout met 3 stukjes offroad in maar ik denk dat ze daarvoor het stuk van de hairpin niet gebruiken.

Ik denk door auto( dagen),die er ook regelmatig rijden.
Ik rem die bocht ,ver, in, ik neem aan auto's ook.
Dat geeft veel slijtage,denk ik. 🤔
 
Vandaag ook Mettet gedaan.
Eerste sessies vrij koud en niet verder geraakt dan 1.14.4 voor de middagpauze.
Motor voelde opzich redelijk goed maar rijden ging niet zo lekker.
In de middag redelijk wat geregend en de eerste na de middag over geslaan de 2e wel gereden op opdrogende baan weer 1.14
De sessie erna iets verbeterd maar nog altijd een 1.14 de laatste sessie begon ik eindelijk wat meer men draai te vinden vooral snelle linkse ging beter en wat later remmen hier en daar.
1.13.2 en 6 rondes na elkaar 1.13 gereden begint te lukken.
Reed na de middag met een metzeler K3 achter want de rosso Corsa 2 had meer dan zen beste tijd gehad.
Voorlopig slijt die echt supermooi.
Vooraan nog de Rosso Corsa 2.

Hoop dat ze in de winterstop Mettet wel nieuw laagje asfalt geven want in de laatste bocht en de bocht voor de corkscrew liggen redelijk wat diepe putten op de ideale lijn is toch iedere keer spannend om over te rijden.
Wij waren er ook, volgens mij hebben we nog geholpen met je wiel wisselen.
We hebben nog samen jou in de meeste sessies gereden. Wij met de zwarte gsx-r en witte cbr. Piet met de witte cbr heeft nog de laatste sessie met je gereden geloof ik. :)
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen vrijdag een heerlijke dag gehad op Assen.
 

Bijlagen

  • 0_IMG-20210927-WA0000.jpg
    0_IMG-20210927-WA0000.jpg
    192 KB · Weergaven: 80
  • 0_IMG-20210927-WA0002.jpg
    0_IMG-20210927-WA0002.jpg
    171,1 KB · Weergaven: 80

Kreeg vandaag een tip van een collega over deze serie filmpjes op youtube, serieus interessante info over geometrie enz enz

Aanrader om eens te kijken als je beter wil begrijpen wat je motor doet, en wat waar effect op heeft.☝🏻
 
4990CCDA-63EC-42E9-9AA5-CFF43827E596.jpeg


Heb nog genoten op 5 sept.
Hopelijk zijn er volgend jaar meer dagen beschikbaar (of eerder vast leggen)
 
Na 6 jaar geracet te hebben op mijn schatje, is ie vandaag weggegaan naar een nieuwe eigenaar🥺

De vraag is, wat komt er voor terug 😈😎
 

Bijlagen

  • 77ACD49D-B589-464E-8CB9-E79474603A76.jpeg
    77ACD49D-B589-464E-8CB9-E79474603A76.jpeg
    464,6 KB · Weergaven: 70
Laatst bewerkt:
duke 890R? 8-)

waarschijnlijk weinig circuitdagen dit jaar omdat ik binnenkort onder het mes moet met een behoorlijke hersteltijd... mar ik heb al wel weer een paar goodies voor de ZRX

rk8hIKx.jpg


T6dogPu.jpg
 
De nieuwe Speed Triple 1200RS 💪😎😈

Ga er een volledig circuitfiets van maken. Nog weinig over bekend hoe of wat, maar dat vond ik alleen maar mooi, lekker pionieren. Gaat nog wel lastig worden met al die elektronica, maar wordt volledig ondersteund door Triumph Groningen. Maar ga vrij standaard beginnen en in loop van het seizoen steeds meer dingen aanpassen. Wordt voor mij ook wennen, voor het eerst op een 1000cc op het circuit. Eerst meerdere circuitdagen rijden om te testen en einde van het seizoen een aantal wedstrijden rijden. Verder denk ik er nog wel genoeg kg’s van af kan halen en volgend winter het blok onder handen nemen.

Ben zeer benieuwd hoe dat rijdt 😎
 

Bijlagen

  • 10B25BE4-41C0-4BDC-B953-CB481DBD66BA.jpeg
    10B25BE4-41C0-4BDC-B953-CB481DBD66BA.jpeg
    451,8 KB · Weergaven: 70
Terug
Bovenaan Onderaan