Rearbear has been ripped of his pride

Rearbear

Die hard MF'er
30 okt 2002
933
0
Deventer
Vanochtend toen ik naar mijn werk wou gaan en naar mijn motor liep kwam ik tot de gruwlijke ondeking. Mijn motor gejat is. '( '( '(

Ik weet dat dit vergeefs is maar goed.
Ga zo aangifte doen, net mijn werk afgebeld.

Voor de mensen als jullie toevallig een ZZR 1100 tegen komen met het kenteken MS-36-LR Schop hem er maar van af :(

My pride '(
full
 
Update

Het is in deventer gebeurd omstreeks 23:00 uur en 7:00 uur sóchtends op de nacht van 3 december op 4 december. De straat naam Boedekestraat
 
:(

Kzal m'n oogjes openhouden... B|

Wel zo snel mogelijk aangifte doen, kom in het grote RDW/politie computersysteem aan het kenteken eenn "code" te hangen, voor als hij ergens gecontroleerd word of gevonden. Anders laten ze 'm zo weer gaan...

Veel benzine in tank ??




Die gasten hebben geen manieren en geen smaak evengoed lullig voor je.
Deels heb je gelijk, voor een ander deel is dit toch wel de meest lullige opmerking die je in dit geval zou kunnen maken en ben je een |(
 
Laatst bewerkt:
MMM verkeerde woorden keus mischien van mij , maar ik bedoel eingelijk dat hij het positief moet zien.
Het geld van de verzekering + wat eigen knaaken en hij kan wel een vette bike rijden WIN-WIN dus eigenlijk. *D
 
:(

Kzal m'n oogjes openhouden... B|

Wel zo snel mogelijk aangifte doen, kom in het grote RDW/politie computersysteem aan het kenteken eenn "code" te hangen, voor als hij ergens gecontroleerd word of gevonden. Anders laten ze 'm zo weer gaan...

Veel benzine in tank ??Deels heb je gelijk, voor een ander deel is dit toch wel de meest lullige opmerking die je in dit geval zou kunnen maken en ben je een |(
Aangifte net gedaan.
En denk dat ze nog z'n 60Km op de tank konden als ie niet gewoon ergens in is geladen '(
 
Dit zuigt zwaar :( :( :( .....normen en waarden :? ...pffffff me reet ...er af schoppen als je die vent tegen komt en achter je fiets aanbinden en naar het politiebureau slepen :( :(

 
:( Rearbear sterkte en hoop dat ze 'm nog heel vinden.

@Intimidator: Via de verzekering krijg je alleen dagwaarde en gezien het profiel van Rearbear heeft ie nou niet bepaald bakken met geld (Student/werkzoekend). Je verliest er dus domweg op... meer dus Lose-Lose B|
 
Laatst bewerkt:
ik heb er wel 1 zien rijden gisteravond, vanaf Deventer richting Apeldoorn. Ik moest werken bij de Esso Tank in Twello.. hij was wel zwart maar of het die van jou is weet ik niet want het was naatjesdonker. tijd: (22:00 22:15) had net afgesloten

Veel Suc6!
 
trouwens, als je [editDOH!]21[/edit] bent (volgens je pro). Mag je dan al op een 1100 rijden? :?



O-)
 
Laatst bewerkt:
stond de motor buiten dan ofzo?
ja het is natuurlijk een snelle machine,duikt wel op bij een overval of een afrekening in amsterdam ,wel kut was je verzekerd?
 
Ik hoop dat gevoel nooit mee te maken wat jij vanmorgen had.

Ik hoop dat ze hem snel in goede staat terug vinden.
 
Damn :( ;( Selletje #$%&¥, laat ze nou eens met hun poten van andermans spullen afblijven!

Ik hoop voor je dat je hem terug krijgt maar ik vrees het ergste...
 
Terug
Bovenaan Onderaan