Jep. Doet wat hij moet doen.Oké en werkt ook goed dus
Weet niet hoe je dat voor elkaar kreeg dan want enige wat dat ding doet is het signaal van je sensor omzetten volgens mij?Had deze op een gsxr-750L1. Ik vond het niks, deed het niet eens meer op het circuit. Verknalde bij mij de toms op Assen. Aanraken pookje en schoot uit de versnelling, of omlaag. Startjes, gewoon niet willen opschakelen. Ik was kwaad die dag. Monteur die mijn motor doet heeft nooit problemen met andere. Toen ik terug kwam, beetje sleutelen en deed het weer.
Maar hier kan ik niet op vertrouwen op een circuit dag.
Hij haalt 'm eraf en geld terug. Toffe monteur.
Doet hij het goed? Denk het wel, maar die dag dus niet. En dat ga ik niet nog een keer ervaren. Dus wellicht had ik gewoon pech.
Dit was mijn ervaring, hoop dat dit toevoegd.
Oké, toch bedankt!!Oh wacht ik lees verkeerd!
@Sjors Willems
Ik las alleen Heal... mijn kmh teller heb ik wel aangepast met een speedoHEALer.
Excuus, met QS geen ervaring.
Dat klinkt niet heel veel belovendHad deze op een gsxr-750L1. Ik vond het niks, deed het niet eens meer op het circuit. Verknalde bij mij de toms op Assen. Aanraken pookje en schoot uit de versnelling, of omlaag. Startjes, gewoon niet willen opschakelen. Ik was kwaad die dag. Monteur die mijn motor doet heeft nooit problemen met andere. Toen ik terug kwam, beetje sleutelen en deed het weer.
Maar hier kan ik niet op vertrouwen op een circuit dag.
Hij haalt 'm eraf en geld terug. Toffe monteur.
Doet hij het goed? Denk het wel, maar die dag dus niet. En dat ga ik niet nog een keer ervaren. Dus wellicht had ik gewoon pech.
Dit was mijn ervaring, hoop dat dit toevoegd.
Net wat ik zei, de monteur weet er alles van en is tevrede, ik had geen fijne ervaring.Dat klinkt niet heel veel belovend!! Dan wacht ik sowieso nog ff af op andere reacties! Bedankt
Ja mijn broer is ook tevreden,hij heeft m op zn Honda CBR 600 rrNet wat ik zei, de monteur weet er alles van en is tevrede, ik had geen fijne ervaring.
Er zijn betere, maar zeker duurder
Dit is een heel goede beschrijving waar ik tegen aan liep. Men zei mij, je hoeft niet verder iets te doen, hij is basis ingesteld voor mijn motor, hij leert zelf. Daar ben ik nu op terug gekomen. Precies, ik hoefde het pookje maar aan te raken etc etc. Wellicht raakte bij mij die sensor wat losser. Dus Healtech vereist bijstellen.De healtech is een prima quickshifter. Je moet alleen de juiste instellingen gebruiken en wat testen met de instellingen. Als dat goed staat, doet hij het als ieder andere goede quickshifter. Maar erop zetten en er van uitgaan dat hij het nu vlekkenloos gaat doen, gaat niet werken bij een Healtech. Vooral de Sensor threshold en cutoff times moeten veranderd worden. Bij mijn 750 1998 staat bijvoorbeel de sensor threshold op 80% en de cut-off times op 65ms. Threshold is echt essentieel om die aan te passen. Anders krijg je hele rare hickups waarbij je motor gaat inhouden bij een hobbel. Bij de hobbel gaat het schakelpedaal bewegen en denkt de quickshifter dat er geschakelt gaat worden en dus houdt hij in. Ook als je dus licht je voet op het pedaaltje houdt zou hij dus in kunnen houden als de threshold op bv 20-30% zou staan. Zet die op 80-90%.
De mijne was, iqse-1+qsxp4b en koste 266 ex btw. En ja, ze vertelde dat deze leert van het schakelen.Hij leert zeker niet zelf. Dat staat ook nergens in de beschrijving. Een misvatting van de mensen die dat tegen je vertelden. Een zelflerende quickshifter kost 450e+ zoals translogic.
Hallo,
Iemand hier ervaring met een healtech quickshifter op een suzuki gsx-r 750 k5?
Zowel in gebruik als t installeren ervan?
Hoor t graag!!
Oké, ja dit hoor ik vaker inderdaad!! Iedereen bedankt voor de goeie feedbackHeb lang getwijfeld hierover maar heb op aanraden van veel mensen toch meer geïnvesteerd voor een translogic. Heb zelfs zo'n healtech in mijn handen gehad maar ben echt overtuigd van de beter kwaliteit van een translogic. Fijne hiervan is ook dat hij zelf lerend is. Ben er erg blij mee schakeld super soepel
,
Haha ik zag je gewoon blij zijn toen je van de baan af kwam.Dit weekend met 3 gsxren en forum leden een weekendje Mettet gedaan erg leuk
Bekijk bijlage 1517539
En nog een filmpje van de beste ronde
Welke tandwielverhouding rijden jullie mee op een SRAD? Ik heb een 600 uit 97 waarbij het voortandwiel momenteel 16 is en achter een 46. Ik wil deze wijzigen naar een 15 voor en 48 achter zodat de motor wat beter door zijn toerenbereikt trekt. Goede keuze?
Tevens ga ik ook een 520 ketting monteren ipv een 525.
Verschilt per circuit maar 1 kleiner voor en iets groter achter is redelijk standaard denk ik.
Zou eerst voor 1 kleiner doen en dan kijken of je de 6 gebruikt en hoever.
Ik heb 15x48 op mijn 750 injectie SRAD. Werkte perfect voor mij. Het liefst zou je met de 600 nog korter gaan.Welke tandwielverhouding rijden jullie mee op een SRAD? Ik heb een 600 uit 97 waarbij het voortandwiel momenteel 16 is en achter een 46. Ik wil deze wijzigen naar een 15 voor en 48 achter zodat de motor wat beter door zijn toerenbereikt trekt. Goede keuze?
Tevens ga ik ook een 520 ketting monteren ipv een 525.