Het zijn er ook zoveel, je ziet er al snel 1 over het hoofdHey Sander, weer een super topic om te volgen...'k had dit draadje even gemist en je bent alweer halverwege
Leuke fiets, ideale partner om met m'n KLE een dagje te gaan rijden.
Fijne zondag nog !
Thanks!aahhh kijk leuk project dit gaan we volgen!!! suc6 met je project
Thanks! Daar ben ik me terdege van bewustMooi werk.
Blijft ong 3 minuten schoon
Ff goed inslijpen, speling goed zetten, en go!
Daar kom je nu meeDie demper is net niet de goede, dat plastic eindstuk smelt, je kan beter op aliexpress voor 18 euro (en 20 shipping) zon nep-Akra kopen, die zijn top!
Snap wat je wil zeggen, maar het stoort me op het moment niet echt. Probleem met het filter is dat de schokdemper in de weg zit net achter de carburateur. Zie:Leuk project! Gaat dat K&N geval nog iets aan verandert worden? Vind zoals deze nu zit ernstig afbreuk doen aan de algehele lijn des motors. Maar dat is mijn bescheiden mening
Kleiner filter, geen filter?
Eventueel optie 1 jaKleiner filter, geen filter?
Is vast wel iets op te verzinnen, maar het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn om warme lucht binnen te trekkenKan dat filter niet onder de tank gefröbeld worden?
Lekker uit het zicht.
Ik zal het eens vragen aan mijn vriendinOude panty?
Prachtig!
Vandaag na het werk nog een beetje gesleuteldBlok op zijn kop op de bank:
Prettig weekend!
Drijfstang kan er alleen uit door hem er uit te persen. Had de verkleuring ook gezien, maar er is geen speling buiten het boekje te vinden. Wat ik ook zie op het web (meer bepaald het XL forum) is dat de drijfstang vanuit de fabriek al een verkleuring heeft bij het bigend op de drijfstang, hetgeen de mijne ook heeft. Ziet er zo uit:Hmm, ik zou toch benieuwd zijn naar dat big-end lager want de krukwangen zijn duidelijk verkleurd...
dit dat een in elkaar geperste krukas of kan je de drijfstang delen.. ik zie geen tapeinden en moeren..
Thanks!Lekker bezig daar
Precies! Bedankt voor het meedenkenAls de krukwangen zo'n verkleuring moeten krijgen van een slecht big-end lager dan zou deze nu al volledig vast gelast staan.
Dan zou eerder het big-end oog van de drijfstang gaan verkleuren want die heeft veel minder materiaal wat verwarmt moet worden.