Riders of the Storm... VTR 1000F (deel 10)

MF VTR Toerrit

  • 28 Mei

    Stemmen: 2 11,8%
  • 29 Mei

    Stemmen: 9 52,9%
  • Andere datum

    Stemmen: 6 35,3%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Morge!

Ben ook erg benieuwd hoe dat eruit ziet Revelation.
Aan welke uitlaatjes zit je te denken als je die nikko's verkoopt?
 
Ik heb zelf een paar barracudas beteld in supershorty uitvoering :) ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien. niks speciaals gewoon rond alluminium

bar-slo-alu-rd-dual13x9_big.jpg


zo iets maar dan 10 cm korter
 
Gaat nog even duren, eerst moet het motorblok uit elkaar.

Ik denk dat ik 2 in 1 ga. Of 2 seat pipes?
Hmm keuzes keuzes.
Want met seatpipes kan ik die radiator in de kont vergeten.
Als dat al gaat, want de kont is zo plat.
PC150534.jpg



Het huidige systeem is ook helemaal custom en hij loopt er hard mee.
Dus die voorbochten moeten er maar op blijven.
Ik heb nog een set leo vince dempers, die ik wellicht kan her gebruiken. (Sparxx kent ze wel ;) )
Maar die zou ik opnieuw moeten vullen en inkorten voor ik ze kan gebruiken.

Dit vind ik ook een geweldige mooie set:
Foto-CG3NGQLZ.jpg

Foto-YPVP3MUI.jpg
 
Heb dat nog nooit gezien van die radiator in de kont, is ook een optie natuurlijk.
Wil je hem helemaal ontdoen van kappen of....? (kan zijn dat ik iets gemist heb hoor).

Die pijpjes van die tuono zien er ook wel gaaf uit, ik hou daar wel van die korte uitlaatjes.

Gisteren nog ff een fotootje geschoten van de VTR, als het nieuwe achterlicht erin zit maak ik er nog een en mag hij in de OP.

full
 
Iemand trouwens nog een optie waarheen ik dat slotje kan verplaatsen onder het achterlicht?
wil mijn kenteken eigenlijk verder omhoog tegen het achterlicht hebben.
 
Die zou je evt verticaal onderin je spatbord kunnen zetten?
Maar a) dan kan je er klote bij
b) je hebt geen spatbord/hugger achter, dus komt er zand in.

Hmm kan je er niet gewoon een trekkoord aanmaken en dat naar voren leiden?
 
Laatst bewerkt:
Ja aan dat trekkoort heb ik ook zitten denken,

Als ik morgen dat achterlichje binnen heb moet het kontje er toch af. Dan eens kijken of ik er een oplossing voor kan verzinnen.
 
Heb dat nog nooit gezien van die radiator in de kont, is ook een optie natuurlijk.
Wil je hem helemaal ontdoen van kappen of....? (kan zijn dat ik iets gemist heb hoor).

Die pijpjes van die tuono zien er ook wel gaaf uit, ik hou daar wel van die korte uitlaatjes.

Gisteren nog ff een fotootje geschoten van de VTR, als het nieuwe achterlicht erin zit maak ik er nog een en mag hij in de OP.

[afbeelding]

Ja ik vind die shorties ook wel mooi! :) Zal wel klinken.
Hier was pas geleden een setje carbon "dan moto" dempers van eigenaar gewisseld?

Ik twijfel nog wat ik precies ga doen.
De radiators origineel en kaal laten, vind ik niet zo mooi.
Die dingen blijven me een doorn in het oog:
Foto-LCWXBDFS.jpg

Foto-LQI67WTT.jpg


Sparxx zn oplossing is mooi, maar ik heb een poly race kuipje uit 1 deel, dus dat werkt niet. Moet ik alsnog L+R + onderkuip delen gaan zoeken.. :X
Dit is ook wel ruig;
full


En dit is evt een tussen oplossing; de originele rechter radiator dwars voor plaatsen.
Foto-JA8ROEZ6.jpg

Foto-UCQLAEEG.jpg

Foto-BGMMW8MB.jpg

Maar dan zou ik toch radiator covers gaan zoeken,
zoiets als een ER6N heeft of een Z1000 of een triumph speedtriple.

Ik betwijfel of dat gaat lukken. Die USD voorvork is namelijk 53mm dik.
De stuur uitslag is nu al beperkt door de koelslangen en kabelboom.
Laat staan dat ik daar een radiator tussen frutten kan.

Evt 1 radiator op zn kant kan ook nog;
full

full


Maar de ultieme oplossing vind ik dit toch wel:
Foto-NDRHJKJP.jpg

Foto-DJ8DBU8T.jpg

en
Foto-YLHWGWE3.jpg

Foto-HDTPF4DR.jpg

Foto-46JVXR46.jpg
 
Ik heb zelf een paar barracudas beteld in supershorty uitvoering :) ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien. niks speciaals gewoon rond alluminium

[afbeelding]

zo iets maar dan 10 cm korter

Is dat universeel of pasklaar voor de firestorm?

Ik vind dit zooo mooi;
Yoshimura TRC / linkie nr ebay en linkie 2

Yoshimura TRS / link

Probleem is dat de prijzen altijd enorm omhoog schieten in de laatste seconden.
Dus ik zet er af en toe zelf een ebay sniper op, maar meestal wordt er boven mijn max geboden.

En dit moet ik ook zeker op mn fiets hebben;
Foto-IRKFUAPF.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weer terug van een zeer memorabel weekend luxemburg. Na nog geen 40 km in belgie te zijn komen we (4 man) in een blinde bocht naar links een vrachtwagen tegen die zijn eigen helft te smal vond. Nr 3 wijkt uit naar rechts, moet remmen, maar haalt de bocht niet, gevolg suzuki gsxr 750 voor de helft vast onder vangrail en rijder een gebroken sleutelbeen. Ik als nr 4 nog geprobeerd nr 3 te ontwijken, maar helaas tikte ik zijn achterwiel nog net aan en kwam ten val met zo'n 10 kmh. Al met al valt mijn schade mee, versnellingspook afgeknapt, wat kleine krasjes op kuip en uitlaat en stuur staat niet helemaal recht.

Heeft iemand nog een versnellingspook liggen die ik kan overnemen?
 
Oei wat klote weer! Maar blij dat je het na verteld...

Wbt schakelpookje: ik kijk morgen even voor je!

Hey Vriend!
Heb er reeds 1 gevonden! Hoef er niet eens voor langs mijn ouders :)
Ik belde je net voor je adres.
Bel me even terug op 06 twee vier vijf zeven negers 884
Dan kan ie zometeen op de post!


Blinde vink dat ik ben
 
Laatst bewerkt:
Weer terug van een zeer memorabel weekend luxemburg. Na nog geen 40 km in belgie te zijn komen we (4 man) in een blinde bocht naar links een vrachtwagen tegen die zijn eigen helft te smal vond. Nr 3 wijkt uit naar rechts, moet remmen, maar haalt de bocht niet, gevolg suzuki gsxr 750 voor de helft vast onder vangrail en rijder een gebroken sleutelbeen. Ik als nr 4 nog geprobeerd nr 3 te ontwijken, maar helaas tikte ik zijn achterwiel nog net aan en kwam ten val met zo'n 10 kmh. Al met al valt mijn schade mee, versnellingspook afgeknapt, wat kleine krasjes op kuip en uitlaat en stuur staat niet helemaal recht.

Heeft iemand nog een versnellingspook liggen die ik kan overnemen?
:/ Gelukkig valt het allemaal mee; nare dingen dit -O-
 
Weer terug van een zeer memorabel weekend luxemburg. Na nog geen 40 km in belgie te zijn komen we (4 man) in een blinde bocht naar links een vrachtwagen tegen die zijn eigen helft te smal vond. Nr 3 wijkt uit naar rechts, moet remmen, maar haalt de bocht niet, gevolg suzuki gsxr 750 voor de helft vast onder vangrail en rijder een gebroken sleutelbeen. Ik als nr 4 nog geprobeerd nr 3 te ontwijken, maar helaas tikte ik zijn achterwiel nog net aan en kwam ten val met zo'n 10 kmh. Al met al valt mijn schade mee, versnellingspook afgeknapt, wat kleine krasjes op kuip en uitlaat en stuur staat niet helemaal recht.

Heeft iemand nog een versnellingspook liggen die ik kan overnemen?


Pfffffff, balen zeg. En niemand die vrachtwagen staande gehouden? Of getuigen?
 
Afgelopen zaterdag de Firestorm voor een uurtje ingeruild voor iets anders:


full


Holy crap! Wat een strakke fiets is dit...maar goed, budgettair onverantwoord en mijn trouwe Stormpje is nog lang niet versleten...
 
Gaaf ding om te zien inderdaad!! Hoe reed ie?

Superlekker, zeer reactief aan de gashendel en superstrak te sturen. De acceleratie is ook echt top. Met mijn lengte was echter de standaardzithouding niet goed, maar door wellicht de clip-ons en de voetsteunen te verplaatsen zou het beter moeten kunnen. Echt een aanrader om eens te proberen/huren etc..



Huisje verpanden, niemand hoeft het te weten... :+

Hhhmmm...toch maar niet. Gewoon doorsparen...
Heb trouwens ook op de 990 SM-T gereden, ook een heerlijke gooi- en smijtfiets..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan