RD350LC-31K

Even een bandenvraagje, en ja ik weet het, iedereen heeft een andere voorkeur, maar ik stel hem toch. Welke bandjes en standaardmaten of toch een maatje groter?
Maatje breder achter vergroot namelijk de keuze.
 
Ik geef een beetje de voorker aaneen 120/90, uiteraard Bridgestone Battlax BT46
130 past trouwens ook, dan is er weinig ruimte meer over hoor
 
Laatst bewerkt:
Voor zit je vast aan en 100/80 of 90/90 hetgeen exact dezelfde banden zijn, misschien heb ik de maten verkeerd maar de bewering iig niet
 
Heeft iemand nog een idee wat voor zwarte lak er op het blok zit, zijdeglans/hoogglans?
 
Screenshot_20220112-185138_Facebook.jpg


Maar volgens de Engelse jongens moet het in zijdeglans.....:?
 
Hmm ik had nog een plaatje even zwart gespoten met die satin die ik voor de abs disk had gebruikt van de Aprilia maar om nou te zeggen dat het glanst nee niet echt.

Ik zie daar ook staan stuur satin, die hadden we zaterdag nog in ons handen en was toch echt anders als de zijdeksels
 
Bij CROP (Driessen) heb je sowieso al 5 glansgradaties
 
Ik denk dat we gewoon gaan voor zijdeglans, desnoods kan er een laagje blanke lak overheen indien het toch niet mooi lijkt.
Het hoeft niet exact de juiste kleur te zijn hè, het frame en achterbrug wordt ook niet exact het juiste kleurtje, (verkeersrood ral 3020 en grijs ral 9007.
 
Ik heb ook maar gewoon RAL3000 voor mijn wielen genomen. De Yamaha kleur "Firered" was daarvoor de aanleiding.
 
Robinjo, heb jij de plastic deksels ook meegespoten?
Ik heb rechts het plastic deksel van de waterpomp ook gespoten, net als het Yamaha logo in het midden van de koppeling omdat die beide wat beschadigingen hadden, de linkse over de dynamo en het voortandwiel heb ik met Commandant 4 netje opgepoetst. Het is niet perfect maar echt een stuk beter als het er uit zag, heb de cilinders ook één laagje zwart gegeven zonder primer omdat de helft van de verf weg was, die zien er gewoon factory uit nu, zelfde als de cilinderkop, bovenste carter heb ik helemaal niets aan gedaan.
 
Ik was trouwens verbaasd dat de bovenste carterhelft zwart was en de onderste gewoon alu.
 
Laatst bewerkt:
HBM straalbakkie:+ heb ik al drie projecten mee gedaan. Zou wel een mondkapje opdoen, ze lekken wel een beetje, zeker als je naar de 5 a 7 bar gaat….
 
HBM straalbakkie:+ heb ik al drie projecten mee gedaan. Zou wel een mondkapje opdoen, ze lekken wel een beetje, zeker als je naar de 5 a 7 bar gaat….
Inderdaad zeker met glas, Aad is nog niet grijs maar vanmiddag ff wel 🤓 maar strak resultaat wel op de foto was hij net uit de bak en na wat schoonmaken nog fraaier, er kwamen weer heerlijke luchtjes uit die poten.

Dikke taaie drek onder in die poten die er maar lastig uit ging, andere poot nog even stralen en dan blanke lak er op moet het er weer super uit zien
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan