Thanks, deze had ik inderdaad als eerste gevonden. Leek mij prima, maar op marktplaats is er een verkoper die mij verzekert dat RSV4 spiegels wel passen op een RSV 1000 R 2008 model. Ik laat de h-h maat wel opmeten voor de zekerheid. Die RSV4 spiegels zijn langer en LED.
Mysterie opgelost.Ik had op mijn vorige circuitdag problemen om de motor aan te krijgen. Moest telkens aanduwen.
Bleek dat mijn powercommander niet reageerde. Nu kwam ik erachter dat dat door mijn quickshift module komt.
Als deze aangesloten is op de pc3 dan reageert de PC niet, haal ik hem los dan werkt hij wel meteen.
Nu zou ik willen weten of alle injecteren gewoon werken als ik de module on aangesloten laat?
Dacht zelf van wel aangezien de injecteren gewoon doorgelust zijn op de originele aansluitingen.
Zo niet dan ga ik het los halen en aansluiten als origineel tot ik een 9v Aansluiting heb voor de pc3 zodat ik hem kan updaten.
Alvast bedankt!
Ok, pmIk heb PP tuning (brede) clipons op m'n PC37 (met PC40 vork). Die bevallen me heel prima vanwege de extra breedte, dus minder zwaar om in te sturen.
Ik heb overigens daarom ook nog een setje originele clipons liggen voor een PC40. Mag je ook overnemen wat mij betreft, stuur me dan even een PB'tje.
Ik kijk altijd waar op dat moment de APE spanner het minst kost als ik er 1 nodig heb.iemand een goed adres voor een distributie spanner voor een PC40
Iemand een tip voor het loshalen van het gasklephuis?
Krijg dat ding nooit los van een 600RR
Ik wil de gaskabels vervangen.
Jemig, dat probeer ik juist te voorkomenVolgens mij heb ik 2 banden lichters gebruikt aan weerszijden. Eenmaal los geweest met vet ertussen ging het al veel beter.
Het zweet stond op mijn voorhoofd door het toepassen van geweld. Tilde bijna de hele motor op aan enkel het gasklephuis voor mijn gevoel.Dat moet met een beetje gepast geweld ... heb je de bouten aan beide kanten losgedraaid? En de kelken eruit?
Jemig, dat probeer ik juist te voorkomen
Ik weet niet beter dat deze er zonder gereedschap af hoort te komen. Wel bij mijn GSXR. Beetje heen en weer en plopt meteen los (die heeft dan wel weer vreselijk slechte klemmen waarmee ze vast moeten, maar goed).
Ik hoopte dat er een systeem of iets in zat bij de 600RR. Eerst ene kant en dan de andere ofzo iets.
Ik ga vandaag of morgen nog eens proberen afhankelijk van het weer. Kelken heb ik eruit! Tank omhoog met een spandband. Kleine handjes heb ik dus kan er goed bij. Spierkracht ontbreekt als ik het zo lees.
Ok! Bedankt voor de tip.Ik vond het niet gewoon inderdaad, maar het hoort blijkbaar zo. Alles is gewoon heel gebleven en de motor doet het dus het zal er wel op gemaakt zijn. Weinig keus.
Een snelkoppeling in de fuel leiding werkt ideaal. Wel eentje met de juiste en veilige koppeling.Jemig, dat probeer ik juist te voorkomen
Ik weet niet beter dat deze er zonder gereedschap af hoort te komen. Wel bij mijn GSXR. Beetje heen en weer en plopt meteen los (die heeft dan wel weer vreselijk slechte klemmen waarmee ze vast moeten, maar goed).
Ik hoopte dat er een systeem of iets in zat bij de 600RR. Eerst ene kant en dan de andere ofzo iets.
Ik ga vandaag of morgen nog eens proberen afhankelijk van het weer. Kelken heb ik eruit! Tank omhoog met een spandband. Kleine handjes heb ik dus kan er goed bij. Spierkracht ontbreekt als ik het zo lees.
Gewoon schakelas armpje omdraaien. Kan bij de PC40 gewoon, waarschijnlijk PC37 ook. Misschien de slangen even opzij trekken met een beugeltje voor ruimte.Goedenavond,
Is er toevallig iemand die nog een schakelset ( omgekeerd schakelen ) heeft liggen voor de Crb 600 pc 37 (of 40 ) ?
Vriend van mij willen we op weg helpen richting zijn eerste vrij rij dag, en dan wel gelijk op de juiste manier aan leren
Hoor het graag,
Groetjes,
Rutger
Gewoon schakelas armpje omdraaien. Kan bij de PC40 gewoon, waarschijnlijk PC37 ook. Misschien de slangen even opzij trekken met een beugeltje voor ruimte.