Dat soort info heb ik wel jamaar of je het allemaal in de OP moet zetten?
Beste dames en heren,
Ik ben nieuw hier op motor-forum dus mocht ik het een en ander fout doen dan hoor ik het graag.
Ik ben zeer waarschijnlijk binnenkort ook een trotse eigenaar van een firestorm. Nou zie ik veel firestorms met hoog gemonteerde uitlaten inclusief duostepjes die zijn gemonteerd met zo'n "spacer" ertussen. Ik vroeg mij af waar die te verkrijgen zijn. Kan er hier niet iets over vinden en op internet ook niet echt o.a. onderdelenwinkels etc. Zijn deze te bestellen of is dit een zelfgemaakte aanpassing?
mvg
Welkom mvg
Lees even een aantal posts terug daar ging het net over die plaatjes.
Ik heb in mijn naked een 929 voorvork zitten. Deze en die van de 954 past 1 op 1 op de VTR, echter NIET met het voorwiel van de VTR... Wielas van het VTR wiel is veel dunner en de remschijven zijn bovendien ook een fors maatje kleiner.
Dus als je een vork zou willen wisselen dan compleet met wiel, schijven en remklauwen
Misschien dat het inderdaad beter is om de OP in één post te kunnen proppen, anders is het topic zo vol.
Wat je zegt over de 6-pots voor posers: het schijnt dat een aantal GSXR1000 rijders Nissin remklauwen van Firestorms gebruiken en betere remprestaties hebben
Daarbij komt ook nog dat de klauwen van de GSXR onderhoudsgevoeliger zijn, praktisch gezien schiet je er wat mij betreft dan weinig mee op.
(Het staat natuurlijk wel heel blits!)
Een forkswap is iets wat ik later misschien wil proberen als ik wat meer sleutelervaring heb. Voor degenen die al wel zover zijn zou een lijst met 1:1 uitwisselbare onderdelen van andere motoren misschien handig zijn, maar de OP gaat dan inderdaad wel heel vol worden...
@Leeke: Als al die andere onderdelen ook nodig zijn loopt een forkswap al teveel in de kosten voor mij...
M.B.T. de motor: Die radiatoren vallen echt niet op zoals je ze hebt gespoten, mooi gedaan!
Als niemand anders zich geroepen voelt wil ik het komende topic wel OP dienst draaien
Zo das dan bij deze geregeld.
Thanx Richardus en de rest beetje door typen zodat we revelation van zijn welverdiende pensioen kunnen laten genieten.
Iedereen die een bijdrage wil leveren aan het afscheidscadeau voor rev, via pb is mijn rekeningnummer te verkrijgen.
Geintje, diep respect voor de mensen die het allemaal bijhouden.
Fijn!
PM me even je email adres, dan zal ik je tzt de tekst van de OP sturen.
Ben je een beetje handig met ploatjes, linkies en tekstopmaak enzo?
Zo niet, leg ik graag eea uit. 't is niet ingewikkeld.
Misschien dat het inderdaad beter is om de OP in één post te kunnen proppen, anders is het topic zo vol.
Wat je zegt over de 6-pots voor posers: het schijnt dat een aantal GSXR1000 rijders Nissin remklauwen van Firestorms gebruiken en betere remprestaties hebben
Daarbij komt ook nog dat de klauwen van de GSXR onderhoudsgevoeliger zijn, praktisch gezien schiet je er wat mij betreft dan weinig mee op.
(Het staat natuurlijk wel heel blits!)
Een forkswap is iets wat ik later misschien wil proberen als ik wat meer sleutelervaring heb. Voor degenen die al wel zover zijn zou een lijst met 1:1 uitwisselbare onderdelen van andere motoren misschien handig zijn, maar de OP gaat dan inderdaad wel heel vol worden...
@Leeke: Als al die andere onderdelen ook nodig zijn loopt een forkswap al teveel in de kosten voor mij...
M.B.T. de motor: Die radiatoren vallen echt niet op zoals je ze hebt gespoten, mooi gedaan!
Ik denk dat hij het heeft over "echte" highmount uitlaten, dus niet standaard uitlaten met zo'n plaatje.
[afbeelding]
Die Spacers kunnen waarschijnlijk wel gemaakt worden door iemand hier op het forum, of je zou het zelf kunnen doen. Zoek bij de bouwmarkt metalen pijpjes met de juiste diameter, zoek bijpassende (langere) bouten en voila.
@Leeke: Als al die andere onderdelen ook nodig zijn loopt een forkswap al teveel in de kosten voor mij...
M.B.T. de motor: Die radiatoren vallen echt niet op zoals je ze hebt gespoten, mooi gedaan!