REGEN... WAAROM altijd op je vrije dag !?!?!?!?!?!

Ook hier regen...met regen ga ik echt niet rijden...zaterdag nog een glijdend voorwiel gehad door natte troep op de weg... :(

En toen was je fijn aan het sturen met lekker weertje en ging het me toch regenen zeg ;)
 
hm,...niet rijden als het drupt...?
weet je dan wel hoe vaak je de motor moet laten staan???, dat hou je toch niet vol...??! ;( :?
 
WATJES ;)
Ben vandaag gewoon door dat kl**te weer naar mijn werk gereden, lekker zeiknat geregend op de heenweg, en nog natter op de terugweg.

* moeten is ook wat '( mijn vrouw had de auto mee :?
 
Ik zou gaan wandelen van wo-avond t/m zondag...

Moet toch maar even heroverwegen :(

Het is juli hoor! zomer, weet je nog?
 
Zolang je geen slicks hebt, dan is regen geen probleem.

En anders neem je toch een paraplu mee op de motor? ;)
 
Zolang je geen slicks hebt, dan is regen geen probleem.

En anders neem je toch een paraplu mee op de motor? ;)

Ik heb een freempie gemaakt waar ik een partytent aan vast maak als het regent/hoost.
Das pas fijntjes })

Kunnen ze je ook niet bekeuren op artikeltje 5 dat je iemand de ogen uitprikt met je pluu.
 
Op dinsdag 02 juli 2002 10:24 schreef Lage CB het volgende:
Ik heb een freempie gemaakt waar ik een partytent aan vast maak als het regent/hoost.
Das pas fijntjes })

Piccie :?

Zal dan zeker wel een Lage partytent zijn, eh? ;)
 
Op dinsdag 02 juli 2002 10:38 schreef Tensive het volgende:*Piccie :?

*Zal dan zeker wel een Lage partytent zijn, eh? ;)

*Piccie heb ik niet helaas...

*Alles laag voor deze smurf })
Gewoon een buizie minder gebruiken voor het frame.

Ik ga een Sjopper kopen, hoeft niet verlaagd en val ik minder op en kan er een normale partytent boven.
 
Ook hier regen...met regen ga ik echt niet rijden...zaterdag nog een glijdend voorwiel gehad door natte troep op de weg... :(

Niet op vol vermogen rijden wil wel eens helpen... ;)

Je kan toch niet alleen gaan rijden als er 100% gegarandeerd geen regen valt? Hou je weinig dagen over in nederland.
 
Zoiets? Kejje met 6 man/vrouw onder, wordt het een echte party. Of feest jij altijd in je eentje :+

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan