beegeegerrit
Die hard MF'er
- 26 mrt 2010
- 442
- 114
als je vooraan en achteraan samen doet word hij toch nog korter gegeard, niet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
klopt. kleiner voor en groter achter, dan wordt die korter gegeard.als je vooraan en achteraan samen doet word hij toch nog korter gegeard, niet?
Je bedoelt lichter dan het nu is! Ik dacht lichter dan wat ik had.Hij laat die -1 voor zitten (tenminste, zo vat ik het op) dus hij gaat hem nog lichter vertanden, meer trekkracht dus.
Met -1 en +3 achter kom je met standaard ketting lengte niet meer weg volgens mij. Je zult dus een langere ketting moeten nemen. Of niet achter +3 doen, maar voor nog een keer -1 en achter laten zitten.
Mooiste is natuurlijk diverse achter tandwielen en aanpassen op het circuit. Voor had ik dus 15 en achter op Mettet zo groot als de ketting aan kon. Top haal je toch niet daar.idd de -1 vooraan blijft zitten en vroeg mij af of ik achter dan beter +2 of +3 zou doen
ik rijd meestal kleine circuits alla Mettet en Croix
lengte ketting is idd mss wel een dingetje ,denk om dan +2 te kiezen achteraan
Ja met een 1000 weer ander verhaal.
idd de -1 vooraan blijft zitten en vroeg mij af of ik achter dan beter +2 of +3 zou doen
ik rijd meestal kleine circuits alla Mettet en Croix
lengte ketting is idd mss wel een dingetje ,denk om dan +2 te kiezen achteraan
Had ik geen last van, moet ik zeggen. Kan persoonlijk zijn, misschien dat @JC-GSX-R het anders ervaren heeft.zeker weten ja, maar met een 600 zat het hele korte ook heel veel schakelen betekenen, dit kost ook tijd natuurlijk.
denk dat je met een 750 prima uitkomt met -1 voor en +2 of 3 achter.
nog korter word die alleen maar super zenuwachtig van meestal.
Soepelere gashand creërendie 1000cc die bocht uit wegtrekken vind ik irriterend, had soms gevoel dat ik stil stond dus met die +2
zou dat ietsje minder moeten, zij als ik tenminste op tijd op de gas durf gaan (ben beetje benauwd voor high sider)
al enkel waarschuwingen gekregen
Nog delen nodig?Lekker Knievel!
Ik heb gisteren nog een 2e circuit srad overgenomen. Ik was bang dat ik ivm drukte de mijne niet af zou krijgen, dus een plan B was geen overbodige luxe
Snel een goeie remupgrade gegeven en nu is hij bijna klaar.
Mijn eigen moet nog flink wat gebeuren, maar blok loopt iig weer!