reclame rijden ???

zou jij met een sandwitch-bord gaan rijden?

  • ja, als het voor een veiligheid-campagne is wel

    Stemmen: 9 5,5%
  • nee, levens gevaarlijk zo'n ding!

    Stemmen: 111 67,7%
  • ja, alleen als het voor een lekker mona-toetje is

    Stemmen: 18 11,0%
  • nee, bennie gek

    Stemmen: 26 15,9%

  • Totaal aantal stemmers
    164
Deze dus:
[afbeelding]

Zou 't lullig voor 'm vinden (en gun 't niemand) maar ik vrees dat ik in m'n broek zeik van 't lachen als 'ie 'm zijdelings in een van baan wisselende auto parkeert......

100% kans dat u me niet aan zag komen...
Bord zit een halve meter te hoog ...
 
Deze dus:
[afbeelding]

Zou 't lullig voor 'm vinden (en gun 't niemand) maar ik vrees dat ik in m'n broek zeik van 't lachen als 'ie 'm zijdelings in een van baan wisselende auto parkeert......

100% kans dat u me niet aan zag komen...

Ja, precies _O-

Valt me trouwens op er dan altijd wel een TDM, Dauville of Transalp aan zo'n bord vast zit :X

(oje, nou haal ik me toch een hoop gezeik naar boven.....)
 
Laatst bewerkt:
Moest vandaag van 7 tot 10 en van 16 tot 19 werken, krijg 8 uur uitbetaald.

Motor krijg je tussendoor mee naar huis. Ik vind het vooral leuk om is op wat andere motoren te kunnen rijden. vandaag V-strom, morgen hopelijk TDM 900!

Gaaf man! Maar wat krijg je uitbetaald dan? :X
 
ik rij altijd met mijn eigen reclamebord op me rug :Y

full
 
Rij ik vorige week over de a13 ter hoogte van delft, zie ik een motor (volgens mij een deauville) met een groot lomp reclamebord van reaal rijden.

Daarna zag ik hem staan bij de parkeerplaats van de burger king, het zal best geld opleveren....maar echt mooi is het niet.

Is de piloot van deze reclame-motor toevallig ook op dit forum ?

Die kwam ik tegen onderaan de A8 (afslag Zaandam-zuid/ Oostzaan) ik dacht nog die is |(
 
euh ja.. wat heeft queen met meervoud te maken?

ik ben wel tweepersonen groot :+

Zal ik hem maar uitleggen dan?
Queen = Koningin in het Nederlands. De koningin spreekt altijd in meervoudsvormen als ze het over zichzelf heeft.
Bijvoorbeeld ze zit helemaal alleen in de kroeg; "Wij vinden dit een lekkere sherry"

Komt geloof ik omdat ze zowel het persoon de koningin is als het land oid.


Het wordt ineens minder grappig als hij uitgelegd moet worden. -O- :/ :')
 
hmm, zo bedoel je het..

had het nog niet zo diep bekeken nee, ben nogal oppervlakkig ;)

Als man zijnde ga ik altijd graag wat 'dieper in op de materie' *kuch*


Vraag; zou het logo op jullie rug niet mooier uitkomen alstie wat kleiner zou zijn? Beetje subtieler zeg maar ? (niet dat ik er wakker van lig oid, lekker doen wat je zelf wilt :Y )
 
Als man zijnde ga ik altijd graag wat 'dieper in op de materie' *kuch*


Vraag; zou het logo op jullie rug niet mooier uitkomen alstie wat kleiner zou zijn? Beetje subtieler zeg maar ? (niet dat ik er wakker van lig oid, lekker doen wat je zelf wilt :Y )

nee toch, we hebben ook grote leden :+ en dan zie je er niets meer van..

maar das niet zomaar te veranderen helaas.. we zitten wereldwijd... is niet te doe om van iedereen de vesten te laten aanpassen.. maar thanx voor het meedenken :Y

jaaaa, dat "dieper"verhaal had ik verwacht ja O-)
 
jaaaa, dat "dieper"verhaal had ik verwacht ja O-)

'Inkoppertje'


Verrek, doe ik het weer, flauw B|


om hoeveel 'leden' gaat het dan wereldwijd? En waarin onderscheiden jullie je t.o.v. andere 'motorclubs'?
 
Laatst bewerkt:
Zal ik hem maar uitleggen dan?
Queen = Koningin in het Nederlands. De koningin spreekt altijd in meervoudsvormen als ze het over zichzelf heeft.
Bijvoorbeeld ze zit helemaal alleen in de kroeg; "Wij vinden dit een lekkere sherry"

Komt geloof ik omdat ze zowel het persoon de koningin is als het land oid.


Het wordt ineens minder grappig als hij uitgelegd moet worden. -O- :/ :')


Moeilijke jibberish, volgens mij bedoelde ze met 'ons' gewoon de ruff ryders? :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan