gixxer750srad
MF veteraan
1500 euro Robin
dat hoop ik van niet Willem....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
1500 euro Robin
Nog niet uit gelezen maar de motor kreeg zichtbaar kleppen niet open. Hij maakte ook een raar tikkend geluid
Bedankt voor de info heb ook de beschrijving om de repareren van iemand van hier gevonden. Ik denk dat het een mooi project voor de winter is ondertussen laat ik de fi melding ff Staan. Toch geen tijd om te kijken onder het rijden
Heb vandaag de stva gerepareerd, maar ik heb de kleppen zelf wel eruit gegehaalt. Dus geen foutcode meer maar ook geen STVA meer.
Geen storings melding meer de as zit er nog in dus de sensor werkt gewoon. Heb ze eruit gehaalt omdat ik door de storing ik de kerel die achter me reed bijna in mijn nek had. Dat wil ik niet nog eens mee maken en de kleppen hebben op het circuit 0 functie. En toch repareren zodat ik geen storing meer heb op het dashboard.
Geen zin terug te lezen...
Kan zoveel zijn.
Luchtslangetjes op de injectie goed?
Kelken ed niet poreus?
Bougies vervangen?
Uitlaatbocht temp gemeten? Is er 1 kouder als de rest?
No offence, maar je zit gewoon klakkeloos delen te vervangen terwijl je niet eens weet wat het probleem dus precies is?
Als hij op 4 cilnders loopt en de uitlaatbochten even warm zijn zit het probleem mijns inziens in iets wat alle 4 de cilinders aanstuurt.
Dus sensoren, cdi, pomp, brandstofleidingen, tank die vacuum trekt.
Je hebt bij het rottige lopen geen Fi melding?
Ho, wacht! Ik ben niet helemaal duidelijk geweest, zie ik. Ik heb zelf de brandstofpomp vervangen op advies van een motorzaak. Toen dit het probleem niet oploste, is de motorzaak er naar gaan kijken. Zij hebben na onderzoek de injectoren en galerij vervangen. De motor staat inmiddels weer bij mij thuis (want: afgelopen dinsdag een circuitdag gehad) en ik zit te kijken wat het probleem eventueel zou kunnen zijn. Dit schept misschien een iets beter beeld .
Ik krijg geen enkele foutmelding, helaas. Had het misschien wat eenvoudiger gemaakt.
voor de techneuten..ik heb een probleem met mijn cockpit/kilometerteller/dashboard. daar waar normaal de temperatuur aangegeven wordt in de display staat nu alleen maar "Check" een enkele keer komt de temperatuur nog wel de tevoorschijn. heb de accu al een x eraf gehad maar het "Check" blijft nadat ik hem gestart heb. de ventilator slaat uiteindelijk wel aan echter ik kan de temperatuur niet aflezen, is dit een kwestie van een stekkertje wat misschien niet vast zit? of moet ik aan wat anders denken. olielampje gaat niet branden en oliepeil en koelvloeistof niveau zijn gewoon ok. gaat om een gsxr 750 k4
nou de dealermode blijft "chec" zeggen ondanks dat ik er een ijzerdraadje tussen zet. nu zijn er vorige week andere clipons opgedaan plus andere schakelaars met andere killswitch kan zijn dat hier nu een fout in de bedrading zit?
Hoe ziet die nieuwe schakelaar er uit dan?
Ik heb er ook een andere op en moet voor het starten altijd een 3e knop omzetten en na starten terugzetten. Dus killswich aan, knop om en startknop indrukken, dan knoo terug.
Ik heb maar 2 knoppen Pilz, 1 om te starten en 1 is de killswitch zelf met een on/off stand.
Denk ik ook.
dat denk jij ook verloren zoon.... hoe is het met jou dan?