Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Ja links ga ik een stelling achtig iets maken, zodat de tent er gewoon onder geschoven kan worden.
rijplank gaat indd rechts rechtop tegen de wand. Gereedschap kist kan dan links achter de tent staan en de jerrycans en nog wat ander spul op de plek waar nu de gereedschap kist staat.

Kogeldruk dat komt wel goed. Heb nog niet gewogen, maar ik til hem zo op aan de voorkant.
 
Ja links ga ik een stelling achtig iets maken, zodat de tent er gewoon onder geschoven kan worden.
rijplank gaat indd rechts rechtop tegen de wand. Gereedschap kist kan dan links achter de tent staan en de jerrycans en nog wat ander spul op de plek waar nu de gereedschap kist staat.

Kogeldruk dat komt wel goed. Heb nog niet gewogen, maar ik til hem zo op aan de voorkant.

Klinkt goed.
Qua kogeldruk is te licht ook niet goed he? Zo’n 50-75kg word meestal als geschikt gezien beetje afhankelijk van de auto ook.

Maar leuk klusje, ben aan het afronden met een iets grotere 😝
8F347055-4D91-41D5-BC69-AA94EF70DE0F.jpeg
 
130 cm breed ? mooie aanhanger :t
Ik hou ze al een tijdje in de gaten maar weinig zin om continue buiten te zetten.
Dat houdt me nog een beetje tegen.

Passen er 2 motoren in als je ze wat laat verspringen of gaat dat helemaal niet ?
 
Is indd 130 breed op papier (eigenlijk 127 gemeten binnenmaats🤣) maar je kunt er 2 motoren in kwijt als je de 2e net iets verder naar achteren zet indd. Maar het houdt niks over. Om er prettig 2 in te kunnen hebben is 1.50 wel wenselijk.

Ik heb hem nu in de stalling staan. Zomers (tijdens het seizoen) zal hij wel wat meer bij huis staan gok ik zo.
 
Zoals sommige hier weten heb ik vorig jaar tijdens de 4-uurs race mijn motor in tweeën gereden.

Daardoor ben ik op zoek gegaan naar een andere motor, maar helaas geen GSXR1000 tegengekomen die aan mijn eisen voldeed voor mijn budget.
Daarom heb ik een Fireblade aangeschaft die daar wel aan voldeed.

Daardoor verkoop ik mijn reserve set wielen
het zijn nog mooie zwarte wielen voor een GSXR100 K5/K6 met nog goede remschijven.
Ze passen ook op een K7 en K8 zo heb ik begrepen.

Mogelijk passen ze ook op andere modellen, maar dat weet ik niet.


foto's volgen

Hierbij de foto's.

Ze staan in ZAC aangeboden/gezocht

Banden:
120/70 voor conti regenband (dot 12-15)
190/60 Achter Pirelli diablo rain (dot 10-12)

 

Bijlagen

  • 20200309_150255.jpg
    20200309_150255.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 5
  • 20200309_150349.jpg
    20200309_150349.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 6
  • 20200309_151302.jpg
    20200309_151302.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 7
Is indd 130 breed op papier (eigenlijk 127 gemeten binnenmaats🤣) maar je kunt er 2 motoren in kwijt als je de 2e net iets verder naar achteren zet indd. Maar het houdt niks over. Om er prettig 2 in te kunnen hebben is 1.50 wel wenselijk.

Ik heb hem nu in de stalling staan. Zomers (tijdens het seizoen) zal hij wel wat meer bij huis staan gok ik zo.
Precies ja, zomers zou ik ook niet zo mee zitten maar in de winter zou ik hem graag binnen zetten.
Nu kan ik mijn garage helemaal om gaan gooien maar een 2e garage of andere stalling zou ideaal zijn.

Maar mooie aanhanger, ga je veel plezier van hebben.
 
Er zat inderdaad een weerstand (100ohm) in het contactslot verwerkt. Deze heb ik gewoon weer tussen de draad gesoldeerd.
uiteindelijk is het allemaal vrij eenvoudig, alleen ik heb alles zonder schema uitgezocht, dus het was even meten en uitzoeken op die manier.
Ik zou op de mijne ook graag het contactslot verwijderen. Kun je mij wat meer uitleg geven hoe ik dit juist moet doen? Alvast dank grts jerom
 
Ik zou op de mijne ook graag het contactslot verwijderen. Kun je mij wat meer uitleg geven hoe ik dit juist moet doen? Alvast dank grts jerom

pff daar vraag je me wat. Ik heb het uigezocht, uitgevoerd en weer uit mn hoofd verwijderd. anders gaat die dikke kop nog vol zitten ook haha.
wat er nog is blijven hangen:

er zitten 3 schakelingen in je contact wanneer je je sleutel op contact draait.
1 kun je aan elkaar knopen (is voor teller verlichting) en gaat toch uit als je de andere schakeling verbreekt.
die andere 2 heb ik bij elkaar op gezet en die schakel is nu met een relais.
De 100ohm weerstand die erin zit heb ik gewoon in dezelfde lijn tussen de draad gesoldeerd en afgewerkt met krimpkous.

