Radio wekt me nu als iemand op mijn erf loopt.

Ik denk dat de meeste reageerders hier er al vanuit gaan dat TS voor eeuwig slaapt, vanwege de "zeer" onveilige installatie.

Ik denk zelf persoonlijk dat TS nog springlevend is en dat alles zeer goed gaat in zijn leven.
 
Dat mag wel maar daar zijn een paar regels aan verbonden. Je moet een harnasgordel dragen met een middenrailwagentje en de ladder moet voorzien zijn van een middenrail. Verder moet je een positioneringshaak gebruiken en dient de ladder goedgekeurd zijn door een bevoegde instantie. De ladder moet wel gezekerd zijn en niet om kunnen vallen natuurlijk. En je moet goeie instructies gehad hebben en naleven. En een mobiele telefoon bij je hebben met daarin voor geval van nood het nummer van gebouwbeheer. Werkschoenen S3 en een helm op.

Waar protocollen binnenkomen verdwijnt het verstand 8)7
 
Waar protocollen binnenkomen verdwijnt het verstand 8)7

Jep.
Komt Mister Veiligheid de fabriek in lopen.
Gelijk een hoop commentaar dat je op allerlei punten onveilig bezig bent:?terwijl je afgeladen volhangt met veiligheidsmiddelen.
En dan kijk je naar beneden en zeg je, trek eerst zelf maar eens jouw bejubelde veiligheidsschoenen aan!

En dan druipt ie gelijk weer af:t8)7
 
Jep.
Komt Mister Veiligheid de fabriek in lopen.
Gelijk een hoop commentaar dat je op allerlei punten onveilig bezig bent:?terwijl je afgeladen volhangt met veiligheidsmiddelen.
En dan kijk je naar beneden en zeg je, trek eerst zelf maar eens jouw bejubelde veiligheidsschoenen aan!

En dan druipt ie gelijk weer af:t8)7

Ik vraag altijd eerst wie zijn/haar eerst opvolgende chef is. Geeft ook altijd heerlijke "krimpmomentjes". O-)
 
Hervelt zei: YMvK en vergelijkbaar (VMvK en Vult) heeft geen beschermende aardmantel maar mag wel in de grond gelegd worden, onbeschermd op zo'n 60 cm maar mag ook ondieper mits de kabel in een beschermende buis gelegd wordt (Hostaliet slagvaste pijp of in metalen buis)

Dit is effe nieuw voor mij, dat met die stalen buis vind ik plausibel maar de overige opties gaan gewoon niet gebeuren, niet bij mij... wat een ander doet. Vind het maf hoor, dat het zo mag
Nou bracht je me aan het twijfelen.

Gewone YMvK mag wel in de grond gelegd worden mits gelegd in mantelbuis of stalen buis.
Maar wel net als grondkabel op 60'cm diepte.
Uitzondering voor die diepte is meen ik als je de kabel onder een tegelpad legt.
 
Volgens mij ben je 380 V vergeten op je motor te zetten ,weet je precies wie de dader is .8)7:Y_O-_O-
 
Jep.
Komt Mister Veiligheid de fabriek in lopen.
Gelijk een hoop commentaar dat je op allerlei punten onveilig bezig bent:?terwijl je afgeladen volhangt met veiligheidsmiddelen.
En dan kijk je naar beneden en zeg je, trek eerst zelf maar eens jouw bejubelde veiligheidsschoenen aan!

En dan druipt ie gelijk weer af:t8)7

In 1974 misschien een keer voorgevallen maar nu maken ze geen vouten meer.
 
In 1974 misschien een keer voorgevallen maar nu maken ze geen vouten meer.

Oké.
Dus voor dat baantje bestaat een opleiding en na 4 jaar krijg je een diploma uitgereikt?

Werkvolk heeft een schijthekel aan die veiligheidsmensen omdat ze iedereen over 1 kam scheren.
Ik snap dat er tokkies rondlopen onder het werkvolk die het nooit leren zonder dat je ze hard aanpakt.
Er word gewoon niet reëel gekeken of een werksituatie wel werkbaar is. Als het werk gevaarlijker is als je de regels volgt dan ben je toch gek om het niet anders te doen?
 
Buiten het feit dat het ongelooflijk prutswerk is dat nog eens levensgevaarlijk is ook. Het idee op zich is wel geinig maar ik zou het zelf met een fatsoenlijke bewegingsdetector en andere losse componenten maken en de boel fatsoenlijk aansluiten.
 
Oké.
Dus voor dat baantje bestaat een opleiding en na 4 jaar krijg je een diploma uitgereikt?

Werkvolk heeft een schijthekel aan die veiligheidsmensen omdat ze iedereen over 1 kam scheren.
Ik snap dat er tokkies rondlopen onder het werkvolk die het nooit leren zonder dat je ze hard aanpakt.
Er word gewoon niet reëel gekeken of een werksituatie wel werkbaar is. Als het werk gevaarlijker is als je de regels volgt dan ben je toch gek om het niet anders te doen?


Ik bedoel dat zo'n kwiebusch met zijn sneakers op de bouw rondloopt..


Buiten het feit dat het ongelooflijk prutswerk is dat nog eens levensgevaarlijk is ook. Het idee op zich is wel geinig maar ik zou het zelf met een fatsoenlijke bewegingsdetector en andere losse componenten maken en de boel fatsoenlijk aansluiten.
.
Hollender, Daar gaat het helemaal niet meer over:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan