Racen op een oude CBR (PC25, PC31)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt nog...Hoop ik
Mijn camera is een zooitje

Ik heb ook alleen een piccie van je fiets met het kontje erop.
Dacht dat ik er ook een had gemaakt dat je hem er ff af had :?

zie nu net dat de 2500 posts is gehaald,dus 1 van de die hard cbr rijders kan een nieuw topic openen ;)
 
Laatst bewerkt:
Is het nuttig om een stuurdemper te monteren op een PC25 ... heeft iemand uberhaubt een stuurdemper gemonteerd op de pc25? op hogere snelheden (Sacrementsheuvel Zolder) wordt het stuur licht en begint te zwabberen ....
 
Ik heb op mijn PC35 een stuurdemper zitten. Stuur wordt wel licht op de heuvel maar zwabberen ho maar. Ben er dus wel gelukkig mee.
 
Ik heb op mijn PC35 een stuurdemper zitten. Stuur wordt wel licht op de heuvel maar zwabberen ho maar. Ben er dus wel gelukkig mee.
Hebbie mss een piccie van de bevestiging? We hebben wel een stuurdemper liggen maar geen bevestiging voor een pc25.

En wil 1 van de diehards even een nieuw topicje openen? Dan kan ik er een verslagje neerladen van afgelopen vrijdag (Zolder). :9
 
Is het nuttig om een stuurdemper te monteren op een PC25 ... heeft iemand uberhaubt een stuurdemper gemonteerd op de pc25? op hogere snelheden (Sacrementsheuvel Zolder) wordt het stuur licht en begint te zwabberen ....
Daar had ik eerst ook last van. Zelfs een paar keer een kleine tankslapper gehad...

Sindsdien zorg ik er voor dat ik voor de sacramentsheuvel opschakel (om wheelies vanwege al dat brute vermogen tegen te gaan :+), en niet precies op het bovenste punt ga verzitten voor de linker die erna zit. Dus of voordat je bovenaan bent gaan verzitten, of tijdens de "afdaling".

Ook ligt mijn instuurpunt voor de linker niet bovenop de heuvel zoals bij veel mensen, maar pas onderaan (op de heuvel rechts houden).

Door dit alles heb je zo veel mogelijk rust in de fiets bovenop de heuvel. Het stuur wordt nog wel licht (daar helpt een stuurdemper ook niet tegen), maar hij zwabbert niet meer.
 
Zo doe ik het ook.....

@Jouri, zal van de week ff een piccie maken. CBR staat ingebouwd tussen de rest dus moet ff wat schuiven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan