Heb er volgens mij nog 1 liggen voor een 2003 model .Iemand toevallig de originele te koop?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb er volgens mij nog 1 liggen voor een 2003 model .Iemand toevallig de originele te koop?
Heeeel misschien dat ik het met een andere schakelstang op heb kunnen lossen. Ik laat het vandeweek even weten!Heb er volgens mij nog 1 liggen voor een 2003 model .
Ben benieuwd waar je dan mee bezig bentHeeeel misschien dat ik het met een andere schakelstang op heb kunnen lossen. Ik laat het vandeweek even weten!
Niets aparts haha!Ben benieuwd waar je dan mee bezig bent
Ik ga experimenteren met een 19mm Hel rempomp en dan ook slag 18, dus in theorie dezelfde set-up als jij nu hebt:Zijn hier mensen die al geëxperimenteerd hebben met rempompen voor circuit rijden?
Ik heb nu een brembo rcs 19 x18/20. Die staat op slag 18. Maar ik heb horen waaien dat een 17mm pomp beter zou zijn. Iemand ervaring mee?
Het gaat om een PC40 btw
Ik heb deze ook op mijn beide circuitfietsen .Ik ga experimenteren met een 19mm Hel rempomp en dan ook slag 18, dus in theorie dezelfde set-up als jij nu hebt:
Bekijk bijlage 1892165
Rijd je nog met een CBR600 en zo ja, met originele klauwen? Dan laat ik mooi de 19 : 19 zitten en neem ik het nokje wel mee naar de volgende circuitdag als het echt niet bevalt.Ik heb deze ook op mijn beide circuitfietsen .
Zijn echt fantastisch.
Ik gebruik de 19 : 19 ratio en geeft voldoende feeling.
Zo word de pomp ook geleverd.
Let goed op de spoed van de banjo bout dat je niet per ongeluk de verkeerde erin draaid dan verpest je je draad.
Hier gaat het wel om een 17.5mm pomp, maar het lijkt geen slecht idee om het eens te proberen.Hier zit best wel veel verschil in ja.
Meest belangrijke is de diameter van de zuigers van je remklauwen.
ik heb op m`n suzuki 4x 32mm zuigers en dan 2 klauwen.
daarbij is de sweetspot een 17mm rempomp.
met een 19mm rempomp is deze behoorlijk stijf te noemen waar je met 17 meer kan doseren.
maar ook is het gevoel wat gewenst is voor iedereen anders.
heb je een remklauw met 4x 34mm zuigers dan is de 17 weer te klein en krijg je een veel te grote slag.
bij galespeed hebben ze een mooi rekentooltje er voor:
Master cylinder fit calculation DOUBLE│GALE SPEED
Mooi pompjeIk ga experimenteren met een 19mm Hel rempomp en dan ook slag 18, dus in theorie dezelfde set-up als jij nu hebt:
Bekijk bijlage 1892165
Ik gebruik de originele klauwen Idd .Rijd je nog met een CBR600 en zo ja, met originele klauwen? Dan laat ik mooi de 19 : 19 zitten en neem ik het nokje wel mee naar de volgende circuitdag als het echt niet bevalt.
Ik heb de dubbele banjo die bij de pomp geleverd is handvast erin gedraaid zonder problemen
Enige uitdaging is met de remleidingen. Na de vakantie even kijken hoe we die vrij kunnen leggen. Met de oude pomp liepen deze achter de koppelingskabel langs, maar daar lagen ze nu niet vrij. Volgende week een even op het gemak kijken hoe we dat het mooiste op kunnen lossen.
Bekijk bijlage 1892212
Hier gaat het wel om een 17.5mm pomp, maar het lijkt geen slecht idee om het eens te proberen.
Bedankt voor de link
Die rempomp die je nu hebt is prima, wat voor tijd rijd je op assen?Zijn hier mensen die al geëxperimenteerd hebben met rempompen voor circuit rijden?
Ik heb nu een brembo rcs 19 x18/20. Die staat op slag 18. Maar ik heb horen waaien dat een 17mm pomp beter zou zijn. Iemand ervaring mee?
Het gaat om een PC40 btw
Geen idee, heb nog nooit op Assen geredenDie rempomp die je nu hebt is prima, wat voor tijd rijd je op assen?
Hoe komt je ooit bij de onderste gaskabel op het gasklephuisAlles wat in de weg zit eraf, kabels wisselen. Even goed afstellen zodat de trekkende en duwende kabel elkaar niet ‘tegenwerken’.
Testen en daarna alles terug bouwen.
Is niet moeilijk, soms wat gepriegel.
Succes
Haha . Heel herkenbaar .Hoe komt je ooit bij de onderste gaskabel op het gasklephuis
Of moet er nog meer af? Bij de gashendel heb ik de kabels al los.
Bekijk bijlage 1893207
Hoe komt je ooit bij de onderste gaskabel op het gasklephuis
Of moet er nog meer af? Bij de gashendel heb ik de kabels al los.
Bekijk bijlage 1893207
Afstellen kun je zo bij . Die zie je al op de foto .Dit is gewoon dikke ellende . Gaskleppenhuis er af is zo'n beetje de beste keuze. Je zult de kabel moeten afstellen en dat zit ook aan de onderkant.
Zoals je het op de foto heb kun je het gewoon doen ..Klopt, daar kun je goed bij en draaide ik met de oude kabel ook zo los. Met het gasklephuis gemonteerd moet ik er zo wel bij kunnen dus?
Met Brembo klauwen moet je idd 320 schijven steken (een maatje van me heeft er te koop, als je interesse hebt breng ik je in contact met hem).
Ik heb onlangs de Hell klauwen eens getest. Ik was er aangenaam oververrast het was mijn motor niet, dus reed wel met wat reserve. Die passen wel op de 310 schijven, en werken met de originele remblokken. Het zijn wel geen monoblocks.