Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Mooie snelvulkan
9BC4DED8-8A99-4DBE-882C-89716578F7AE.jpeg

Maar binnenwerk verneukt de flow
A82BF2D4-706A-424A-9B3F-6BCFB4B39B7D.jpeg


Dremel for the win!
72CC8ED1-6C16-4DB1-A1B2-2C8A2C954266.jpeg


De tank op de motor vd winter maar ff doen, die moet nog ff uitluchten 💥🔥😬
 
Hallo vraagje wellicht weet iemand hier antwoord op deze vraag; of een k8 kappenset 1 op 1 op een k7 past? Alles is passend te maken natuurlijk dat snap ik ;)
Poosje weggeweest maar ben sinds gister in bezit van een k7 gsxr 600 en wil volgend jaar weer meer gaan rijden op het baan.
Alvast bedankt en sportieve groet Andrew
 
Hallo vraagje wellicht weet iemand hier antwoord op deze vraag; of een k8 kappenset 1 op 1 op een k7 past? Alles is passend te maken natuurlijk dat snap ik ;)
Poosje weggeweest maar ben sinds gister in bezit van een k7 gsxr 600 en wil volgend jaar weer meer gaan rijden op het baan.
Alvast bedankt en sportieve groet Andrew

Je hebt geloof ik het subframe van de k8 nodig. Dan past het.
 
Iemand hier ervaring met storing c93 op de stuurdemper van ene k9? Als ik de bekabeling doormeet is alles in orde echter ook al een andere demper geprobeerd echter blijft de storing erin. Ik weet dat je hem kan uitzetten dmv een flash maar die 250 euro wou ik eigenlijk uitsparen 😁
 
Iemand hier ervaring met storing c93 op de stuurdemper van ene k9? Als ik de bekabeling doormeet is alles in orde echter ook al een andere demper geprobeerd echter blijft de storing erin. Ik weet dat je hem kan uitzetten dmv een flash maar die 250 euro wou ik eigenlijk uitsparen 😁

euhm heef een k9 een elektronisch geregelde stuurdemper?
(Geen idee dus)

edit: met Google vind ik een hele zwik meldingen... take your pick 😬
 
Bart ik heb gereageerd in het GSXR 1000 topic, er zijn zeker weerstanden voor te koop.
Meeste aftermarket stuurdempers zijn niet elektronisch en daar zit dan zo'n weerstand bij.

Ik zoek morgen even voor je, zo laatste nachtdienst ;)
 
Bart ik heb gereageerd in het GSXR 1000 topic, er zijn zeker weerstanden voor te koop.
Meeste aftermarket stuurdempers zijn niet elektronisch en daar zit dan zo'n weerstand bij.

Ik zoek morgen even voor je, zo laatste nachtdienst ;)

Ja ook al gepost, weerstand heb ik ook al besteld. Voor de 2 tientjes het proberen waard hopelijk werkt dat 😁
 
Hallo allemaal,

Sinds afgelopen weekend heb ik een GSX-R750 K4 voor het circuit gekocht.
Na een aantal bochten trainingen te hebben gevolgd en twee keer op Assen te hebben gereden (onder begeleiding) toch besloten dit niet meer met mijn GSX-R750 L1 te gaan doen. Wil komend jaar meer circuitdagen gaan rijden, geen competitie dus denk niet dat ik hier helemaal thuis hoor... maar vind het leuk om mee te lezen! En vooral ook hier en daar wat op te steken. 😇

IMG-20201010-WA0015.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Hallo allemaal,

Sinds afgelopen weekend heb ik een GSX-R750 K4 voor het circuit gekocht.
Na een aantal bochten trainingen te hebben gevolgd en twee keer op Assen te hebben gereden (onder begeleiding) toch besloten dit niet meer met mijn GSX-R750 L1 te gaan doen. Wil komend jaar meer circuitdagen gaan rijden, geen competitie dus denk niet dat ik hier helemaal thuis hoor... maar vind het leuk om mee te lezen! En vooral ook hier en daar wat op te steken. 😇

Bekijk bijlage 1554154

welkom!!! en in de basis heb je echt een leuke fiets gekocht die goed mee kan komen!! daar weten een paar lui hier alles van🔥👊
 
welkom!!! en in de basis heb je echt een leuke fiets gekocht die goed mee kan komen!! daar weten een paar lui hier alles van🔥👊

Dankje!
Ja het meeste (wat ik denk nodig te hebben haha) zit er wel op :)
Vorig jaar 2.06.969 gereden, nog genoeg te oefenen dus maar wat heb ik daar al van genoten toen!
 
Een stille demper 😁
Dat inderdaad maar zit ook een open BOS demper bij, deze komt waarschijnlijk niet door de geluidmeting bij Assen.
Verder zit er een Brembo RC19 rempomp op
Stalen remleidingen
Versnellings indicator
PP clipons
PP rem-schakelset
Powercommander en quickshifter
Stomgrips
Redelijke banden nog (Pirelli Rossa Corso) en nog wat extra/reserve onderdelen (iets met TPS sensor 🙈) en oa race kuip.
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Hallo allemaal,

Sinds afgelopen weekend heb ik een GSX-R750 K4 voor het circuit gekocht.
Na een aantal bochten trainingen te hebben gevolgd en twee keer op Assen te hebben gereden (onder begeleiding) toch besloten dit niet meer met mijn GSX-R750 L1 te gaan doen. Wil komend jaar meer circuitdagen gaan rijden, geen competitie dus denk niet dat ik hier helemaal thuis hoor... maar vind het leuk om mee te lezen! En vooral ook hier en daar wat op te steken. 😇

Bekijk bijlage 1554154
Welkom! En ook met alleen trackdays ben je van harte welkom hier. Rijden is rijden!
Je combineert 2 van mijn oude fietsen:
leukopdefoto_701066.jpg
IMG_3088.jpg


welkom!!! en in de basis heb je echt een leuke fiets gekocht die goed mee kan komen!! daar weten een paar lui hier alles van🔥👊
Ja zijn best aardige rondjes mee te rijden O-) :P

Een stille demper 😁

Die kan dubbelen als anti wheelie bar
 
Update voor de OP

FB_IMG_1600892564897.jpg


GSXR600 2017

Specs:
- Yoshimura kabelboom
- Yoshimura nokkenassen
- Yoshimura koppakking
- Yoshimura uitlaatsysteem
- K tech cartridges voor
- K tech shock
- K tech stuurdemper
- Dynojet quickshifter
- Lighttech rearsets
- Brembo rcs19 rempomp
- Domino snelgas
- CRC kuipset + zit
- benzine aftap punt ( elektrisch)
 
Update voor de OP

Bekijk bijlage 1556624

GSXR600 2017

Specs:
- Yoshimura kabelboom
- Yoshimura nokkenassen
- Yoshimura koppakking
- Yoshimura uitlaatsysteem
- K tech cartridges voor
- K tech shock
- K tech stuurdemper
- Dynojet quickshifter
- Lighttech rearsets
- Brembo rcs19 rempomp
- Domino snelgas
- CRC kuipset + zit
- benzine aftap punt ( elektrisch)
Doe ik later op de pc ff.
 
Update voor de OP

Bekijk bijlage 1556624

GSXR600 2017

Specs:
- Yoshimura kabelboom
- Yoshimura nokkenassen
- Yoshimura koppakking
- Yoshimura uitlaatsysteem
- K tech cartridges voor
- K tech shock
- K tech stuurdemper
- Dynojet quickshifter
- Lighttech rearsets
- Brembo rcs19 rempomp
- Domino snelgas
- CRC kuipset + zit
- benzine aftap punt ( elektrisch)

Strakke en complete 600 :t :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan