Ranzig resultaat na crash (gore foto)

Ik heb een keer een hele set ultra ranzige foto's gezien van iemand die met zijn motor onder een vrachtwagenwiel was beland.
Dat was echt ranzig in het kwadraat, ik weet niet of het echt was, ik kon het ff niet terugvinden, maar als ik het vind zal ik wel ff een url posten
 
En nu effe lekker ontbijten :r Ikwist dat ik de foto eigenlijk niet wilde zien maar kijk toch |( Volgens mij heb ik 'm trouwens al eerder gezien op dit forum.
 
Tja,wat zal ik zeggen :j e bent een rund als je zonder goede bescherming stunt.Laat Leo de haas maar eens zo'n foto zien op Tv.Gaan motor en brommer rijders die denken dat ze onkwetsbaar zijn misschien eens een beetje nadenken wat ze aan moeten trekken. |(
Btw www.rotten.com is een site die errug ranzig is voor mensen met een verdorven geest of als je nieuwsgierig bent zoals ik.Kan het soms niet laten.Heb achteraf ook wel eens bedenkingen als je zo'n site heb gezien. '(
 
Als de foto echt is en ze horen bij elkaar dan heeft ie nu een rolstoel met lichtmetalen velgjes. Of zo'n bejaardenscootertje. Maar daar kan ie wel veilig wheelies mee maken. Kijk maar naar de reclame op TV!

Ziet er wel lekker uit, doe maar een kilo...

Als die foto echt is en ze horen bij elkaar dan is ie nu de pieren aan het voeren. Als je been zover opengereten is dan ben je binnen een minuut zoveel bloed kwijt dat je het ziekenhis niet levend haalt.

Lijkt wel dat ze bijelkaar horen, zelfde broek, schoenen en volgens mij ook zelfde helm.
 
Ik heb een keer een hele set ultra ranzige foto's gezien van iemand die met zijn motor onder een vrachtwagenwiel was beland.
Dat was echt ranzig in het kwadraat, ik weet niet of het echt was, ik kon het ff niet terugvinden, maar als ik het vind zal ik wel ff een url posten

volgens mij heb ik die ook wel s gezien. dan zie je toch allemaal van die stukken vlees op de weg liggen en nog een apart been ergens ofzo?

en voor de liefhebbers:
http://www.rotten.com

kun je veel van dit soort foto's vinden.

edit:heb dr net ff voor t eerst sinds lange tijd weer op gekeken ennuh...een echte aanrader: zorg dat je nix zit te eten.damn dr staat me wat ranzigs tussen :r

jullie zijn gewaarschuwd })
 
Laatst bewerkt:
Als die foto echt is en ze horen bij elkaar dan is ie nu de pieren aan het voeren. Als je been zover opengereten is dan ben je binnen een minuut zoveel bloed kwijt dat je het ziekenhis niet levend haalt.

Lijkt wel dat ze bijelkaar horen, zelfde broek, schoenen en volgens mij ook zelfde helm.

Joris , kijk eens goed!!
De handschoenen, liggen er naast, hij heeft nog steeds een broeksriem in zijn broek ( het middel om meteen in dit geval een knevel aan te leggen, om extreem bloedverlies te voorkomen)voor dit persoon is het einde oefening, bij dit soort verwondingen, raak je allicht slagaders, gezien de stille getuigen, zeg ik dat hij naar de eeuwige jachtvelden is.
Zoals ik de feiten uit de foto lees is het hier al over. ;(
 
Ik heb die foto's nog eens een nachtje in laten werken op mijn hersens, leuk zijn ze niet, wel confronterend, eigenlijk is zo,n foto helemaal niet slecht, maar het verhaal is rondweg schandalig.