Met wat basis kennis een multimeter, schema en soldeer aparaat moet je een heel eind komen. Het is mij ook gelukt namelijk haha ;)
 
Ondertussen gelukt om mijn contact te verwijderen.
Hierbij enkele foto's van mijn gsxr 1000 K3
Op de foto's zat de bigbrakekit er nog niet op

-wp achterschok
-hk race voorvorkombouw
- power commander 3
-k&n luchtfilter
-pair valve block off plates
-Yoshimura uitlaatcollector
-lazer hotcam demper
-quickshifter
-renthal clipons
-wp stuurdemper
-stuuruitslag protectie
-brembo rempomp+ koppelingshendel
-braking bigbrakekit vooraan 320mm
-lithium batterij
-motoholders kuipframe
-verstelbare voetsteunen
-gear indicator
-kettingbescherming
- ik zal nog wel dingen vergeten zijn

Motor heeft nu ong 173pk op het achterwiel
IMG_20190826_161016391_HDR.jpg
FB_IMG_1583841565410.jpg
IMG_20190826_161002348.jpg
IMG_20190826_160916467_HDR.jpg
 
Ik had hem voorbij zien komen jah _O-
De arrow is een erg mooi dempertje vind. Zonder DB killer is het echt een gigantische herrie bak (komt door de grote doorlaat). Ik denk dat hij met DB killer wel binnen de norm voor Assen en Zandvoort valt hoor, alleen ik heb toch liever iets achter de hand waarvan ik zeker weet dat het stil genoeg is. Heb deze demper van Willem over genomen, hij reed hiermee zonder DB killer op Assen en Zandvoort :t
 
Ik had hem voorbij zien komen jah _O-
De arrow is een erg mooi dempertje vind. Zonder DB killer is het echt een gigantische herrie bak (komt door de grote doorlaat). Ik denk dat hij met DB killer wel binnen de norm voor Assen en Zandvoort valt hoor, alleen ik heb toch liever iets achter de hand waarvan ik zeker weet dat het stil genoeg is. Heb deze demper van Willem over genomen, hij reed hiermee zonder DB killer op Assen en Zandvoort :t

Maar 1 manier om erachter te komen!

Ik heb ook een back up demper. Originele uitlaat met verloop naar mijn Maxtreme systeem.
 
Ik had hem voorbij zien komen jah _O-
De arrow is een erg mooi dempertje vind. Zonder DB killer is het echt een gigantische herrie bak (komt door de grote doorlaat). Ik denk dat hij met DB killer wel binnen de norm voor Assen en Zandvoort valt hoor, alleen ik heb toch liever iets achter de hand waarvan ik zeker weet dat het stil genoeg is. Heb deze demper van Willem over genomen, hij reed hiermee zonder DB killer op Assen en Zandvoort :t

Ik heb dezelfde eronder hangen, geen probleem zonder killer op Assen gehad ( ga ook niet zo hard 😅)
Maar merk wel veel vermogen verlies met killer erin.
zat al te kijken naar andere demper, zag die van Willem ook al te koop staan.
Rij vooral op straat en ben benieuwd wanneer ik een keer problemen krijg met deze demper.
 
Ik heb dezelfde eronder hangen, geen probleem zonder killer op Assen gehad ( ga ook niet zo hard 😅)
Maar merk wel veel vermogen verlies met killer erin.
zat al te kijken naar andere demper, zag die van Willem ook al te koop staan.
Rij vooral op straat en ben benieuwd wanneer ik een keer problemen krijg met deze demper.

Jij hebt zo`n Arrow demper bedoel je?
Bijna elke demper waar je een DB killer in schroeft kost flink vermogen.
Die arrow heeft een doorlaat van bijna 60mm deze wordt op het einde gesmoord door een killer van 30mm.
Die Bos heeft een doorlaat van 48mm (zonder killer), als ik die zonder killer kan rijden, zou dat theoretisch een voordeel moeten zijn ten opzichte van de arrow.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: vino
Terug
Bovenaan Onderaan