De maker van de foto, is op een dusdanige afstand geweest, dat deze de dood had kunnen voorkomen !!!!, bij het zien van dit soort verwondingen moet er bij ieder mens toch een lichtje gaan branden, hier had een knevel aangelegd moeten worden !!, materiaal was voor handen ( zie broeksriem op foto).Als je 2 zulke sensatie volle foto's kan maken, blijkt meteen dat je tegen bloed kan !! WAAROM DAN NIET HELPEN??? hier schiet die fotograaf als mens tekort !! Wat voor excuus rechtvaardigd dit ??
 
Ik heb een keer een hele set ultra ranzige foto's gezien van iemand die met zijn motor onder een vrachtwagenwiel was beland.
Dat was echt ranzig in het kwadraat, ik weet niet of het echt was, ik kon het ff niet terugvinden, maar als ik het vind zal ik wel ff een url posten

Is al een ander topic geweest. Foto's kwamen uit een film.
Deze foto's lijken we wel echt helaas :r
 
Ik heb die foto's nog eens een nachtje in laten werken op mijn hersens, leuk zijn ze niet, wel confronterend, eigenlijk is zo,n foto helemaal niet slecht, maar het verhaal is rondweg schandalig.

De maker van de foto, is op een dusdanige afstand geweest, dat deze de dood had kunnen voorkomen !!!!, bij het zien van dit soort verwondingen moet er bij ieder mens toch een lichtje gaan branden, hier had een knevel aangelegd moeten worden !!, materiaal was voor handen ( zie broeksriem op foto).Als je 2 zulke sensatie volle foto's kan maken, blijkt meteen dat je tegen bloed kan !! WAAROM DAN NIET HELPEN??? hier schiet die fotograaf als mens tekort !! Wat voor excuus rechtvaardigd dit ??

Ben het met je eens, als deze foto al echt is.
Maar dacht je nou echt dat al die cameramensen en fotograven de mensen gingen helpen ? Zet het journaal eens aan en kijk wat er daar voor beelden langskomen en ik geloof niet dat ze dan even een handje gaan helpen, welnee, het is juist een pracht van een shot met een mooi verhaal erbij. Zullen ook wel goeie tussen zitten, daar niet van maar denk dat het gros toch wel voor het verhaal en het beeld gaan.
 
Volgens mij is het tweede plaatje niet het gevolg van de eerste. Is imo toeval dat de kleding hetzelfde lijkt.
Foto kan trouwens ook best nep zijn
 
Volgens mij is het tweede plaatje niet het gevolg van de eerste. Is imo toeval dat de kleding hetzelfde lijkt.
Foto kan trouwens ook best nep zijn

ik denk dat dat 2e plaatje wel degelijk bij het eerste hoort, kijk eens op het eerste plaatje waar de uitlaat zich bevind, en kijk eens naar het verbrandingsspoor van de uitlaat op zijn rechter zijkant, en hoe het wegloopt naar achter.
Voor, een kleine indruk, vervolgens een forse afdruk door krachtopbouw, en dan weglopend, naar een streep/sleepspoor. rechterknie wordt tegen de grond gedrukt, en vervolgens wordt zijn bekken ontwricht, de breuk van knie en onderbeen is dan al een feit.
 
Uhhmz...er loopt een dikke slagader door je been...als die open ligt bloed je binnen 7 min dood....ben je leeg...waar ligt al het bloed?? mooie wond, geen bloedplas....waar zijn de schaafwonden op zn ellebogen? en de rest van zn lichaam? dit is net zo een bullshit plaatje als die van die ferrari en die motorrijder die ook ergens rondslingert....
 
Even een korte samenvatting van wat er nu hier op m'n bureau ligt: 4 onherkenbare stukken pizza, tevens niet echt herkenbaar 2 boterhammen met kaas, 3 glazen melk en iets wat lijkt op een heel doorgeslikte olijf... :r :)
 
'k denk dat'k die crash (die gele bike) al eens op filmpje heb gezien..
Geen idee hoe echt het is en of beiden bij elkaar horen.. denk'k het niet maja.

Horen inderdaad niet bij elkaar. Onderste plaatje is al zo oud. En volgens mij ook nep :) Bovenste plaatje heeft er niets mee te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan